Makkelijke webshop

Maten kloppen over het algemeen en ziet eruit zoals het er in de webshop uitziet. Prijs kwaliteit in verhouding

Ben zeer tevreden

Leuke kleding

Zeer gevarieerde kleding. Mooie kleuren en combinaties. Mag minder polyester zijn. Ik vind viscose,wol katoen enzo. prettiger in het dragen. Voor de zomer hou ik van linnen en katoen.

Snelle bezorging

Maat niet goed. Naar winkel gegaan. Geen probleem bij ruilen

Snel geleverd,en goede kwaliteit kleding

Prima!!

Het wordt vanuit de winkel snel verzonden en ik krijg het in goede orde ontvangen. Dus geweldig!!

Fijne ervaring

Snelle levering!

Geweldig goed geholpen

Heel aardig en behulpzame medewerkers. Ik kocht een broek waar een bijpassend shirt bij was, echter was deze niet meer in mijn maat in de winkel. Medewerkster keek gelijk voor mij of ze deze nog in de voor mij juiste maat naar de winkel kon laten komen. Dit kon en een paar dagen later kon ik mijn bestelling ophalen in de winkel. Zeer goede service!

Oke

Prima gedaan de broek past mooi

Goed geregeld

Via site iets besteld .In Winkel laten bezorgen.Niet naar m.n zin .Zelfde dag geld retour .Prima geregeld

Gemakkelijk en snel

Online een bestelling gedaan binnen een paar dagen was deze in de winkel geleverd. Doordat ik niet lang kon staan op dit moment was dit een ideale oplossing

Altijd goed

Aardig personeel. Altijd goed geholpen!

Snelle service en duidelijk berichtgeving. Mooie producten

Duidelijk site, snelle bezorging.

Ze helpen je graag en een perfecte service

Ik had in de winkel een shirt gepast wat ik leuk vond. Het was niet meer in de juiste maat, dus gingen ze voor kijken om het te bestellen. Ze waren behulpzaam. Ook is de service netjes in het sturen van mails. Ik kon de bestelling ophalen in de winkel.

Fijne winkel!

Prima! Werd goed op de hoogte gehouden ivm levering. Ook snelle levering!!

Fijne winkel en idem personeel in Emmeloord

In de winkel in Emmeloord werd ik ontzettend goed geadviseerd en geholpen. De jurk in andere maat was niet in deze winkel, maar kon ik na bestellen binnen 2 werkdagen ophalen.

Leuke mode, voor een aangename prijs.

Makkelijk en snelle service..

En hele fijne winkel en je word heel fijn en goed geholpen

super

goede service in de winkel , netjes besteld voor me

Behulpzaam en snel

Ging prima!

Goede ervaring, zowel in de winkel als met bestellen!

Heel goed, snel geleverd en de mogelijkheid om te passen in de winkel

Bestelling n8et ontvangen

Helaas broek niet ontvangen. Pakket was blijkbaar niet traceerbaar. Zeer teleurgesteld

Hi Nicole, Jammer dat je niet tevreden bent over onze gegeven service! Inmiddels zie ik dat je pakket op 19-04, net na ons contact op die dag, scans heeft gekregen. Helaas ligt de verzending bij DHL waardoor we niet meer hebben kunnen doen dan de oplossing kunnen toepassen die geboden is. Groetjes, Jennifer - Norah klantenserice

Prima kleding voor een zeer nette prijs.

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.