Flexibel, goede service en klantgericht

Als particulier via Swartjes de containers voor een verbouwing geregeld. Ondanks een aantal hobbels van onze kant (zoals problemen bij toegankelijkheid van de straat bij wisselen containers, foutje mbt tot het vullen van de container waardoor te zwaar) bleven de medewerkers van Swartjes steeds heel relaxed en vriendelijk meedenken over een oplossing. Ze toonden zich erg flexibel en klantgericht. De communicatie en service zijn top naar mijn ervaring!

Topservice en begrip

Vandaag “Last minute” om 10.30 uur gebeld en gevraagd om een container ivm het opruimen van de kelder. 11.15 uur container geleverd en deze wordt maandag weer opgehaald. Topservice !

Vakkundig

Wij werken al jaren samen met Swartjes Transport. Altijd even vriendelijk, streng maar rechtvaardig ;) Bieden goede oplossingen en service bij het levering van containers. Een bedrijf waar je op de mensen en diensten kan bouwen

Pluspunten

Prima bedrijf. Zeer tevreden over werkzaamheden en communicatie.

Pluspunten

Correct, snel, vriendelijk. Hebben me altijd goed geholpen en 1x mij snel uit de brand geholpen ivm niet leveren container door een ander bedrijf.

Pluspunten

Van het receptiepersoneel tot en met de chauffeurs, iedereen was behulpzaam, vriendelijk en professioneel van begin tot eind. Top!

Geen negatieve ervaring gehad.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima en duidelijk te woord gestaan Chauffeur is behulpzaam en lost een probleem m.b.t. plaatsing van de container professioneel op

Pluspunten

Meedenken, kwaliteit en snelle levering kortom erg blij mee!

Pluspunten

Behulpzaam, flexibel en vriendelijk!

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service. Huren van de container was ook niet duur. Fijn was dat we grond moesten afvoeren maar dat we ook een beetje puin erbij mochten doen (wel gescheiden) bij anderen moesten we een aparte container huren

Pluspunten

Het was allemaal goed geregeld

Pluspunten

directe communicatie, niet alleen maar heen en weer mailen, maar ook bellen. Tijdsafspraken keurig nagekomen

Nederlandse taal in geschrift laat iets te wensen over

Pluspunten

Goede service en goede prijs.

Geen.

Pluspunten

Doen wat ze beloven,zouden meer mensen moeten doen.

Geen

Pluspunten

Snelle service en goede prijzen!

Statiegeld op Bigbags

Pluspunten

Op tijd zijn.

Pluspunten

direct contact en uitleg

Pluspunten

Ontzettend vriendelijk, snel, flexibel en professioneel

Pluspunten

Snel en vriendelijk geholpen, zowel bij bestellen container als bij het ophalen ervan.

Geen.

Pluspunten

Twan was heel klantvriendelijk. De container werd op de juist tijd geleverd en opgehaald.

Pluspunten

goed snel geholpen

geen

Pluspunten

Houden zich aan de afspraken. En denken mee voor de beste oplossing.

Pluspunten

Vlotte en persoonlijke communicatie, alles volgens afspraak. Goed meedenken met de soort en grootte van de afvalcontainer.

Geen