Super broek

Hele fijne broek,enig nadeel…..hij is te lang.

Pakje terug gebracht en dat handelen jullie keurig af meteen geld terug!

Goede afhandeling

Heel mooi!

Ben heel blij met Norah

snelle levering mooie collectie

Helaas terug moeten sturen omdat het te groot was.

Je bent aan de beurt en wordt eruit gegooid

Ik was op de keuze voor aantal tickets, duurde 2 seconden en werd ik eruit gegooid 2 x

Hoi Marioleine, Kan je me vertellen voor welke 2 tickets je er uit gegooid bent? Aangezien wij alleen dames kleding verkopen en geen tickets. Weet je zeker dat je de goede website voor je hebt? Groetjes, Jennifer - Norah klantenservice

Wat een ontdekking!

Met een weekendje weg deze winkelketen ontdekt, echt nog nooit eerder gezien. Thuis de site bekeken en gelijk weer besteld. Top snelheid van leveren en de kleding is mooi, goed betaalbaar en veel keuzes. Ik ga vaker shoppen.

He goed…

Was heel snel binnen

Mooie collectie grote maten .

Gewoon super

Korte levertijd

Heel blij naar huis met mijn nieuwe outfit

Heerlijk gewinkeld in jullie winkel

Zie hier onder.

Zeer respectvol en aardig geholpen.

Super.

Super leuke kleding voor een redelijke prijs en vriendelijk personeel.

Pakje netjes afgeleverd.

Zal zeker vakerbestellen bij Norah. Al ga ik liever naar de winkel.

Altijd goed geholpen.

Superleuke winkel met ontzettend aardige mensen

Leuke vlotte kleding voor een mooie prijs!

Leuke kleding Mooie kwaliteit Mooie prijs

Leuke voorjaarsjas

Leuke jas in een fantastische kleur. De maat valt precies goed, kortom ik ben blij met mijn aankoop.

Personeel enorm behulpzaam, lief en meedenkend. Ik ben zelf volledig rolstoelgebonden en niets is ze teveel om mij te helpen met van alles. Iedereen een dikke pluim

Goede prijs, goede pasvorm erg tevreden over de kwaliteit

Super,winkel en personeel

Super ervaring was leuk geslaagd ,en een verkoopster had een blauwe blouse aan ,vond ik ook nog heel mooi ,was niet meer inde winkel,de verkoopster haar blouse gepast , paste goed besteld ,naar de winkel gestuurd en persoonlijk. Bij mij thuis bezorgd inJoure ,waar zij ook woont, dus top, ik word hier ook altijd zo fijn geholpen.omdat ik ook hulp nodig heb bij aan kleden

Super winkel

Blij want ik heb prachtige kleren die me geweldig staan

ik heb mijn bestelling niet ontvangen !!!!!!!!!

Geen bestelling ontvangen. telefonisch contact gehad. geen reactie in de mail gehad, wat beloofd was. Bestelnummer 227590 graag met spoed reactie, wacht op de kleding.

Hi Josje, We hebben elkaar zojuist nog gesproken via de telefoon. Wat jammer dat je ons met een 1 beoordeeld hebt door een adres fout wat bij DHL ligt. Ik heb direct op 15-02, toen wij ons eerste contact met elkaar hadden, een onderzoek naar de status van je pakket laten starten bij DHL. Helaas is hier op 19-02 pas een reactie van DHL op gekomen waardoor ik je niet eerder de status van je pakket heb kunnen laten weten. Inmiddels is de status bekend en zijn we in contact met elkaar via de mail. We houden nog even contact en wens je voor nu nog een prettige dag toe! Groetjes, Jennifer - Norah Klantenservice

Hele fijn winkel

Norah is mijn top winkel ,kijk eerst bij Norah als ik iets nodig heb. Wat zal het fijn zijn als Norah Rijssen verbouwd is.

Leuke betaalbare mode

Snelle levering, 1 Maat kleiner bestellen valt groter uit dan ik gewend ben. Ook nog een voordeel!

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.