geen klant geen korting

Ik ben in de vestiging in Venray geweest. In de winkel staan allemaal bordjes met "Black Friday: aanbiedingen (30 % korting) - in de winkel en online". Als ik met mijn uitgezochte artikelen bij de kassa kom, krijg ik van de cassière te horen dat ik geen korting krijg als ik geen klant ben bij Norah. Ik vind het een smerige manier van klantenwerving. Vooral aangezien er nergens van tevoren staat aangegeven dat de kortingen alleen voor klanten gelden. Had dat er wel gestaan was het misschien anders gelopen. Ik kom nooit meer in de Norah winkelen en zal het ook aan kennissen afraden.

Bijzonder

Net een negatieve beoordeling gestuurd. Deze beoordeling kan niet worden geferivieerd??? Is dit een manier om alleen positieve berichten te plaatsen??? Deze review is dus even een test!!!

Veel te veel leuke kleding!

Altijd leuke wisselende collectie zodat er altijd wel iets is wat te leuk is om te laten hangen. Mijn bankrekening is minder positief over jullie 😉. In de winkels waar ik kom altijd leuke en vriendelijke dames die je graag helpen met (uit) zoeken. Kleine tip: Roermond en Apeldoorn zouden wel een tweede kassa mogen hebben want toch geregeld echt lang wachten omdat veel mensen nog geen vriendin zijn en dat wel willen worden.

Fijne winkel

Bij Norah slaag je altijd. Er hangt altijd wel een leuk item in de rekken die je kan gebruiken. Super fijn dat de medewerkers met je meedenken en laten zien wat de mogelijkheden zijn. Wat ook een leuke bijkomstigheid is zijn de prijzen, kortom een leuke winkel waar ik fan van ben..

Prachtige kwaliteit

Snelle levering 👌 Prachtige kwaliteit.

prima service, vriendelijk te woord gestaan

zie boven, werkten goed mee met het uitzoeken van een andere maat

Mijn ervaring met Norah is geweldig. Leuke betaalbare kleding en genoeg keus, prima service en bijzonder klantvriendelijk personeel. Bovendien vaak leuke aanbiedingen. Ik ben Norah fan.

Top bedrijf

Ik had mijn bestelling geplaatst en kreeg het meteen 2 dagen erna. zou zeker nog een keer bij Norah online shoppen of in de winkels

Helemaal geen bestelling gehad.

Betaald via webzuil in winkel en is na drie dagen door jullie geanulleerd niet meer opvoorrraad op zuil wel. Inmiddels 1 en een half week op mijn centjes moeten wachten. Zo klant onvriendlijk dit is de laatste keer dat ik bij jullie iets bestel. En mij nu een bericht sturen Bedankt voor u bestelling? Heb er geen goed woord voor.

Jammer, een gemiste kans.

Klein minpuntje: zojuist contact gehad met de klantenservice,een jurk in een eenmalige actie gekocht, na gepast te hebben bleek ik een maatje kleiner nodig te hebben. helemaal blij (maatje kleiner), maar kon niet omgeruild worden voor een maatje kleiner. Ik moet opnieuw bestellen,waardoor jurk €20. duurder wordt. Niet blij meer. voor Norah een uitdaging om ook deze service te upgraden. ik zeg: gemiste kans......toch maar niets meer bestellen.

Redelijk tevreden.

Kleding is leuk. Alleen van ik dat alles, qua model, erg veel op elkaar lijkt. Zou wel wat afwisselender mogen. En dat vrijwel alles synthetisch is. Ga ik ontzettend van zweten en koop het daarom niet meer. Ik wil graag iets meer betalen als collectie meer uit items bestaat van natuurlijke stoffen.

Gewoon goede shirts

Ik slaag altijd

Mooie winkel, ruim en licht. Alle kleding mooi op kleur geordend. Veel keuze in prints en assortiment. Ook voor grotere maten.

Super leuke winkel.

Leuke gezellige winkel met betaalbare kleding. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Toppie geweldige mooie kleding en goed geholpen

Geweldig zit allemaal als gegoten en erg aardig geholpen in Heemskerk.

top! top! top!

Ik stapte de winkel in Hoofddorp in en ben verkocht. Maat 46 is ook maat 46. Leuke hippe kleding, wekelijks nieuwe toevoegingen aan de collectie. Nette service in de winkel. Ook online top. Bestelling binnen 3 dagen binnen, retour sturen geen probleem en snel geld terug. Punten sparen bij de aankoop voor korting. Ik heb MIJN winkel gevonden!

Online bestelling vlot geleverd bij winkel

Ik heb een kleine maat en moet wel vaker online zoeken naar de juiste maat, maar mijn maat werd vlot bij Norah Hoofddorp aangeleverd na online bestelling

Byzonder leuke winkel

Na mijn maagverkleining heb ik via een vriendin jullie winkel ontdekt met hele gangbare kleding en leuk geprijsd. Ik ben een hele fan geworden. Top 👍🏻

Heel veel leuke kleding voor een leuke prijs

Heel veel leuke kleding voor een leuke prijs wat wil je nog meer!

Wordt vriendelijk geholpen

Leuke winkel, groot assortiment. Betaalbare prijs

Keurige verzorging en behandeling.

Leuke winkel, veel wisselende keuze en heel fijn, betaalbaar. Zodat je heel leuk nog eens iets kunt kopen, als je minder te besteden hebt.

Helemaal goed !

Snelle levering en het bestelde, was net zo leuk als op de site. Prima pasvorm.

Heel goed, super leuke, mooie kleding !

Maar toch ff n opmerking: ivm mijn verjaardag kreeg ik korting. Ik heb hier gebruik van gemaakt, maar de treggings terug gestuurd, ze pasten niet ! Ik wilde n nieuwe bestelling plaatsen om toch van de korting gebruik te kunnen maken, maar helaas dat lukte niet meer.... toen de klantenservice gebeld en ik kreeg te horen dat de korting eenmalig was, maar ik heb er dus geen gebruik van kunnen maken en dat vind ik heel jammer....

Ik heb het gekochte artikel in goede orde ontvangen

Ik heb het artikel snel geleverd gekregen.

Leuke mode en betaalbare prijs

Heel prettig

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.