Super blij met mijn bikini's

Snelle verzending, en super blij met mijn 2 bikini's... zit echt heeel mooi. Echt een aanrader!

Maatvoering

De kwaliteit van de stof is goed. Ik was blij om de lijn te zien en heb het besteld. Helaas toen het hier in spanje aan kwam en ik het paste was het broekje te klein. En het topje kreeg.ik niet over mijn schouders. Het is niet gemaakt op zwemmers met brede schouders, en getrainde bovenbenen. Of de maatvoering moet anders.

Snelle Service!

Goede kwaliteit en snelle service, altijd tevreden geweest!

Supersnelle levering

Mooie kwaliteit super service

Duidelijke webshop, snelle levering. Product zoals verwacht.

Geweldige webshop + service

Deze website maakt mij altijd mega blij, want het is niet alleen mega goede kwaliteit kleding maar ook hele goede service. Er word geluisterd naar je revieuws, er word super netjes contact gelegd. Alles is duidelijk op de site en mega klantvriendelijk! Ik ben echt een mega fan van MKBM kleding, de service en natuurlijk van Fajah zelffff ❤️❤️❤️

Lekker krijg er energie van

Hij is lekker krijg er energie van en word snel geleverd

De beste proteine shake ever

Ik heb verschillende proteine shakes al geprobeerd, maar alleen die van MKBM vind ik lekker. Heerlijke zoete vanille smaak! Ik koop niks anders meer

Snelle levering en fijn product

Snelle levering. En goede antwoorden op vragen over het gebruik gekregen.

Prima ervaring!

Product MKBM OptiMSM® + Vitamin C snel ontvangen. Nog te kort in gebruik om optimaal resultaat te zien maar het gevoel is goed. Smaak is bitter maar went snel. Pot is bijna leeg en bestel zeker een nieuwe.

Heerlijke broek

Echt een super fijne broek qua stof, en ook een super fijne fit. Het ene puntje wat het geen toen maakt is alleen dat de naden op de heupen heel snel gaan raffelen.

Werkt niet

Ik merk er nog steeds niks van Het is heel bitter in water dus moet in Sap gedronken worden..anders niet te doen.. Ik las dat het goed helpte terug hooikoorts ik hen ernog steeds last van Dus ik merk er helemaal niks van helaas.. En ben toch al ruim een maand bezig

Uitstekend snelle duidelijke service

Duidelijke uitleg goede producten en goede ervaringen mee.

Goede producten en snelle service !

Snelle levering van mijn bestelling. Daarnaast ook goede kwaliteit van mijn bestelde producten. Goede communicatie en fijne site om te shoppen.

Smaakt prima, maar doet niets!

Helaas geen enkel resultaat. Het is lekker om te drinken, maar verder zie ik niets gebeuren .

Snel en goed!

Producten zijn fijn en de levering is snel. Ik heb nu 2x de msm poeder besteld en zal ik hier blijven bestellen.

Goed kwaliteit

Goed kwaliteit, juist prijzen en snelle bezorging

Wat een heerlijk boek is killermindset ! Het leest super makkelijk en heel duidelijk. De opdrachten zijn heel waardevol. Nogmaals heel erg bedankt voor dit boek !

Fijn materiaal

Deze legging zit heerlijk en sport fijn!

Kan niet meer zonder

Ik krijg er energie van en mijn eetlust verminderd.

Huid beter uit ziend haren gebruik ik het te kort voor voel me er heel goed bij

Enorm veel blokkades maar toch hoop

Het boek en de online omgeving van Killermindset heeft mij veel aan het denken gezet. Zo heb ik enorme weerstand gevoelt bij het doen van bepaalde opdrachten, ik ben uit mijn comfort zone getrokken. Eerste instantie is dit niet fijn natuurlijk maar uiteindelijk biedt het hoop, hoop met het idee dat ik bepaalde doelen tóch wel kan en ga behalen. Het is óók voor mij weggelegd.

Goed boek

Ben op de helft, tot nu toe een inspirerend boek!.

Het poeder is makkelijk in te nemen,wel een beetje bitter,maar goed te drinken vermengd met een heel klein beetje siroop,ik heb het idee dat mijn haar er goed op reageert,minder uitvalt

De mama is wel heel zuur van smaak. Ik doe m door mijn zwarte koffie maar die laatste slok...