Waardeloos

In één woord: WAARDELOOS Ik bestel bij KinQ een high-pass filter HPFX258-IECFM (een soort tussenplug met geïntegreerde elektronica) voor het niet goed functioneren van de Quantis QE 317 DVB-C radiotuner. De tussenplug kost € 5,99 en voor de verzendkosten moet ik ook € 5,99 betalen, bezorgd door GLS met track en trace. Ik zit het afgelopen weekend te wachten op een e-mailbericht van GLS, maar geen track en trace van GLS. De gigantische grote bubbeltjesenvelop met het plugje wordt door GLS afgelopen maandag gewoon in mijn brievenbus geflikkerd. Maar ik betaal wel voor track en trace. De mensjes van KinQ hadden het plugje beter in een kleine bubbeltjesenvelop kunnen doen en het met de gewone post kunnen meegeven. Dat scheelt mij weer 4 à 5 euro. Overigens, het filter werkt helemaal niet, want toen ik het filter afgelopen dinsdag uitprobeerde, is mijn Denon versterker spontaan in de beveiligde modus gesprongen.

Beste Henk, Ik wil graag reageren op je beoordeling. Allereerst is dit een beoordeling voor KinQ, niet GLS en ook niet een productbeoordeling van de filter. Wij hebben het product keurig op tijd verzonden. Het product is netjes ingepakt in inderdaad een té grote bubbelenveloppe maar je kan je wellicht voorstellen dat dit filter het kleinste product is in ons assortiment en een extra bubbelenveloppe aanschaffen puur voor één product is niet zinvol. Wij leveren daarnaast alléén met T&T omdat er via de reguliere post veel te veel pakketten niet aankomen, als wij in ieder geval klanten uit het verleden moeten geloven. De track and trace is op 12-04-2024 om 17:34 en 58 seconden verzonden. Zoals per e-mail al gezegd is deze wellicht in de spam terecht gekomen of gefilterd door de server. Wij, KinQ, hebben dus alles zoals beloofd gedaan. Dus je keuze om ons een '1' te geven betreur ik. De meeste mensen waarderen een brievenbus levering omdat ze dan niet heel de dag thuis hoeven te blijven. Ik vind het vervelend dat dit voor jou niet zo is, want welke pakketdienst je ook zou vragen, een dergelijk pakket gaat altijd door de brievenbus. Betreft het filter en de Denon versterker. Dat het filter werkt is een feit, daar is genoeg over te lezen op Google mocht je ons woord daarvoor niet willen aannemen. Dat de versterker in de veilige modus is gesprongen is natuurlijk bijzonder vervelend, maar de filter is geen elektronisch apparaat en/of heeft ook geen onderdelen in de filter zitten die dit zouden kunnen hebben veroorzaken. Het probleem met de Denon versterker is een bekend iets bij Denon waarover op Google ook veel te lezen is. Vaak heeft het te maken met de aangesloten speakers of een te hoge temperatuur van de unit. Wij zijn zeker geen Denon experts, bron = Google. Nogmaals, jammer dat we een 1 krijgen terwijl er niets is wat WIJ beter hadden kunnen doen. Met vriendelijke groet, Mark

Bij iedereen aan te bevelen.

Had nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar ben verrast door de snelle en betrouwbare levering van prima componenten. Chapeau.

Doen wat ze zeggen

Vandaag bestellen, morgen echt on huis. Alles klopt!!!

uitstekend

vlotte levering - 2e kans artikel in keurige staat en goed werkend

Super service!

Meedenkend, en oplossingsgericht!

Quantis afstandsbediening V2 QE317 is 'n super upgrade!

Ziggo heeft 2 jaar terug Quantis QE317 Digitale DVB-C - Radiotuner als optie aangeboden (eenmalig aankoopbedrag) om het wegvallen van de fm radio alsnog weer mogelijk te maken. Prima - echter de bijgeleverde afstandsbediening heeft het j.l. begeven. Ziggo gaf geen support / garantie meer. Zelfs niet meer te koop bij Ziggo. De radiotuner deed het nog prima. Wat blijkt - dat Kinq de Quantis nog verkoopt. En het beste van alles is: dat Kinq ook een geupgrade versie van de afstandsbediening verkoopt - welke ook los is te kopen. Deze V2 (versie 2) is veel prettiger (handzamer) èn de reactie snelheid van de knoppen is ook eens zo snel. Kortom: TOP !

Quantis radio voor Ziggo.

Mijn Quantis QE317 radio welke ik had aangeschaft bij Ziggo ging defect en was bij hen niet meer leverbaar. Ik vond de radio bij Kinq tegen gereduceerde prijs, zou eigenlijk 5 sterren moeten geven maar de levering door GLS was heel slecht, de aangegeven aflevering aan huis was 4 uur later dan oorspronkelijk aangegeven.

Snelle levering (GLS)

Snelle levering. Goederen zoals beschreven. Nog niet gebruikt.

Snelle levering, prima Service

Eenvoudig, duidelijk bestelproces en de dag na bestelling geleverd. Erg tevreden!

Correct

Voldoet aan mijn verwachtingen

vlot en goed geleverd

Combi Nlziet met nokia 8010 streamer, binnen 1 dag in huis.

Goede communicatie met zietnl

Mooi op tijd in huis. Alles wat ik besteld had, zat erbij..in goede staat. De reviews van het artikel klopte. Goed afgeleverd, netjes verpakt.

Snelle levering,

Snelle levering, blij mee

Betrouwbaar

Pakket nog niet ontvangen, maar het komt er aan vandaag. Betalingsmogelijkheid na ontvangst. Geeft een goed gevoel.

Perfect geregeld

Makkelijk te bestellen en correct en vlug geleverd.

Prima maar

Levering zou maandag zijn, maar pakket werd op maandag pas verstuurd. Wel netje in het aangegeven window bezorgd.

Beste Luc, Bedankt voor je review. Ik wil kort even reageren betreffende de levertijd. Wij gaan altijd uit van een à twee werkdagen levertijd. Bij onze bezorginformatie staat ook dat wanneer je op werkdagen vóór 15:00 uur je bestelling plaatst, deze dezelfde dag wordt verstuurd. Je hebt de bestelling op een zaterdagavond geplaatst. Dat is geen werkdag maar valt in het weekend. Dan wordt deze inderdaad pas de eerst volgende werkdag verstuurd, in dit geval maandag. We hebben ons dus wel aan onze leverbelofte gehouden, nergens staat dat deze maandag al geleverd zou worden :) Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ.nl

Komt afspraken na

Echt een aanrader

Prima communicatie snelle levering goed contact. Groetjes ga zo door. W v Wanrooij.

Kinq It bij kyjoh

Dat is een probleem want kyjoh stuurt spam en ze stoppen niet. Walgelijk bedrijf

Beste Ruben, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je problemen hebt met Kiyoh? Omdat zij zouden spammen met e-mails. Kiyoh is een van de bekendste website beoordelaars en dit soort websites zijn van groot belang om consumenten een beeld te kunnen geven van een webshop. Je kunt immers niet zomaar even "de winkel" binnen stappen. We hebben zelf uiteraard al meerdere test orders geplaatst en nooit meer dan één e-mail ontvangen indien een beoordeling is geplaatst. Tevens is elke e-mail voorzien van een 'uitschrijf knop'. Mocht je toch mails blijven ontvangen dan hadden we natuurlijk even contact op kunnen nemen met Kiyoh. De beoordeling die je hebt gedaan is ook een over ons, en niet Kiyoh. Dat is natuurlijk extra jammer voor ons, zeker nadat ik je proactief heb benaderd omdat je zelf een dubbele bestelling had geplaatst. Één hiervan is ook direct geannuleerd en retour betaald. Jammer dat we desondanks toch een 2 van je krijgen. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ.nl

prima snelle levering

Geweldige webshop - een absolute aanrader!

Het bestelproces verliep soepel en ik kon gemakkelijk de producten vinden die ik zocht. De selectie was ook indrukwekkend, met een breed scala aan hoogwaardige producten beschikbaar. Wat me het meest opviel, was de snelle verzending. Mijn bestelling kwam veel eerder aan dan verwacht, en de producten waren zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen. Bovendien was de klantenservice uitstekend. Ik had een vraag over mijn bestelling en kreeg snel een vriendelijk en behulpzaam antwoord. Al met al was mijn ervaring met deze webshop uitstekend en ik zal zeker weer bij hen bestellen. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en efficiënte online winkelervaring!

Ik heb afstandsbediening besteld. Binnen levertijd geleverd, goed verpakt. Paste netjes door brievenbus.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en heel snel