Top beker

Hij mengt goed en handig dat er een bakje aan de onderkant zit. Om het mee te nemen.

Prima service!

Snelle service en goede producten!

Makkelijk als je geen tijd hebt

Snel makkelijk goede smaak

Een lekker en goed drankje

Een lekker drankje, snelle levering.

De produkten zijn goed. Snelle afhandeling en levering. Vriendelijk in het contact.

Super goede reactie van product op mijn lichaam

Ik doe 2x per week aan krachttraining gecombineerd met MKBM producten. De smaak is percect en het resultaat is werkelijk duidelijk zichtbaar. Ik voel mij goed en heb een enorme dosis energie, tegelijkertijd val ik ook nog af. Ik ben blij en heb het gevoel dat ik eindelijk een balans heb gevonden om op een goede verantwoorde manier te sporten en lekker kan eten.

Alle producten netjes verpakt. Vandaag besteld morgen in huis, ideaal!

Veel energie

Ik geef les op een sportschool en als ik voel dat ik 's morgens weinig energie heb neem ik die poeder en dan ga ik als een speer! Enige nadeel is dat ik erna veel moet plassen, maar dat is een paar keer!

Top! Mealshakes werken goed!!

Zeer tevreden over de shakes Jammer de de slimming powder watermeloen er niet meer is. Deze was erg lekker de strawberry vind ik erg zuur en niet lekker.

Goede website

Overzichtelijke website en fijn dat er veel recensies te lezen zijn. Als een product niet op voorraad is, vul ik mijn e-mailadres in en krijg altijd bericht als het weer op voorraad is. Levering was de volgende dag al.

Snelle levering, netjes verpakt en steeds een klein extraatje erbij. Heel tevreden.

Goed service

Top kwaliteit

Super snelle levering en goede producten

Heb al meerdere malen bij mkbm besteld alles werd altijd heel snel geleverd en ik vind het goede producten wat voor mij goed werkt Ik ben fan.

Snelle levering.

Heerlijk

Heerlijk met vers fruit.

Maaltijdshake zijn top en heerlijke smaken! Shake beker is ook fijn in gebruik

Ik ben een tevreden klant!

Mkbm verstuurt de producten snel. Houd jou op de hoogte van de verzending. Verzendkosten zijn niet te duur. Netjes en stevig verpakt. En ik kreeg er onverwacht een cadeautje bij!

Fijne producten , snelle levering !

Ik gebruik al jaren verschillend producten van mkbm . En ben er altijd erg tevreden over , ze doen waar ze voor staan . Ook de snelle levering is top !

Mijn bestelling ging makkelijk en was er snel

Heeeeerlijk

Deze zijn zo lekker!

Snelle en nette levering

Wat een fijne webshop, snelle en nette levering met een extra presentje

Super snelle service en top product

De ene dag besteld, de andere dag al ontvangen en meteen kunnen starten. Nu na 8 weken al 8 kilo kwijt en de vanille shake is echt een juweeltje voor je tong!! Echte aanrader!!

Mooi product super snelle levering

Heel fijne webshop! Snelle levering en mooi product. Ook nog een aardigheidje bij de bestelling. Ik ben zeer tevreden!

Een goed begin van de dag

Ik gebruik de slimming powder om de dag goed op te starten, dit geeft mij net een zetje om wat energieker te zijn in de ochtend.

Mkelijke bestelling en goede kwaliteit

De site was duidelijk en er is genoeg keus. Gelukkig heb ik geen gebruik hoeven maken van de klantenservice omdat alles goed en optijd verzonden was. Zeker tevreden!