gewoon TOP

zoals altijd weer een goeie keus. Alle 3 precies de juiste maat en mooie kwaliteit. Prijs is altijd al perfect!!

Heerlijke kleding die lekker zit

Goede nette service

Fijn geholpen in de winkel om een bestelling te plaatsen.

Top winkel

Lief personeel in Drachten

Fijne kleding, fijne medewerkers, fijne zaak

Altijd als ik er ben, word ik vriendelijk geholpen. Goede adviezen ook.

Snel en gemakkelijk

Het online bestellen ging hartstikke makkelijk en de bestelling was snel af te halen bij de winkel in Zaltbommel.

Prima ervaring bij norah

Online bestellen , ophalen in de winkel dus geen verzend kosten, meteen passen en als de maat niet goed is meteen inleveren en geld terug

Snelle levering en mooie kleding

super leuke winkel

NORAH is een moderne winkelvoor iedereen welke maat je ook hebt. De maten komen echt overeen met wat je besteld en je maat is. Kortom een winkel met normale maten en prijs kwaliteit is super.

Blij met mijn aankoop

Alles altijd prima in orde.

Goed geholpen door vriendelijk personeel.

Een leuke zomerjurk gekocht die direct aankon op de warmste dag van deze zomer. Super.

Leuke vlotte kleding

Zonder al te veel omslag iets leuks uitgezocht en gekocht.

Een tevreden klant

Zoals beloofd in de winkel, thuis in goede orde ontvangen.

Leuke kleding e fijn personeel

Veel variatie

Blij dat Norah er is.

Makkelijk bestellen, leuke kleding en ontzettend aardige verkoopsters in de winkel in Culemborg.

Zeer goed en vrienďelijk

Zijn vriendelijk zeer behulpzaam winkel ziet er altijd netjes uit

Fijne kleding

Heerlijke winkel om te shoppen, fijne medewerkers mooie kleding

Wat een top tent in Zoetermeer

Heel fijn personeel en zeer behulpzaam. Op dit moment echt mijn favoriete winkel.

Duurde langer dan verwacht

De jurk is prachtig en bij het dragen trek ik veel bekijks. De levering bij de winkel duurde krap een week, dus langer dan ik had verwacht.

Levering was correct evenals de bestelde producten.

Mooie mode

Online een bestelling geplaatst omdat het artikel in de winkel niet meer voorradig was in mijn maat. Snel en netjes verpakt verzonden en goed kunnen opvolgen met het tracking nummer

Mooi op tijd geleverd. In de winkelgepast en meegenomen naar huis. Prima geregeld. Het liefst ga ik naar de winkel dan online bestellen. Heb de bestelling in de winkel laten bezorgen. Vriendelijk personeel ga er graag naar toe in nunspeet.

Heel erg goed

Super snel en correct

De verkoopster heeft in de winkel het artikel in de goede maat en kleur bestelt m. Zeer snel en correct geleverd. Mail ontvangen bij aankomst van het artikel in de winkel

Helemaal goed!

Op donderdag in de winkel besteld,kon het zaterdag al ophalen. Heel vriendelijk geholpen! Kortom prettige ervaring!

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.