Kosteloos retour in de winkel

De keuze om artikelen kosteloos retour te brengen in de winkel, is prettig. En het tegoed snel terug op mijn rekening is een compliment waard. Jammer dat er geen winkel in Haarlem is.

Prachtig

Snelle levering. Kleding van mooie kwaliteit.

Fijne winkel en vriendelijk personeel

Perfect!

Altijd leuke kleding! Snelle levering. Kom graag bij Norah Zwijndrecht!

Precies wat ik verwachte

Duidelijke site om te bestellen, met goede foto’s. Model klopt helemaal en stof zoals verwacht. Snelle levering in de winkel In de winkel in Vlissingen vriendelijk geholpen De medewerker heeft alles netjes uitgepakt zodat ik alleen maar hoefde te passen Wat ik niet wilde hebben kon meteen in de winkel blijven en kreeg ik dat bedrag meteen terug gepind. Al heb ik 7 van de 10 artikelen gehouden. Heel blij mee

Fijne zaak

Personeel is behulpzaam en het is een fijne zaak om te winkelen. Alleen zou ik persoonlijk wat minder bonte kleding uitzoeken en dat is er weinig.

Er wordt goed geholpen in de winkel en als het er niet is kijken ze of het besteld kan worden

Snelle verzending

Prima kleding

Goede service, mooie kleding

Snelle levering en goede pasvorm

Kleding is net zo leuk als op de foto. Valt mooi

Norah stelt nooit teleur

Net als altijd weer een bestelling binnen gekregen met fijne kleding die mooi valt en van een goede kwaliteit is, zeker voor dit bedrag! Ik draag alleen nog maar Norah en blijf tevreden.

Goed en snel gegaan!

Lange regenjas

Mooi regenjas, helaas kleur anders dan op foto. Voor mij geen probleem. Jas is wel erg lang

Wat ik koop ben ik ook blij mee

Vrolijke leuke kleding

Snel en netjes

Zozo

Ik heb mijn bestelling vanuit de winkel in Hoogezand gedaan, maar ik woon in Assen, waar ik de bestelling ook heb afgehaald. Waarom in Hoogezand? Nou het personeel is daar aardig en bekwaam, ***

Fijne ervaring met Norah

Levering verloopt volgens de gegevens op website. Belangrijk is om goed op maat te letten. Maten zijn wat groter dan de NL. Retourneren is helaas niet gratis.

Duidelijk

Je wordt goed op de hoogte gehouden hoelang het duurt voor de bestelling thuis of in de winkel is.

Jammer

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de kwaliteit de laatste tijd een beetje vind tegenvallen. Vroeger kocht ik graag bij jullie maar nu een aantal keer alles teruggestuurd.

Goedemorgen Carla, We waarderen het erg dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Het zou ons erg helpen als je wat specifieker bent over wat je zo is tegengevallen. (De stof, pasvorm of iets anders) We horen het graag van je. Groetjes, Charlotte - Norah Klantenservice

Hele fijne winkel

Fijne winkel en fijn en behulpzaam personeel. Liefst zie ik nog meer jurken in de collectie!

Mooie kleding voor een goede prijs

Norah heeft altijd een leuke collectie met veel mooie kleding in diverse prints en materialen. Ik ben vooral blij met de ruime keuze in natuurlijke materialen en de filter optie ook daarop!

Snelle levering van fijne kleding.

Bestellen is goed gegaan, helaas waren de artikelen te groot. Alles terug gebracht bij de winkel en dat ging prima. Het geld stond dezelfde dag nog op mijn rekening!

Snelle levering.

Had de jurk in de winkel besteld omdat mijn maat niet op voorraad was. Was binnen een paar dagen binnen. Top.

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.