Heel erg goed

De uitleg is goed en heel vriendelijk word je te woord gestaan

Leuke collectie, betaalbaar, snelle online levering

Leuke collectie, betaalbaar, snelle online levering en je wordt altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Sacherijnige verkoopster Zoetermeer

Leuke winkel en leuke kleding. Alleen moet je niks vragen aan de hoofdverkoopster want die heeft er duidelijk geen zin in. Ik zei dat ik een shirtje zocht en niet kon vinden, toen zei ze “ja en” !! Toen ik vroeg of ze even mee wilde kijken op het scherm in de winkel deed ze dat met grote moeite. Liep vervolgens naar een shirt en zei, hier hangt hij gewoon. Dit was een compleet ander shirt. Later hoorde ik haar tegen een andere klant tekeer gaan dat ze het erg druk hadden en maar twee handjes had. Er waren geloof ik drie klanten in de winkel ! Ik was er dinsdag. Gelukkig was er nog een andere wel aardige verkoopster.

altijd een feestje

Al jaren komen we (3 generaties) bij de Norah in Barneveld. Altijd worden we met liefde geholpen. Niks is te gek voor de verkoopsters. Altijd een praatje maken, zeggen je goedendag. Helpen je met de juiste maat vinden, zijn eerlijk en niks is te gek. Dus meiden van Norah Barneveld, jullie zijn toppers!!!! Voor ons is het altijd een feestje om bij jullie te komen shoppen. Soms kopen we niks, soms een beetje en soms heel veel. Alles is goed en dat is fijn. Een 10 als waardering voor jullie tomeloze inzet altijd!

Prima prijs- kwaliteitverhouding, vlot geleverd!

Helemaal top de kleding van Norah!Ga zo door!

Sinds een goed jaar shop ik bij Norah. Dit bij de vestiging Weert. Superleuk personeel die echt aandacht aan je geeft. haha alleen niet goed voor mijn portemonnee, ik verlaat altijd de winkel met iets nieuws!

Meestal altijd goed en snel binnen.

Nu de rok terug gestuurd. Nooit wat van weer gehoord en geen geld terug gekregen helaas.

Super kleding

Goede pasvorm voor een goede prijs Mooi optijd bezorgd

Duidelijke website .. snelle levering

Goede service .. leuke betaalbare kleding.. mooie kwaliteit

Snel, goede kwaliteit prijs verhouding. Een tevreden klant,

Super lang wachten op retourgeld

2 artikelen retour gestuurd meer dan 24 dagen geleden en het bedrag nog steeds NIET ontvangen!!! Duurt wel erg lang. Zeer jammer.

Positieve ervaringen bestellingen Norah

Mijn ervaringen met bestellingen bij Norah zijn positief. Ik heb geen op of aanmerkingen. Ga zo door. Norah heeft leuke kleding voor een mooie prijs. Productinformatie is volledig en detailfoto’s zijn ook een goede aanvulling op het product. Het regelmatig aanvullen met nieuwe items maakt de site actueel en aantrekkelijk.

heerlijke shopwinkel

Koop er graag fijne kwaliteit mooi op tijd geleverd nog nooit iets retour gestuurd kleding zitten altijd perfect!!!

De producten waren goed, maar bij een was het stiksel te los.

Prachtige kleding

Fleurige kleding, heerlijke stoffen.

Heel fijn personeel met deskundig advies.

Heerlijke winkel, leuk personeel

Ruiken gaat makkelijk, verkoopsters hebben ook allemaal verschillende maten dus heb je gelijk een indruk hoe iets staat of je krijgt eerlijk advies

Werd goed geholpen

Aanbevelings waard

In een woord geweldig

Je wordt er super goed geholpen. En het is fijn dat het ook voor een maatje meer is. En goed betaalbaar. Kortom een super winkel

Mooie kleding voor mooie prijs

Goede pasvorm . Ook in de grotere maat. Heel blij met Norah kleding

Fijne site en winkel en personeel in Venray

prima!

prima kwaliteit,,snelle levering ,financien correct afgehandeld.

Prima service in de winkel fijne verkoopsters in Barneveld

Zie boven

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.