Volle kledingkast

Na 30kg gewicht verlies hebben de dames bij Norah Assen me de afgelopen 2 jaar aan een gehele nieuwe garderobe geholpen :))

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alleen erg jammer en vreemd dat je iets wat te groot of te klein is niet kunt ruilen naar een maat minder of meer. Dat je opnieuw moet bestellen en betalen terwijl je al voor het product hebt betaald. Ruilen lijkt mijn inziens praktischer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele fijne ervaring goede sirvice.

Waardeloze service/levering webshop

Wederom een bestelling via de webshop die op zich laat wachten (bestelling gedaan 6 juli; het is nu 12 juli). Na telefonisch contact word je afgepoeierd en verwezen naar een bericht op de website dat door drukte het langer duurt voordat je bestelling wordt geleverd. Terwijl er bij bestelling wordt aangegeven dat het 1 tot 2 werkdagen duurt. Bij mijn vorige bestelling waren er zelfs items niet beschikbaar terwijl deze bij bestelling nog wel op voorraad waren. Ronduit schandalig dat je niet op de hoogte wordt gehouden over wanneer je je bestelling (compleet!) mag ontvangen, terwijl je er al wel voor betaald hebt! Mijn advies: nooit bestellen via de website van Norah!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik zal nooit meer online bestellen!

Totaal geen mailcontact dat de bestelling veel langer op zich liet wachten. Vermeld stond dat het 1-2 dagen zou duren. Het werden er 8! Ik heb 2 keer moeten bellen om te vragen waar mijn bestelling bleef.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

goed geholpen bij bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie collectie aan betaalbare prijzen

1) zeer vriendelijke personeel 2) zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding 3) grote keuze 4) passende maten

Positief !!

In de winkel in Houten staan leuke verkoopsters die je goed en eerlijk helpen. Dragen ideeën aan. Mooie overzichtelijke winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super fijne winkel zowel in Eindhoven, Helmond als Venlo. Heel vriendelijk personeel, mooie wisselende collectie en altijd een leuke prijs! Veel te combineren en fijne service bij online bestellingen

Heel tevreden

Mijn favoriete winkel staat in Hoofddorp ik wordt daar zéér goed geholpen !! Altijd een eerlijke mening geen verkooppraatje ook advies over bij passende accessoires of schoenen niets is hen teveel. Blij met de snel wisselende collectie en de prijs is geweldig. Zeker een dikke 10

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd positieve ervaringen gehad met Norah

Altijd leuke, mooie en goede kwaliteit kleding.

Meestal goed

Ik koop meestal alles in de winkel super leuke kleding. Maar nu had ik iets online besteld met het idee 2 dagen wachten. Dinsdag besteld want vrijdag wilde ik het hebben wand ik had feest Maar moest helaas bijna een week wachten en toen was het nog niet verstuurd Dus heb ik het geannuleerd tot mijn spijt. Feestje was voorbij en was best teleurgesteld Dus dat mvg Johanna

efficiénte service en klantvriendelijk

Erg gemoedelijk en makkelijk te bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele leuke kleding voor goede prijzen!

Altijd een plezier om te shoppen bij Norah!

Leuke winkel

Heel veel leuke kleding voor een leuke prijs. Ik ben correct en vriendelijk geholpen en heb 1 jurk gekocht en 1 besteld via de website. Die jurk via de website heb ik teruggebracht. Echter de terugbetaling van die jurk heeft 11 dagen op zich laten wachten. Dat vind ik echt slecht. Hier kan wel iets aan verbeterd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke kleding en goede service

Vorige week wezen winkelen in zoetermeer waar ik kennis maakte met Norah. Daar een jurk gepast naar niet gekocht. Eenmaal thuis had ik toch spijt. Gelukkig was hij makkelijk via Internet te bestellen en 2 dagen later had ik hem in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van in het begin grote fan !

Bij Norah voel ik me gelukkig !

Heeel erg tevreden!

Goed geregeld allemaal

Vriendelijk gezellig

Alles is er mooi en gezellig en makkelijk te berijke

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kleding prima, service slecht.

Het duurde lang eer de bestelling geleverd werd. Vervolgens was 1 artikel afgeprijsd. Helaas is Norah dan niet klantvriendelijk. Het verschil krijg je niet terug. Ook niet in bijvoorbeeld spaarpunten zodat toch het bedrag bij Norah besteed moet worden. Ze zeggen gewoon : Stuur de bestelling retour en bestel opnieuw. Dat kost toch ook geld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en mooie kleding

Fijne winkelervaring al gehad en ook via de website prima tevreden.. Snelle levering en duidelijke communicatie Prijs kwaliteit verhouding is top

Klantvriendelijk

Leuke kleding voor een maatje meer,en goed echt TOP

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering

Heb voor het eerst iets besteld, maar is mij goed bevallen.

Over Norah

Filter op Taal