Filters

8

Erg tevreden.

Ik bestel vaak via de website en heb het dan binnen 1week, vind het geen probleem ,als je dat weet kun je er rekening mee houden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestelde is niet geleverd

Topje besteld en betaald via website. Zou na 1-2 werkdagen in winkel zijn. Maandag besteld voor vakantie zaterdag. Op vrijdag gebeld omdat ik niets hoorde en kreeg toen melding dat het niet leverbaar was. Klacht 1: waarom duurt het zo veel langer dan aangegeven? Klacht 2: waarom melden jullie niet meteen dat het niet leverbaar is (in dat geval had ik voor vakantie nogniets anders kunnen kopen)

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima snelle levering.

Snelle levering en het bestelde voldeed aan wat ik had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke mode. Uitstekend leuk personeel.

Leuke kleding in mooie kleuren voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

super maar graag even op voorhand mailen indien er korting gegeven wordt

goede organisatie ..snel retour terugbetaald bij on line kopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en snelle levering .

Goede kwaliteit en zeer snelle levering .gewoon zalig !!!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Is goed

Minder bedrukte kleding... verkopers erg goed in Roosendaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk bestellen,snelle levering en topprodukt

Supermooie betaalbare kleding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaringen

Ervaringen via online kopen en in de winkel is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
7

prima kleding trage bezorging

Iedere keer als ik kleding bestel komt de kleding in prima staat aan. De kwaliteit/prijs verhouding is prima, en de modellen zitten prima. Alleen staat er op de site bezorging in de winkel in 1 a 2 werkdagen, en dat klopt echt niet! Ik heb nu diverse keren achter elkaar besteld en iedere keer duurt het zeker 5 dagen. U kunt dit ook eenvoudig nazien. Dat vind ik wel een minpuntje. Dat het langer duurt, oke, maar zet het dan niet op de site

  • Aanbevelen? Ja
8

altijd score ik wel wat als ik langs kom

leuke modewinkel met betaalbare kleding en vriendelijk en behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
9

UITSTEKEND

PRIMA WINKEL GEEN ENKEL PROBLEEM BIJ RUILEN

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goede prijs/kwaliteitsverhouding En vriendelijke bediening

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke kleding voor een prettige prijs.

Leuke winkel en goeie service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke betaalbare kleding

Heb besteld via de webshop, snelle levering. Ook al eens iets gekocht in een winkel waar ik goed ben geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd iets te vinden

Betaalbare prijzen, vriendelijk personeel. Zeer regelmatig nieuwe dingen. Ik heb mijn winkeltje gevonden :-)

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Zeer goed geholpen en erg leuk personeel. Hier ga ik vaker heen. Toppie

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke winkel met betaalbare mode, zeer vriendelijk personeel

Veel wisselingen in de collectie. Daardoor leuk om regelmatig binnen te lopen. Betaalbare prijzen en fijn personeel. Ruime winkels. Retour ook goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
3

Webshop is niet goed

Webshop is niet goed Bestellingen duren langer dan vermeld. Klant wordt niet op de hoogte gehouden. Ook op mails richting klantenservice wordt niet gereageerd. Duurt errug lang voordat je je geld terug krijgt. Helemaal wanneer je twee maten besteld o dat je twijfelt over de maat erg vervelend dat het zo lang duurt

  • Aanbevelen? Nee
9

Leuke winkel met leuk personeel en leuke kleding niet al te duur

Ik ben al een paar keer erg leuk geholpen bij norah. Ze hebben tegenwoordig erg leuke vlotte kleding

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende ervaringen steeds

Verschillende aankopen in de webshop gedaan en ook in de winkel in Egmond. Beide zijn tot nu toe uitstekend bevallen. Ik heb Norah ergens vorig jaar november ontdekt in Egmond aan Zee en ben sindsdien vaste klant en ik hoop dit nog lang te kunnen blijven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuke vlotte kleding voor betaalbare prijs

Ik vind de kleding leuk, vlot, zowel in kleurrijke, als rustige dessin. De bediening vlot en klantvriendelijk. En alles voor een betaalbare prijs!

  • Aanbevelen? Ja
8

Kom er graag voor ieders wat wils

Top winkel vind je altijd wel iets en nog veel meer....

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg vriendelijke meiden wordt altijd goed geholpen dus kom ik graag

Wat ik jammer vindt dat jullie geen gewone broeken hebben voor een maatje meer zou het fijn zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima shoppen bij Norah

En leuk personeel in de winkel in Alkmaar.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Parelweg 3a

1812 RS Alkmaar

852104901

[email protected]

Over Norah

Norah Womenswear is een Nederlands merk dat fashion in de maten 36 t/m 48 biedt. De collecties kenmerken zich door de verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komen er nieuwe items binnen, wat ervoor zorgt dat Norah altijd verrast en inspireert. Je kunt Norah nu beoordelen door een review over ons te schrijven. Met het delen van jouw ervaringen kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af te stemmen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.