top geholpen

goede service en vrienselijkheid personeel

Kleding erg gekreukt ontvangen

Levering duurt lang en de kleding was erg gekreukt. Daarna bij een filiaal gedeeltelijk teruggebracht en een nieuwe blouse die niet gekreukt was maar helaas daardoor geen coupon korting meer.

Hallo Liza, Dankjewel voor het schrijven van deze review. Ontzettend vervelend om te horen dat je artikelen gekreukt waren en dat je door de omruiling de korting bent misgelopen. Zou je ons per mail de nieuw kassabon willen toesturen? Dan kunnen wij kijken of we je tegemoet kunnen komen met een nieuwe voucher. We zien je mail graag tegemoet! Liefs, Norah

Super leuke kleding die ik goed pas.

Super leuk personeel en hele goede service. Word altijd blij als ik de winkel uit loop.

Levering niet gekregen + geld

Wat een slecht bedrijf om online inkopen te doen. Levering niet gekregen en niet bekend hoe lang de levering zou gaan duren. Medewerker heeft mijn koop geannuleerd en daar geen e-mail over ontvangen (evenals geen e-mail ontvangen na aankoop). Mijn geld betaald en medewerker heeft geen idee hoe lang hè taken gaan duren door (volgens medewerker) een storing…kan weken gaan duren. Ik vind dit echt een grove schande!

Hallo Petra, Vervelend dat je zo lang moet wachten op jouw terug betaling. Mijn excuses hiervoor. Helaas zoals je zelf ook al aangeeft en ook mijn collega al aangegeven heeft kampen wij met een grote technische storing. Hierdoor kunnen wij niet de service verlenen die wij zouden willen verlenen. Dit vinden wij heel vervelend! De storing zal geen weken gaan duren, het wordt zo snel mogelijk opgelost en dan krijg je zo snel mogelijk jouw geld terug! Nogmaals ons excuses hiervoor! Mocht je nog vragen hebben , ben je van harte welkom! Liefs, Norah

Service

Na het retourneren van een jurk in de winkel ivm een klacht wordt er een nieuw exemplaar gratis thuis bezorgd. Dat noem ik service!

Door personeel in de winkel besteld

Altijd is het goed gegaan

Alles was prima geregeld en snel verzonden en kon het snel ophalen in de winkel in Capelle aan den IJssel altijd heel vriendelijk personeel kom er graag

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Uitstekend geholpen

redelijk

QUa bezorging ging supersnel maar helaas moest ik t pakket terugsturen maar via DHL gaat t heel langzaam had vorige week vrijdag voor een uur gebracht en ging pas gisteren retour dus dat vindt ik niet best was niet in de gelegenheid om t in de winkel te brengen wegens gebroken arm

Leuke betaalbare mode. Online bestellen en betalen gemakkelijk en duidelijk. Vlotte levering. Beste Norah, Ga zo door.

Netjes en vlot bezorgd

Erg tevreden over de online bestelling. Ook fijn dat ik dichtbij naar een filiaal kon om te ruilen.

Gewoon goed

Mooie kleding levering altijd goed

Lange wachttijd met online bestellingen

Van een bestelling kreeg ik op 7 september een verzendbevestiging, op 16 september heeft de winkel deze nog niet ontvangen.

Hallo Marian, Vervelend dat je zo lang op jouw bestelling moet wachten. Inmiddels heb ik contact met jou opgenomen over jouw bestelling. Mocht je nog vragen hebben , ben je altijd van harte welkom! Liefs, Norah

leuke winkel betaalbaar en leuke verkopsters

Mooie collectie. Goed personeel.

Prettig

Goed en correct

Goede service, alleen had ik geen mail gekregen dat mijn bestelling was aangekomen in de winkel

Gemakkelijk online te bestellen en een Snelle levering

De blouse die ik wou hebben kon in de winkel eenvoudig online besteld worden. (was daar namelijk niet voorradig). 2 dagen later werd deze, zonder bezorgkosten, afgeleverd in de winkel en kreeg ik een mailtje dat het daar opgehaald kon worden. Goed geregeld dus en blij met mijn aankoop

prima levering van bestelling in de winkel.

netjes mail gekregen toen de sjaal naar de winkel gestuurd werd. en weer een mail toen die in de winkel klaar lag. toen ik in de winkel kwam lag de sjaal klaar ,goede service.

Snelle service bij het omruilen. Jammer vond ik het wel dat het opsturen naar mijn huisadres €3,95 was.

Vriendelijke en deskundigen

Zowel in winkel als procedure bestelling kan niet worden verbeterd. Uitstekend en zeer tevreden!

Kom altijd graag bij Norah. Continue nieuwe producten en waar nodig fijn en deskundig advies!

Altijd vriendelijk personeel

Kleding voelt perfect voor mij ,zit lekker past altijd , en kleurrijk , heb een kledingrek bij moeten kopen, zoveel hebbik al gekocht..

De belofte is waargemaakt

Nn

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.