Norah een gezellige winkel met leuke collectie.

Ik vind t altijd gezellig om een Norah winkel in te lopen ,en ben blij dat er meer vestigingen zijn ,ook eentje bij mij in de buurt.{Capelle a d IJssel} Ook is fijn dat je in de webshop kunt bestellen ,en dat t in de winkel komt zodat je t als je t ophaalt kunt passen. Leuk ook de maandagaanbieding en de nieuwsbrief! Een klein puntje: soms valt maat 36 te ruim.{en er is geen kleinere maat}

Het personeel deed zijn best voor mij en de bestelling was heel snel binnen. Top.

Altijd geduldig niet moeilijk doen als het toch niet past of leuk Staat.

Vlotte prettige adequate manier

Ik was aan het winkelen met mijn vriendin in de winkel Nora Purmerend en vond niet de juiste maat wél het juiste model. Terwijl ik andere artikeltjes stond af te rekenen werdt ik tegelijk geholpen met het nabestellen van het juiste jurkje die netjes thuisbezorgd zou worden. Aangezien ik tijdelijk minder valide ben was dat een goede manier van oplossing. De dames hebben mij keurig en vlot geholpen en dus ben ik een tevreden klant.

uitstekend

super snelle levering.

Fijn naar een maat kleiner

De collectie is mooi. Het is superfijn bij Norah een maat kleiner te kunnen bestellen dan je gewend bent bij andere merken.

Contact met de winkel in Zoetermeer gehad, prima service en meedenkend personeel. Probleem netjes en snel opgelost.

Goede ervaringen

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige winkel en leuk betaalbare kleding.

Vriendelijk en professioneel personeel.

Zowel bij het personeel in Maastricht waar de bestelling geplaatst was en het personeel in Gorinchem waar de bestelling opgehaald is was zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Materiaal is vaak zoals verwacht en de modellen zijn voor mijn figuur ideaal. Dus ik ben helemaal blij.

Leuke kleding betaalbare prijzen en snelle levering

Leuke kleding betaalbare prijzen en snelle levering

Met 2 dagen alles in huis! Mooie aanbiedingen

Fijne site/winkel om kleurrijk te shoppen.

Altijd leuke originele kleding. Een kleine opmerking/verbeterpuntje...de shirts mogen iets langer worden gemaakt.

Mooi

Prachtig shirts besteld en snel ontvangen Ik ben heel blij met Norah

Snelle levering en leuke kleding voor een relatieve lage prijs

Ik zocht allang naar zo'n broek en was blij dat ik het zag op de sight van Norah. En in de juiste maat ook. Hij zit mooi en bijzonder blij met mijn aankoop. De service bij het ophalen is uitstekend.

Altijd goed

Zoals altijd zeer tevreden met mijn bestelling. De enigste opmerking is dat de levering misschien iets sneller zou mogen die is nu meestal 3tot5 werkdagen.

Na een dag aankoop online in de winkel 25% korting

Slechtste klantenservice die ik ooit gesproken heb. Geen oplossing problemen dan maar geen klant meer bij Norah vonden ze ipv opossen probleem

Nette, vlotte kleding

Al heel veel bij Norah gekocht, zowel online als in winkels in Roosendaal, Bergen op Zoom en Bladel. Loop er altijd even binnen en meestal met altijd wel iets weer naar buiten.

Bestelling de volgende dag al in huis

In de winkel werd gezegd dat de bestelling met 3 dagen er zou zijn maar t voor mijn verrassing al de volgende dag

gewoon heel goed

vlotte service goed geregeld in zevenaar heel goed heel aardige medewerksters.hanni

Mooie fleurige jurk

Staat mooi, alleen jammer dat ervan wordt uitgegaan dat als je maat 46 hebt je ook 1.90 bent. Was veel te lang dus moest hem korter maken.

Geweldige webshop

Snelle levering en leuke betaalbare kleding met goede pasvorm

Bestelling snel en netjes

Mooie kleding voor betaalde prijs

Mooie kleding voor betaalde prijs

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.