Goede kwaliteit, flexibel en fantastische service

Ik moest vrij last minute een grote bestelling linnen tasjes hebben. Dit werd moeiteloos opgepikt door Inter en met enorm veel flexibiliteit ook tot het aanleveren van het ontwerp ontvangen. De service was geweldig, snel en met hele mooie kwaliteit. We waren ontzettend tevreden en zullen in het vervolg zeker Inter ook wederom weten te vinden. Een aanrader!

Goede kwaliteit en supersnelle levering

Voor de bestelling van de bedrukte katoenen tasjes had ik een fijne communicatie eerst op de App en daarna per mail. De tasjes waren na bevestiging snel klaar en afgeleverd. Echt een aanrader!

Snel en netjes

Mooie tasjes, snel geleverd, vriendelijke dienstverlening

Prima georganiseerd, snel geleverd en prachtig resultaat!

Prima georganiseerd, snel geleverd en prachtig resultaat!

Hele snelle service

Het personeel heeft ons prima geholpen bij het ontwerp, de afhandeling van de bestelling en het oplossen van een probleem. De kwalitieit van het product is top. Snel geleverd. Heel blij mee!

Komen hun afspraken na!

Prettige telefonische ondersteuning en iedereen weet er alles van. Hierdoor zijn de lijntjes kort en helder.

Fantastische service, flexibel, heldere communicatie, uitstekend resultaat!

Onze keuze voor product was niet meer leverbaar, maar er werd snel meegedacht over een alternatief wat nog wel op voorraad was. Met een snelle levering en een fantastisch eindresultaat!!

service en advies zijn super, zeer betrokken personeel!

zeer goed

Linnen tasjes besteld met mijn eigen logo erop en .......@rbijmarken is super tevreden

Perfecte service!

Perfecte service!

Zeer goed!

Goede levering en goede hulp bij aanmaken product.

contact en levering snel en plezierig

Zowel het bestelproces, als de contacten en snelle levering waren top.

Snelle, correcte service volgens afspraak

Website is makkelijk te vinden. Bij een vraag via de chat binnen 10 minuten een reactie. Snelle afhandeling en levering correct.

redelijk tevreden

Op het eerste oog zien de koeltasjes er super leuk uit. Zeker ook met het logo. Helaas zijn ze niet allemaal even stevig en voordat je ze kan gebruiken schieten er al een paar uit de sluiting, breek het af of zitten ze niet goed in het dingetje om dicht te ritsen. Helaas. Waarschijnlijk zal ik hier nog wel even een mail aan wagen maar tot nu toc nog geen tijd voor gehad. Qua service een goed bedrijf en snelheid van leveren ook. Vandaar dat ik het bedrijf wel zou aanbevelen maar het product zelf niet.

Zeer goed geholpen en top producten ontvangen

Ik ben erg blij mij de gepersonaliseerde tassen en aanstekers. De kwaliteit is erg goed en ook de hulp die ik heb gekregen voorafgaand aan het bestellen was erg fijn. Snelle reactie op vragen en snelle levering van goede producten.

Betrokken bij klant

Duidelijke communicatie die vanaf een telefonische vraag tot aan het nabellen voor de expresse levering duurt. Klasse, zeker een aanrader!

Vriendelijk, behulpzaam, snel en goed

Goeie ervaring. Ik heb rugtasjes laten bedrukken. Ik werd snel en vriendelijk geholpen. En het resultaat was heel goed!

Een makkelijke en duidelijke site.

Hele goede service en fijn dat er wordt meegedacht om de beste produkten te bedenken en fabriceren.

Snelle levering, graag in het vervolg alleen iets minder tassen per doos verpakken. Zeker de bovenste tassen waren helaas erg gekreukt.

Goede service, snelle reactie en goede kwaliteit

Heel tevreden. Product super prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd, en goede afstemming

Redelijk

Heel jammer, maar daar kunnen jullie niets aan doen is dat de bezorger 2 weken geleden aan mijn deur heeft gestaan (30/4), terwijl ik niet thuis was en daarna heeft mijn pakket dus bijna 2 weken in een winkel gelegen en werd het bijna terug gestuurd. Geen bericht hierover gehad, niet dat het verzonden was, geen track and trace en geen bericht in mijn brievenbus. Maar ben nu blij dat ik ze in huis heb! Dus dat maakt het weer goed

Komen de afspraken goed na

Ik had op korte termijn een pen nodig, die ze keurig binnen de afgesproken levertijd hebben geleverd

Super service!

Voor de opening van onze nieuwe zaak hebben wij bedrukte tassen besteld. De prijs en de korte levertijd trok ons over de streep om hier te bestellen. De kwaliteit van de tassen is prima! De opdruk mooi en duidelijk. Ook werden mijn mailtjes direct netjes beantwoord. Wij gaan hier zeker vaker bestellen! Team “FF Anders Bloemen”

TOP

Wij hebben last minute een bestelling willen plaatsen en moesten hier nog een offerte en dergelijke voor hebben. De offerte hebben wij in 1 minuut al ontvangen. Het pakket zelf is besteld geweest op Dinsdag avond en vrijdag was het al aangekomen. Ook via de chat kregen we heel snel antwoord. Heel goeie service!

Randweg 14

2941CG Lekkerkerk

Over INTER Relatiegeschenken

Welkom bij INTER Relatiegeschenken https://www.interrelatiegeschenken.nl/ Geven geeft plezier. Bedrukt met logo of onbedrukt - van goedkope tot luxe relatiegeschenken. Promotieartikelen en relatiegeschenken zorgen voor een goed gevoel bij de ontvanger. Dat is waar het om draait bij een geschikt relatiegeschenk. In onze webshop vind u de leukste artikelen. Bestel ze eenvoudig online in 4 simpele stappen. Tassen, pennen, aanstekers, notitieboekjes, handdoeken, stressballen, paraplu's, keycords, mokken, bidons, waterflessen, tote bags, usb sticks, petjes, caps, t-shirts, notitieboekjes, mutsen, gadgets, sleutelhangers, mintjes, poncho's & nog veel meer!