Wat een heerlijke blouse

Een heerlijke blouse, die heel mooi valt en met mooie heldere kleuren.

Ik vind het altijd heerlijk om bij jullie te kopen maat en pasvorm is altijd goed en de stoffen zijn heerlijk die jullie gebruiken

Prima, snel en goede communicatie

Omdat het door mij gewenste artikel niet in mijn maat in de winkel was, is het besteld en een paar dagen later in de winkel afgeleverd. Ik werd van elke stap op de hoogte gehouden, prima. Het artikel voldoet ook aan de wensen.

Snel en okee

Zie boven

Fijne winkel

Leuke kleding

Lange verzendtijd

Twee van de drie bestelde items waren er niet bij en de verzendtijd duurde erg lang

Hi Nikita, Wat vervelend te lezen dat je de bestelling niet compleet ontvangen hebt. Ik zie dat je bestelling vanuit 2 magazijnen tot 1 bestelling verzonden had moeten worden maar dit is aan onze kant niet goed gegaan. Ik hou je hier via de mail even mee op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak, dit is niet de normale gang van zaken. Groetjes, Jennifer - Norah klantenservice

Snel bezorgd

Mooie kleding! Past precies. Blij mee!

Uitstekend geregeld!

In winkel bestelling gedaan /mail ontvangen dat broek in winkel gearriveerd was /Opgehaald! Perfekt systeem!

Alles naar wens

Supper goed

Ik ben super tevreden over nohra en over de bestelling hoe dat gaat en hoe snel het er is

Super gezellige winkel

Snellen bezorging, mooie kwaliteit kleding

Altijd hele mooie kleding van prima kwaliteit

snelle levering en goed personeel

Prina

Alles paste ,hoef eigenlijk nooit wat terug te sturen

Altijd fijn het in de winkel af te halen. Kan ik gelijk passen en de juiste artikelen meenemen. Ik shop al jaren bij Norah en bevalt prima. Goede pasvorm en vaak nieuwe items. Geef wel een voorkeur voor shoppen in de winkel ipv online. Ivm beter beoordelen van de stof keuzes en lengte van boven kleding kleding en broeken.

Duidelijke website, goede en snelle service

Online winkelen bij Norah is heel prettig, het is een overzichtelijke website. Als je een bestelling plaatst ontvang je snel bevestiging en als deze verzonden en aangekomen is in de winkel ook. Dus duidelijke communicatie richting de klant. Netjes verpakt altijd!

Wordt altijd netjes geholpen in de winkel in tiel en als er iets niet op voorraad is wordt het gelijk besteld . Hoop dat jullie weer komen met die mooie pakken daar heb ik er afgelopen winter 4 van gekocht zwart/witte het bruine pak met werkje en het zwart roze bruin werkje en het witte met printje zulke fijne stof ook en voor iedereen betaalbaar

Mooie plussize mode

De kleding werd snel en netjes geleverd, erg blij mee,maat 48 valt ruim dus ook te dragen voor 50-52.

Super snel geleverd

Toppie

Precies goed

Alles wat ik wilde bestellen in een paar klikken gedaan, makkelijk en ook snel geleverd. Mooie items, fijne kwaliteit.

Leuk kleurig blousje

Aardig en behulpzaam personeel

Snel, leuk en goed

Ik heb de bestelling mooi snel ontvangen en de kleding is nog leuker dan op de foto’s Ivan de webshop! Blij mee!

Zeer plezierig

Prettige bediening. Verder niets aan toe te voegen.

Fijne winkel

Leuke kleding, leuke prijzen, fijne winkel. Vriendelijk geholpen,ja ik loop graag even binnen om te kijken of er weer wat leuks te vinden is.

Keurig geregeld

Als goed

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.