Perfecte fiets

Perfecte fiets voor discount prijs , snelle en correcte bezorging

SUPER SERVICE

We kwamen met de racefiets met pech te staan na een rit van 35 km, vonden via google het Banierhuis te Nieuwegein. Om half zes vlak voor sluitingstijd vroegen we of ze naar mijn lekke band konden kijken. Geen probleem,gelijk super vriendelijk behandeld ,bleek dat ik onderweg bij de banden wissel de binnenband niet goed had gemonteerd en die was klem komen te zitten tussen velg en buitenband. Hup nieuwe binnenband er in! Kosten 7euro en een beetje voor de band plus en een leuk gesprek en glimlach!! SUPER!! Nogmaals Hartelijk bedankt!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk geholpen en snel gekregen

Niet goede service.

Product gekomen zonder schroeven.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede klantenservice en betrouwbaar.

Artikelen worden voor verzending niet eerst gecontroleerd. Maar gelukkig kan er contact worden opgenomen voor eventuele gebreken. De Axa Defender fietsslot heb ik met kleine beschadigingen ontvangen. Er is aangeboden om een nieuwe op te sturen. Dat vind ik pas service!

Levering 100% tevreden

E-Bike op donderdag besteld via internet-5 dagen later op dinsdagmiddag geleverd in belgie in prima conditie.PRIMA

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Reparatie binnen 1 dag wordt ruimschoots gehaald.

Tweemaal mijn sportfiets gebracht voor verschillende reparaties: perfecte uitleg over wat er nodig is om de fiets weer in topconditie te krijgen. De reparatie binnen enkele uren na afleveren van de fiets, en zoals afgesproken een bericht binnen gekregen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Medewerkers professioneel, gedreven en vakkundig. Hier blijf Ik terug komen.

Goede service,

Zeer slechte service

Fietsen worden verkocht in 10 minuten door snelle jongens. Service daarna is bizar slecht. Onvriendelijke benadering op de werkplaats. Geen goede oplossing voor problemen met electrische fiets. Vergeten vervolgens de fiets te maken. Brutaal als je daar iets van vindt. Het is dat je afhankelijk bent van dit bedrijf anders zou ik er nooit meer komen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Tot op heden niets ontvangen

Kan natuurlijk gebeuren; weet ook niet waar de fout zit maar een beoordeling kan dan alleen maar negatief zijn...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

De dienstverlening kon niet beter

100% correcte service; vlotte en juiste communicatie, vriendelijke aflevering binnen het levervenster. Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ongelooflijk snel geleverd en dan nog aan een scherpe prijs

Vrijdagavond besteld en op zaterdagvoormiddag thuis geleverd!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig verzorgd en volgens afspraak

Online fiets besteld. Werd na drie werkdagen keurig en zorgvuldig verpakt afgeleverd door een gespecialiseerde koerier. Overzichtelijke factuur erbij met sleutelnummer en framenummer er op vermeld. Service cheque erbij voor gratis servicebeurt. Kortom aandacht voor details. Ook de leverdatum werd vooraf telefonisch afgestemd. Heel klein puntje van kritiek, de blokjes van de voorrem stonden niet goed op de velg maar (deels) op de band (heb ik zelf maar even bijgesteld).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, soepele bestel procedure. Snelle levering keurig in een doos maar wel gemonteerd.

Perfekt

Perfekt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelproces was simpel en art. Werd keurig en snel verstuurd.

Ik had een vignet nodig voor de hoge en lage vuursche. Prima verzorgd met email bevestiging en brief met factuur.

Positief

Prima levering

'Overjaarse' fiets binnen de week rijklaar geleverd. Mooi verpakt en prima in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Te duur voor accessoires cq fietstassen

Bij Banierhuis 2 nieuwe elektrische fietsen aangeschaft. Op zich is dit prima verlopen. Nu had ik de pech dat mijn huidige dat mijn fietstassen niet meer pasten en ik nieuwe moest kopen. Bij Banierhuis dus nieuwe tas aangeschaft (Basil Sport Commuter Fietstas) voor 54,95. Omdat ik er vanuit ga dat er hier normale prijzen gerekend worden deze tas gekocht. Ik wilde nog even wat weten over deze tas, dus nog even op het internet gezocht en tocht mijn verbazing zie ik dat deze zelfde tas overal rond de 40 Euro kost, goedkoopste zelfs 38,95. Banierhuis gebeld hierover, grootste verschil zelfs 16 Euro. Kon de tas terugbrengen, maar geen geld terug alleen tegoedbon. Daar schiet ik dus niets mee op, vandaar hier een waarschuwing voordat je iets bij het Banierhuis koopt. KIJK EERST GOED OM JE HEEN, want ze rekenen de allerduurste prijs. Bovendien vonden ze het stijlloos en onfatsoenlijk van mij, dat ik achteraf de prijzen ging vergelijken, hetgeen dus niet waar is, omdat ik er stomtoevallig tegenaan liep. Een prijsverschil van een paar Euro maakt mij niet uit, maar dit is echte te gortig.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Ed , Bedankt voor de aanschaf van u 2 mooie e-bike’s en trekhaakdrager. Graag willen wij iedereen goed helpen en kunnen wij niet altijd met alles de goedkoopste zijn , maar daarvoor mag u bij ons wel terecht voor een stuk service. Door een fout op onze Website heeft u de accu’s voor u nieuwe fietsen niet hoeven betalen a €399 per stuk dus €798 samen. Daarbij heeft u ook nog eens een platina service cheque gekregen voor 3 jaar gratis onderhoud aan u fietsen geheel kosteloos. Even daarvoor heeft u bij ons een nieuwe fietsendrager voor achter op de auto ook op deze drager heeft u €120 korting ontvangen. Als we even gaan tellen is dat dus in korte tijd €918 korting en volledig service. U mag bij ons de bon die heeft gekregen voor de tas als nog komen inwisselen voor het geld dit is geen enkel probleem. Wij vinden het wel jammer dat ondanks de €918 korting dat we een negatieve review krijgen over €16. Wij wensen u ondanks deze voor u vervelende ervaring heel veel fijne en veilige kilometers toe met de nieuwe fietsen. Groet , Team Banierhuis

Deskundig en snel.

Zelfs bij een wat ouder niet gangbaar produkt (shimano M064 mt 48) geen probleem.

Positief

Goede op maat afspraak over levering, levering snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede prijs!

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

+ snelle levering + flexibel m.b.t. wensen (ik wilde een andere cassette) - niet compleet afgeleverd (geen trappers ondanks dat op de site staat dat "Al onze fietsen worden altijd volledig rijklaar geleverd." - de voorderailleur is niet goed afgesteld (ketting loopt aan). Helaas woon ik niet om de hoek zodat ik niet snel langs kan komen hiervoor

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima! Snelle service en prima product.

Prima! Snelle service en prima product.

Over Banierhuis

Filter op Taal