geweldig

na 1 telefoontje kon ik langs komen om mijn fiets te updaten. prima service en zeer vriendelijk geholpen.

Uitmuntend!

Super snelle levering en direct geweldig geholpen nadat het product helaas een productiefout had!

Super snelle Service

Helemaal tevreden met de snelle levering!

Alles goed en snel geregeld

Alles top geregeld. Op alle vragen snel antwoord. Fiets keurig afgeleverd. Geen negatieve ervaring gehad.

foutje in de productbeschrijving werd meteen rechtgezet door Jeroen die mij feilloos verder hielp

Onklopbaar geprijsde kwaliteitsfietsen en een feilloze helpdesk (Jeroen) om mij verder te helpen doorheen de soms haperende kop & betaling procedure. Jeroen beloofde zijn best te doen om de fiets nog voor de middag te laten leveren en om 11u55 stond de fiets voor de deur.

zeer goede afhandeling

het verbaas mij nog altijd hoe vriendelijk ze zijn geweest. Ze hebben ook direct geholpen met mijn duizenden vragen. klanteservices is top !! ze antwoorde heel snel op mijn emails. ik ben heel tevreden over dit winkel. ook de levering van mijn fiets was op de dag dat ze mij op voorhand gezegd hebben. en ze hielden mij constant up to date !! ik ben heel tevreden, ik zal zeker een vast nog meer dingen in dit winkel kopen

Vriendelijk, duidelijk en snel

Vriendelijk te woord gestaan aan devtelefoon, en mijn bestelling snel behandeld en corect en snel geleverd.

Snel, correct en klantvriendelijk

Heb fietsregenkleding besteld via de website van Banierhuis. Over een onvolkomenheid in de bestelling werd onmiddellijk telefonisch contact opgenomen. De cvolghende dag was het pakket keurig binnen.

Snelle service, keurige communicatie.

Toppers!

Ik ben zo tevreden en vooral verliefd op mijn fiets! Ik werd heel vriendelijk opgebeld met de bevestiging dat alles administratief goed is verlopen. Ik was vooral positief verrast dat het zo snel verzonden kon worden! Zondagavond besteld en dinsdag voormiddag stond hij volledig gemonteerd in het kleine België 🙈! Jullie zijn echt toppers!

Zeer netjes te woord gestaan, hulpvaardig en snelle levering

Ik zag online een fiets en heb zomaar een vestiging gebeld. Daar werd me netjes verteld dat deze fiets niet op desbetreffende vestiging stond, en werd voor mij opgezocht welke vestiging ik wel moest bellen aangezien ik er wat vragen over had. Eenmaal besteld werd de fiets binnen 2 dagen aan huis geleverd waarbij er een tijdsframe opgegeven werd, en ik een half uur voor werkelijke levering gebeld werd dat ze er aan kwamen. Bij levering heeft de chauffeur van de bezorgdienst zelfs nog de moeite genomen om mijn vrouw en zoontje te helpen bij het uitpakken van de reeds gemonteerde fiets, EN heeft de chauffeur het zadel op de juiste hoogte gezet voor mijn zoon!! Bedankt Banierhuis en bezorgdienst voor de geweldige service!! Ik zal jullie zeker aanraden en de volgende keer dat ik een fiets nodig ben eerst bij Banierhuis op de website kijken.

Uitstekende en resultaatgerichte service

Nadat plan A in duigen was gevallen moest ik terugvallen op plan B: binnen enkele dagen een racefiets aanschaffen midden in de zomervakantie. Ik wilde dat niet bij een online-dozenschuiver doen. Veel winkels in de omgeving van Utrecht hebben echter nauwelijks nog fietsen op voorraad en een aantal zaken was ook dicht ivm vakantie. Via de website van Banier zag ik dat in het filiaal in Houten de sportieve fietser centraal staat en dat er een aantal fietsen in (vermoedelijk) mijn maat aanwezig waren. De zaak was ook op maandag geopend (i.t.t. veel anderen). In de loop van de ochtend kwam ik de zaak binnen en meerdere testritten (en uren) later, liep ik naar buiten in de wetenschap dat ik de dag erna een mooie Cannondale racefiets kon ophalen. Geen gedoe, eerlijke voorlichting, zeer geduldige antwoorden op de vele vragen. En toch een scherpe prijs. Ik ben er heel graag twee keer voor op en neer naar Houten gereden en kan niet wachten tot Banier een filiaal in Utrecht-Oost gaat openen.

Helemaal top!

Hele mooie fiets, precies de maat en kleur die mijn dochter wilde en ook nog eens flink afgeprijsd. Keurig bezorgd door een koerier, volledig afgemonteerd. Top!

Mooie fiets, snel geleverd, scherpe prijs

Ik was op zoek naar een Gazelle Orange 7+. Ik kwam bij Banierhuis uit omdat deze hem in mijn maat en in de hippe kleur "jeans" aanbood. De fiets werd een paar dagen later voor mijn deur afgezet, en fietst geweldig.

Perfecte fiets

Perfecte fiets voor discount prijs , snelle en correcte bezorging

SUPER SERVICE

We kwamen met de racefiets met pech te staan na een rit van 35 km, vonden via google het Banierhuis te Nieuwegein. Om half zes vlak voor sluitingstijd vroegen we of ze naar mijn lekke band konden kijken. Geen probleem,gelijk super vriendelijk behandeld ,bleek dat ik onderweg bij de banden wissel de binnenband niet goed had gemonteerd en die was klem komen te zitten tussen velg en buitenband. Hup nieuwe binnenband er in! Kosten 7euro en een beetje voor de band plus en een leuk gesprek en glimlach!! SUPER!! Nogmaals Hartelijk bedankt!!

Vriendelijk geholpen en snel gekregen

Niet goede service.

Product gekomen zonder schroeven.

Goede klantenservice en betrouwbaar.

Artikelen worden voor verzending niet eerst gecontroleerd. Maar gelukkig kan er contact worden opgenomen voor eventuele gebreken. De Axa Defender fietsslot heb ik met kleine beschadigingen ontvangen. Er is aangeboden om een nieuwe op te sturen. Dat vind ik pas service!

Levering 100% tevreden

E-Bike op donderdag besteld via internet-5 dagen later op dinsdagmiddag geleverd in belgie in prima conditie.PRIMA

Reparatie binnen 1 dag wordt ruimschoots gehaald.

Tweemaal mijn sportfiets gebracht voor verschillende reparaties: perfecte uitleg over wat er nodig is om de fiets weer in topconditie te krijgen. De reparatie binnen enkele uren na afleveren van de fiets, en zoals afgesproken een bericht binnen gekregen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Medewerkers professioneel, gedreven en vakkundig. Hier blijf Ik terug komen.

Goede service,

Zeer slechte service

Fietsen worden verkocht in 10 minuten door snelle jongens. Service daarna is bizar slecht. Onvriendelijke benadering op de werkplaats. Geen goede oplossing voor problemen met electrische fiets. Vergeten vervolgens de fiets te maken. Brutaal als je daar iets van vindt. Het is dat je afhankelijk bent van dit bedrijf anders zou ik er nooit meer komen.

Tot op heden niets ontvangen

Kan natuurlijk gebeuren; weet ook niet waar de fout zit maar een beoordeling kan dan alleen maar negatief zijn...

Over Banierhuis

Met 8 vestigingen en deze webwinkel in de regio Utrecht zijn wij de grootste fietsspecialist van Midden-Nederland. Met een passie voor vertrouwen en fietsplezier staan wij altijd voor je klaar. Laat gerust een review achter!