Leuke winkel vriendelijk pesoneel

Ik kom altijd bij norha in Oosterhout het is een hele fijne winkel ze helpen je goed en vriendelijk personeel

Zoals het moet

Mijn broek niet in de winkel dus verkoopster geen probleem mevr dan gaan we die voor u bestellen en een paar dagen later al in de bus

Alles ging goed. Snel geleverd. Natuurlijk te retourneren.

Mooie collectie en goed advies

Al verschillende keren ben ik bij Norah goed geslaagd voor leuke kleding. Ondanks dat ik eigenlijk een grotere kledingmaat draag, kan ik meestal toch prima slagen en heb ik ruime keuze doordat veel items ruimer vallen. Soms zelfs te groot. De prijzen van de kleding vind ik heel redelijk. In de winkel krijg ik goed advies, wordt er meegedacht en gezocht naar alternatieven. De verkoopsters zijn niet opdringerig en geven eerlijk advies. Zo werd mij een blouse afgeraden die mij ouwelijk stond. Dat waardeer ik enorm.

Fijne broek

Fijne broek, wordt wel wijder tijdens dragen

Snelle bezorging

Leuke kleding, gezellige winkel en goede sfeer en service

Altijd is er wel iets leuks te vinden

Ik ben tevreden over mijn bestelling via internet. Had het naar de winkel laten sturen , waar ik de kleding kon passen. Wat niet goed was kon ik gelijk retourneren

Klant vriendelijk

Broek is naar wens maar rafelt heel erg na een wasbeurt. Heerlijk dunne stof voor de zomer

Makkelijk bestellen en snel bezorgd

Mooie artikelen. Makkelijk bestellen en snel bezorgd

Altijd hip en goede pasmodellen.

Ik scoor altijd wel iets nieuws want het past altijd goed en het is ook altijd de nieuwste mode. Daar word ik blij van.

Zoals altijd snelle levering en kwaliteit/prijs is goed

Alles correct geleverd.

De artikelen voldeden aan de verwachting.

Wordt altijd heel goed geholpen. Ook nu met een bestelling.

Zonder retour label toch een andere maat kunnen ruilen in de winkel. Heel fijn!

Super kleding

Zit altijd mooi, veel keus.

Netjes op tijd

Werd netjes op tijd geleverd in de winkel

Er is geleverd wat ik verwachtte

Levering op korte termijn en precies zoals besteld. Geen verdere opmerkingen

Viel tegen

7 jurken besteld , mijn maat is meestal maat 44. Alles was veel te groot , sommige vielen tegen . Netjes naar de winkel gebracht en de 2 jurken die ik wel leuk vond kon ik omruilen voor 2 maten kleiner . Deze zaterdag ga ik fijn in de winkel shoppen . Het personeel is heel aardig en behulpzaam .

Goede ervaring

Ik laat bestelling altijd in winkel afleveren,kan ik meteen daar passen en eventueel retourneren als het niet goed past of niet bevalt

Fijne winkel leuk personeel

Prettig behulpzaam vrolijk eerlijk

Fijn geholpen!

Fijn geholpen in de winkel, mijn maat was er niet, geregeld dat hij werd opgestuurd. Paar dagen later in huis!! Super fijn. Kom zeker weer eens shoppen!

Hele goede service

Ik heb de bestelling netjes om kunnen ruilen in de winkel geen probleem

Service en kwaliteit

Voor een redelijke prijs kwaliteit verhouding. Ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid.

Bedrijfsgegevens

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

[email protected]

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.