Echt top!

Mijn kleindochter was toe aan een nieuwe band op haar Cortinafiets. Ze wilde wel graag precies dezelfde band terug. Op de website van Banierhuis was die band in de aanbieding. Daarom maar 2 banden besteld. Na 1 werkdag waren de banden al keurig afgeleverd. Banierhuis ziet mij zeker vaker terug als klant.

Uitstekende levering

Snelle levering, dus top.

Goed leveringsproces en goede prijs

Duidelijke terugkoppeling bij de levering en keurig op tijd. Product geleverd volgens beschrijving en niet duur.

Super.

Ik werd meteen geholpen. Ondanks dat ik onverwachts kwam mocht ik meteen door met mijn fiets naar de werkplaats . Binnen een kwartier zat ik weer op mijn fiets. Rik en William: Super. Blij dat jullie er waren. Moest nog een heel eind op de fiets naar een afgesproken plaats en dat had ik never nooit niet gehaald als ik had moeten wachten. Nogmaals DANK JULLIE WEL

Klote

4 mtb gehuurd. Komen al snel achter dat er bij 1 fiets een slag in het achterwiel zat en leek of het een ei was. Toen we terug gingen was er volgens de chef medewerker niks mis met de fiets. Was niks mogelijk. Toen ons geld terug gevraagd. Ik kom hier niet meer terug. Jammer.

Snelle communicatie

Goede keus Snelle afhandeling

Bij Cem op de Amsterdamsestraatweg is de service perfekt. Prima behandeld, bedankt Cem!

Cem heeft verstand van zaken , weet precies wat je zoekt. Duidelijke uitleg en een geweldige service. No nonsens en zeker geen stomme verkooppraatjes.Ik kan iedereen het Banierhuis op de Amsterdamse straatweg aanraden. Ben dik tevreden met mijn fiets en voor mijn volgende fiets weet ik waar ik naar toe ga.....

Prima service.

Aangenaam

Snel en vriendelijk

Vriendelijk, kwaliteit en snelle service.

Ik heb een mega mooi axa slot gekocht met een spijkerstof ketting, helemaal blij met de super aanbieding. Telefonisch contact gehad: supervriendelijk!! Dankjulliewel voor het snelle verzenden!

Goed advies

Uitgebreid advies gekregen over de aanschaf van een elektrische transport/ mamafiets. Verder goede service bij de levering van de fiets en de montage van enkele extra onderdelen. Ik ben zeer tevreden met de aanbevolen fiets.

Duidelijk, scherp geprijsd en snel

Fietskleding besteld, via de duidelijk shop, levering/betaling is prima en duidelijk, verzending binnen 24 uur met PostNL ook prima verlopen. Enigste puntje van kritiek, iets minder emails/veelvoud te versturen. Verder goede werkwijze!

Misleidende advertentie

Helaas op Google een misleidende advertentie welke aangeeft gratis verzending AXA slot blijkt een bekende fout. Als verbeterpunt aangegeven reactie van klantenservice echter niet begripvol en klantvriendelijk. De bestelling voldoet wel aan verwachtingen en is netjes verzonden maar wel met bezorgkosten.

Superfiets goede prijs en fijne service

Ik heb mijn fiets bij het Banierhuis in Utrecht gekocht. Ik werd goed geholpen door Cem, de bedrijfsleider, die zo vriendelijk was om de fiets te reserveren tot ik de financiering rond had. Ik ben daar erg tevreden over.

Vriendelijke, snelle en goede afhandeling.

Op vragen wordt snel gereageerd. Je wordt prima geholpen en zonodig van goed advies voorzien. De bestelling en aflevering ging erg snel. Niets dan lof voor deze uitstekende fietsen zaak.

prima ervaring, al mag de bestelling (fietsbroek) iets netter verpakt worden i.p.v. los in de doos.

Levering snel, goed en zonder problemen.

Goed en snel

Filiaal banierhuis Vleuten/Noordeburcht is een top filiaal

2 maanden geleden in Vleuten 2 fietsen gekocht en verzekerd via Banierhuis/ENRA. De fietsen werden keurig afgeleverd. Na 7 weken werd 1 herenfiets helaas gestolen. Aangifte gedaan bij de politie. Vervolgens heeft het Banierhuis alles uit handen genomen en, nadat we alles hadden ingeleverd zoals de sleutels, konden we de volgende dag al een andere fiets ophalen. Top geregeld door een topfiliaal! Alle medewerkers aldaar, bedankt!

Top firma

Had een castelli bib short besteld en is persoonlijk bezorgt door een van de medewerkers, zodat ik de broek mee kon nemen voor een weekend mtben in Limburg

Aan afspraken gehouden, mooi op tijd bezorgd,

geweldig

na 1 telefoontje kon ik langs komen om mijn fiets te updaten. prima service en zeer vriendelijk geholpen.

Uitmuntend!

Super snelle levering en direct geweldig geholpen nadat het product helaas een productiefout had!

Super snelle Service

Helemaal tevreden met de snelle levering!

Alles goed en snel geregeld

Alles top geregeld. Op alle vragen snel antwoord. Fiets keurig afgeleverd. Geen negatieve ervaring gehad.

Over Banierhuis

Met 8 vestigingen en deze webwinkel in de regio Utrecht zijn wij de grootste fietsspecialist van Midden-Nederland. Met een passie voor vertrouwen en fietsplezier staan wij altijd voor je klaar. Laat gerust een review achter!