Altijd top

Supersnel verzonden. Goeie producten. Komt altijd heel aan in een stevige doos. Een gratis extraatje bij het bestellen. Top :)

Zoete smaak en extra energie

De lekkerste van de 3 smaken en geeft een extra energie boost.

Mijn bestelling was er snel en keurig verpakt Duidelijke site

Very good

Great product it is really helping to curb hunger and gives energy without jitters will order again!

Snelle bezorging

Helaas wel redelijk matige exp datum… Nov 2022 Maar hopelijk is t voor die tijd opgedronken ( had nl 6 pakken besteld . Miss bij vermelden tot hoelang houdbaarheidsdatum is van hetgeen je besteld? Dan kun je kiezen hoeveel je koopt?

Prachtige bikini en kijk uit naar een volgende bestelling!

Ik heb een bikini besteld. Deze was van fijne stof en een prachtige kleur, en het belangrijkste, hij accentueert mijn figuur. Ben er heel blij mee! Vind Fajah sowieso een oprecht pure vrouw die voor dito producten staat.

Goede producten, snel geleverd

De producten zijn goed en lekker

Ik heb de smaak Orange en ik vind hem heerlijk. Voel me echt energieker! Eindelijk iets gevonden wat ik ook echt lekker vind.

Helemaal Top

Supersnelle levering. Netjes verpakt en de volgende dag al in huis.

Snel, volledig en lekker

Bestelde artikelen komen altijd op tijd. Het smaakt goed en de kleding is top.

Dank voor het geweldige product. De blauwe billenbroek zit goed, stof is super mooi en de maat is helemaal top. Heel erg blij mee. Fijne dag en warme groet Annemieke

Fijne broek/goed op maat en perfecte levering

Fijne broek/goed op maat en perfecte levering

Snel bezorgd. Diverse produkten besteld en over alles heel erg tevreden e

Goed te drinken

Fijne ervaring

Fijne ervaring en snelle levering

Fijne cups, snel resultaat

Fijne cups, makkelijk te gebruiken en na 6 keer cuppen zag ik al duidelijk verschil.

Heerlijk

De mealshake Vanille is dik van structuur. Het vult dus je hebt echt geen hongergevoel. Ik zou het aan iedereen adviseren om te nemen. Smaakt ook heel lekker.

Heerlijke broek waar ik het liefst de hele dag in loop

De stof is heerlijk zacht, fijn model, pasvorm is heerlijk.

Fijn Tshirt

Mooie stevige kwaliteit stof en voelt gewoon fijn met dragen

Wat ben ik blij met deze mooie bikini's. Prachtige stof en zitten erg lekker.

Fantatichs

Heerlijke repen een aanrader

Snelle levering en spul wat echt werkt

goede snelle service

pakket in goede staat ontvangen en duidelijke communicatie over het pakket. snel geleverd.

goed product snel geleverd

Lekker

Gewoon een lekker tussendoortje dat een lang verzadigd gevoel geeft