Geretourneerd

Ik heb het artikel geretourneerd maar een week later nog niks over gehoord en geen geld terug gehad

Zie hieronder.

Goede prijs kwaliteitverhouding.

Fijne trui alvast voor de nazomer.

De bestelling werd snel geleverd. Helaas 1 item teruggestuurd. Wacht nu nog op de financiƫle afhandeling.

Zit goed perfect

Top, snelle levering.

Alles ziet er prima uit.

Snel binnen, past goed.

Goeie service en snelle bezorgtijd

Zeer ok.

Prima .

Heel tevreden .

Te groot

Helaas alles terug te groot

Geweldige winkel

Top winkel

Blij met mijn bestelling!

De maten kloppen en dankzij mijn verjaardagscadeau ook nog voordelig! Blij met de ontvangen bestelling!

Was snel geleverd

Zeer correcte behandeling en verder vriendelijk afgehandeld

Mooie, leuke en betaalbare kleding!

Vriendelijk snel simpel makkelijk

Medewerkers zijn vriendelijk, hebben ze iets niet voorradig , helpen ze met bestellen, gratis geleverd in de winkel naar keuze. Kortom geweldig

Mooie kleding

Mijn ervaring is dat Norah mooie kleding verkoopt met een goeie pasvorm.

Bestellen, ophalen in de winkel en direct de nieuwe collectie bekjjken!

Helemaal blij met bestelde top, precies zoals ik hoopte.

snelle le vering, prima bezorging

In de winkel word je goed geholpen als je maat er niet tussenzit word er gekeken of er online nog wat is zo ja heb je de keuze om zelf te bestellen en in de winkel te laten bezorgen zonder extra kosten top!!!

netjes verzorgd en bezorgd

de bestelling werd netjes op tijd afgeleverd

Uitstekende service. Koop hier al mijn kleding. Is betaalbaar en altijd leuke collecties

Snel en netjes

Na 2 x dragen kwaliteit verminderd

Na 2x dragen heeft de broek al slijtage plekken.

Hi Marieke, Wat vervelend dat de broek al begint te slijten! Ik heb je hier inmiddels over gemaild, dus graag handel ik het via de mail met je af. Fijne dag! Groeten, Jennifer - Norah klantenservice

Mooi en goed!

Snelle levering en vooral mooie artikelen

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.