goed verzorgt!

Goed verzorgt en snelle levering!

Goede retourregeling

Het product voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen, maar ik kon gelukkig het product gewoon terugsturen. Het aankoopbedrag is inclusief verzendkosten binnen enkele dagen teruggestort op mijn rekening.

Snelle levering en prima product.

Zorgvuldige, accurate en volledige afhandeling

What you order you get. No unpleasant surprises

Prijs is top

Snelle levering en goeie prijs

Scherpe prijs en correcte snelle levering!

Scherpe prijs en correcte snelle levering!

Online bestellen zal ik niet meer doen

Bij mijn online bestelling van drie cartridges kreeg ik oude verlopen producten. Was een "kortingsactie" vanwege 25 jaar Ivizi. 2 cartridges hadden houdbaarheidsdatum tot 2015 en een andere voorjaar 2019. Hoop gedoe om het thuis persoonlijk te ontvangen en vervolgens weer te retourneren waarvoor ik naar de winkel kon om retourkosten te vermijden. U begrijpt dat ik teleur ben gesteld. Heb ook aangegeven dat het niet goed is dat je telefonisch niemand kunt spreken. Tot nu toe tevreden geweest over dienstverlening en producten van Ivizi, maar dit is echt slecht. Krijg mijn geld terug, prima. Heb hier echter geen goed gevoel aan overgehouden.

adequate en snelle service.

Advies wel om telefonisch bereikbaar te zijn in plaats van alleen vragen te kunnen stellen per e-mail

Snelle levering, goede service en op voorraad.

Snelle levering, goede service en op voorraad.

Uitstekend!

Uitstekende service!!

Nette reactie

Zag in Apple Store een een prijsverschil ten opzichte van Ivizi. Na reclameren netjes mijn geld teruggekregen (het verschil)

Imac Reparatie

3 jaar geleden mijn laptop hier gekocht en helaas heeft mijn LCD het beschreven. tijdens mijn bezoek voor de eventuele reparatie ben ik zeer onvriendelijk en onprofessioneel benaderd. Bagger bedrijf.

oplader zonder kabel

Ik had een oplader besteld en ontvangen. Helaas zat er geen kabel bij, deze moest ik apart erbij bestellen, waardoor de complete oplader wel erg duur werd. Wel snelle en correcte levering.

snel, efficient, perfect

snel, efficient, perfect. Alles wat het moest doen.

Ben inmiddels zeer tevreden over aanpak

Ben tevreden over oplossen probleem Iwatch

Prima, overzichtelijke site en volgens afspraak geleverd.

Overzichtelijke site. Aflevering volgens afspraak. Mooie producten.

Fijne webshop en telefonisch ook super te woord gestaan.

Duidelijke website met voorraad en levertijden

Heel snel en goed geleverd

Snelle en goede levering

Prima service en duidelijke omschrijving

Snelle levering en goede actie’s

Uitstekend geholpen bij de service locatie in Randwyck! Vriendelijke mensen en een oplossing geboden waar ik ook iets mee kan. Ze namen zich de tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Best Apple dealer in NLD

Amazing costumer service. Congratulations...

Gewoon goed van A tot Z

Overzichtelijke site ! Veel keuze aan producten! aardige prijzen ! Bestellen betalen en snel in huis !!!

Goed product snel geleverd

Teleurgesteld en tevreden

Ik heb kantoor Heerlen gevraagd of Ivizi een iPhone 11, zilveren uitvoering 256 GB beschikbaar had. Antwoord: nee, die moeten we bestelen bij Apple en we weten niet hoe lang het duurt voordat we de toestellen binnen hebben. Vervolgens kijk ik zelf bij Ivizi op de site en zie ik dat deze telefoon direct leverbaar is. Ik heb deze telefoon besteld en betaald en de volgende dag had ik 'm in huis. Ik ben teleurgesteld in het antwoord van de medewerker (had ook zelf op de site kunnen kijken en mij hiernaar verwijzen) en tevreden over de online bestelprocedure en snelheid van leveren. Ik zet onder aanbevelen Ja, maar dat is alleen voor het online en fulfilment gedeelte.