Er wordt met je mee gedacht

Geweldige service en een prachtig product!

INTER Relatiegeschenken heeft ons binnen drie dagen voorzien van 500 prachtige bedrukte waterflessen. Ze hebben enorm snel geschakeld, wilden mee zoeken naar een passende oplossing omdat het product wat we wilden er niet was en hebben zelfs een speciale levering voor ons geregeld. De waterflessen waren precies op tijd binnen en ze zagen er prachtig uit. De service is geweldig en de mensen enorm aardig. Met name dank aan Randy, maar natuurlijk ook aan het hele team van INTER Relatiegeschenken.

Snel geholpen, correct en mooi eindresultaat!

Ondanks wat problemen tijdens het e-mailen zijn de producten uiteindelijk 100% naar tevredenheid geleverd!

Goed geholpen, alles netjes en tijdig geregeld.

Prima service, mooi produkt

Goed geholpen en volgens afstraak op tijd een mooi produkt o tvsngen. Blij mee!

mooie tasjes snelle levering

top

geweldig goede service en kwaliteit

aanvraag gedaan en heel snel reactie. Kwaliteit, levertijd: alles prima. Aanrader.

Goede service en denken mee

Ik werd erg snel geholpen toen ik er niet uit kwam op de website. Er was persoonlijk contact wat erg prettig is.

Super goed, betrouwbaar

Super snelle service, levering zoals overeengekomen. mooie linnentasjes ontvangen. In de toekomst zal ik INTER zeker vaker gebruiken

Vlotte behandeling van de bestelling

Mooie tasjes en goede service!

Fijn dat er van te voren mail contact is over de kleur en plaatsing van opdruk. Kwaliteit van tasjes is erg goed en opdruk ook mooi geworden.

Geweldig, snel en fijn dat er meegedacht wordt over het ontwerp :)

Echt TOP

Een tevreden leraar.

50 gymbags met opdruk besteld als presentje voor mijn leerlingen, zij blij, ik blij.

Goede en vlotte service, topkwaliteit

Ik contacteerde Interrelatie geschenken via email vanwege een relatief dringende bestelling. Hier werd ik in een mum van tijd verder geholpen en kon de productie van mijn product zeer snel van start gaan. Ik ben zeer tevreden over de vlotte werking. De kwaliteit van de afgewerkte producten is super!

Vriendelijk en komen afspraken na!

Vriendelijk ontvangt en men geeft de tijd voor je. Komen daarnaast hun afspraken na en...leveren een mooi product

Snel en goede service

Eerst snel een sample ontvangen en daarna snel de order geleverd :)

Snel, goed product en fijn contact

INTER Relatiegeschenken kon mij snel helpen met een haastklus. Waren erg flexibel en dachten mee. Snelle levering van een mooi bedrukt product. Kortom erg tevreden.

Vlotte communicatie en snelle levering.

Kwalitatief product.

super snelle levering

Voor een spoed opdracht ben ik uitstekend geholpen. Levering conform afspraak! Heel fijn.

Super toegankelijk en klantvriendelijk

Goed geholpen en snelle levering.

snelle levering en prettig contact met de klantendienst

De bestelling die ik plaatste was niet leverbaar en er werd mij een mooi alternatief aangeboden. Dit alles in een heel kort tijdsbestek dus ik ben zeer tevreden en zal er in het vervolg vaste klant zijn.

Prima.

De website is overzichtelijk, de vragen per mail worden snel beantwoord en uiteindelijk wordt de bestelling op het afgesproken moment bezorgd. En, naar volle tevredenheid.

Fijne communicatie en top resultaat !

Ik ben zo tevreden dat ik na het typen van dit bericht serieus tassen bij ga bestellen.

Klasseeerk

Prima verlopen, klantvriendelijk proces

Randweg 14 2941CG Lekkerkerk

Over INTER Relatiegeschenken

Welkom bij INTER Relatiegeschenken https://www.interrelatiegeschenken.nl/ Geven geeft plezier. Bedrukt met logo of onbedrukt - van goedkope tot luxe relatiegeschenken. Promotieartikelen en relatiegeschenken zorgen voor een goed gevoel bij de ontvanger. Dat is waar het om draait bij een geschikt relatiegeschenk. In onze webshop vind u de leukste artikelen. Bestel ze eenvoudig online in 4 simpele stappen. Tassen, pennen, aanstekers, notitieboekjes, handdoeken, stressballen, paraplu's, keycords, mokken, bidons, waterflessen, tote bags, usb sticks, petjes, caps, t-shirts, notitieboekjes, mutsen, gadgets, sleutelhangers, mintjes, poncho's & nog veel meer!