Filters

10

Geweldig

De bestelling kwam best snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Vaak als er een maat er niet is en je twijfelt over de maat van het al gekochte artikel, bestel je online en laat je het bezorgen in de winkel. Dan kan je bij het ophalen, passen en vergelijken en gelijk inleveren in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes en snel

had het liever dat het rechtstreeks via de winkel was besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

geen NOrah maar YESSrah!

elke x als ik in een fysieke winkel ben is het een soort van winkelbeleving ipv ff kleding kopen: wat een mooie winkel met fantastische kleding voor iedereen ! Ook het personeel is super lief en niet opdringerig maar wel hulpvaardig! kortom: altijd fijn winkelen en slagen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Duurde erg lang voordat de bestelling er was

Heb bestelling nog steeds niet. Heb het in winkel laten bezorgen. Dat leek op moment van bestellen handig. Zondag besteld en op maandag (9 dagen later) kreeg ik bericht dat bestelling afgehaald kon worden. Terwijl item gewoon in de winkel hing. ( zag ik later). Heb geen oordeel over het product maar online bestelling kan sneller.

  • Aanbevelen? Nee
10

Leuke kleding in normale maten

Ik ben echt blij met Norah: veel leuke kleding, die ook beschikbaar is in grotere maten. Fijn dat er zoveel winkels zijn. En dat je je bestelling daar kunt ophalen en gelijk even passen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Leuk rok fijne stof Jammer dat bij behorend tshirt was uitverkocht

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Ruime keus en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik ben er heel blij mee

Lekker shirt

  • Aanbevelen? Ja
8

Prijs kwaliteit goed

Nog niet eerder via de site besteld,maar dit is wel bevallen

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk pak

Leuke combinatie van wijde broek en blouse. Ook voor warm weer de kortebroek mee besteld. Snelle bezorging en het pak zit heerlijk luchtig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne luchtige spijkerbroek

Fijne spijkerbroek die voelt als een makkelijke broek.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snel op kunnen halen in de winkel bij ontzettend vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk vestje wat je met van alles kan combineren

Leuk wijd gehaakt vestje, er kan een t shirt blouse of hemdje onder

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Ik heb een jurk en blouse gekocht. Besteld en was binnen 1 dag in de winkel. In de winkelstraten vriendelijk en leuk personeel. Kwaliteit en prijs allebei goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede ervaring

Voor het eerst via website een bestelling gedaan. Zeer vlot geleverd en helemaal naar mijn zin.

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke kleding, de maten en stoffen kunnen beter.

De prints en modellen van de kleding zijn altijd erg leuk. De maatvoering kan erg uiteenlopen waardoor je soms 40 aanhebt en soms 48. Ook wordt er veel polyester gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Ik vind jullie kleding geweldig. Ik kan. Vaak geen keuze maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke kleding

Steeds weer nieuwe collectie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig vestje

Mooie kwaliteit, ideaal om de blote schouders te bedekken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel klantvriendelijk

Fijne winkel in Hilversum. Erg vriendelijk en behulpzaam. Omruilen van de webshop bestelling ging heel soepel. Leuke kleding voor een prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Winkel met voldoende variatie in het aanbod.

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Oke

Goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Fijne behandeling in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

852104901

[email protected]

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.