Filters

10

Leuke kleding en goede pasvorm.

Snelle levering en terug storting van retourproducten ook heel snel. Leuke betaalbare kleding. In de winkel van Gorinchem vriendelijk en leuk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie collectie

Prima winkel

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuke kleding, goede prijs, snelle levering

Iedere week wordt collectie aangevuld zodat er altijd wel iets is wat je aanspreekt. De artikelen zijn aantrekkelijk geprijsd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering

Jurkje was precies zoals afgebeeld en de maat kloot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Fijne winkels. Leuke betaalbare kleding. Online snelle levering. Minpuntje: maten vallen niet altijd gelijk.

  • Aanbevelen? Ja
5

Winkel super, online minder tevreden.

Leuke betaalbare kleding. Je moet wel alles passen want de ene keer is maat 36 genoeg en de andere keer maar 42. Bestellen in shop staat 1-2 dagen verwerken maar duurt ruim een week. Bij navraag dan reactie dat het druk is en dat was het. Kan een stuk klantvriendelijker of gewoon aangeven op site dat het zo lang duurt. Helaas winkel in Beek al heeeeeelllll lang dicht voor verbouwing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezellige winkel

Gezellige winkel leuke collectie Vriendelijk en behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Alleen jammer dat er zoveel syntehtische stoffen gebruikt worden, gewoon katoen is veel lekkerder en luchtiger in de zomer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke kleding, fijn materiaal, zit heerlijk

Snel bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
9

betaalbare kleding goede kwaliteit snelle leverin

Snelle levering van betaalbare kleding van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Kleding zit altijd perfect bij mij.

Leuk en mooie kleding, prettig personeel ebn behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie modellen

Veel keuze en netjes afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke kleren

Goed product

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Een week (!) na bestelling ontving ik bericht dat 3 van de 4 bestelde artikelen niet geleverd konden worden. Terwijl ze bij bestellen allemaal op levering 1-2 dagen stonden. Op mijn diverse vragen via de mail over de status van mijn bestelling heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. De 'stenen' winkel is leuk, de webwinkel waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee
9

Leuke kleding, top winkel

In de winkel altijd goede hulp. Leuke kleding

  • Aanbevelen? Ja
2

1e bestelling ging direct retour vanwege slechte barcode. Vervolgens niet meer te bestellen.

2e bestelling na hele week nog niks ontvangen en staat op site in behandeling......

  • Aanbevelen? Nee
9

Super service, goede adviezen.

Top winkel/webwinkel. Goede prijzen, kwaliteit prima. Enkel een minpuntje: * Jammer dat er weinig natuurmateriaal in de stoffen is verwerkt, zo niet helemaal niet. * Broeken hebben een te lage taille, zitten voor mij niet fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!👌

Ik ben ontzettend blij met de leuke en betaalbare kleding van Norah!😘

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig dik te vreden

uitstekend dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en leuke verkoopsters in Nieuwegein!

Uitgebreide en leuke collectie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuk assortiment, goede service

Onlangs wat besteld online, opgehaald in de winkel, daar gepast helaas paste het niet, kon dit direct retourneren. Geld stond binnen korte tijd weer op de rekening. Ook het spaarsysteem vind ik altijd verrassend hoe snel dit gaat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel fijne winkel.

Heel vriendelijk personeel. Leuke kleding voor een heel leuke prijs. Behulpzaam personeel. Het bestellen via de winkel perfect, volgende dag al in huis. Kennissen die ik spreek vertellen dat zo'n leuke kleding hebben ondekt en als ik dan vraag welke dan is het Norah. Ik zou zeggen ga zo door geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke kleding voor weinig geld

Alhoewel de kleding leuk is, vind ik het jammer dat het overgrote deel van polyester is. Ik hou meer van natuurlijke stoffen zoals katoen en wol.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit, snelle levering, prima prijs

Ik had wat kleding in de winkel van norah gepast. Toch weer weggehangen. Later online toch besteld. Heel vlot geleverd. .ik ben er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie winkel

Vriendelijk personeel,erg behulpzaam ,niet opdringerig,gezellige ruime winkel keurig netjes .

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

852104901

[email protected]

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.