Leuk geholpen door de dames Mooie winkel.

Tevreden klant

Zoals altijd tevreden over de levering in mijn favoriete winkel. Dit keer online bestellen omdat ze in de winkel niet de juiste maten hadden.

Jurken actie online

3 jurken besteld. Een viel tegen. Andere verkeerde maat. Nummer drie gehouden. In winkel andere jurk erbij gekozen bij omruilen. Jammer dat dan de korting niet telde. Type jurk was gelijk aan actie. Bezorging prima.

Fijne verkoopprijs. Goed advies en service

Zeer prettig en goed ontvangen

Fijne ervaring

Heerlijke broek

Valt wel 1 maat groter

Lekker makkelijk

Lekker makkelijk

Binnen 4 dagen in Belgiƫ afgeleverd

Vlug en goed verpakt afgeleverd aan de deur en dit binnen 4 dagen in Belgiƫ, top service!

Fijne winkel met fijn personeel.

alles gaat retour eninge zaken voldoen niet aan de verwachtingen sommige zijn ook te grootQ

Kleding valt in het echt een beetje tegen. Broek te groot. Bloesje te doorzichtig jurk super, super groot! Het is beter om in de winkel te shoppen.

Super service, top geregeld !

zie bovenstaande beoordeling

Uitstekend. Servicegericht.

Klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.

Top geholpen.!!!

Zeer zeker naar de winkel of webwinkel.

Mooie kleurige kleding

Meestal slaag ik bij Norah wel als ik iets zoek. Prachtige bonte kleuren. Ik hou er wel van.

Zoals gewoonlijk, weer goed verzorgt

Juist afgeleverd in de winkel correct geholpenr

Levering is snel en goed gegaan

Altijd goed en snel

Kleding past altijd goed.

Norah heeft leuke kleding voor een betaalbare prijs. Verkoopsters zijn altijd behulpzaam en vriendelijk :)

Bestelling in de Norah winkel laten afleveren, dat ging snel, daar gepast, super makkelijk. Altijd leuke kleding bij Norah

Jasje in sale besteld, deze bestelling is afgebroken

Jasje (blazer) in sale besteld, deze werd, zonder reden afgebroken. Was al betaald en ik was in afwachting van bestelling. Deze werd afgebroken en geld terug gestort. Een paar dagen later kon ik het jasje bestellen maar niet meer voor dezelfde sale prijs. Dus gewoon de oude prijs moeten betalen. Dit vind ik heel vreemd en niet klantvriendelijk.

prachtige jurk voor leuke prijs

Norah heeft leuke kleding voor een leuke prijs

Betaalbaar

Goed kijken wat je koopt. Vaak nylonachtig/polyester ,waardoor het snel zweetachtig aanvoelt.

Heerlijke zomerjurkjes

Het overslag jurkje valt wat ver open.

Bedrijfsgegevens

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

[email protected]

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.