Geweldige webshop - een absolute aanrader!

Het bestelproces verliep soepel en ik kon gemakkelijk de producten vinden die ik zocht. De selectie was ook indrukwekkend, met een breed scala aan hoogwaardige producten beschikbaar. Wat me het meest opviel, was de snelle verzending. Mijn bestelling kwam veel eerder aan dan verwacht, en de producten waren zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen. Bovendien was de klantenservice uitstekend. Ik had een vraag over mijn bestelling en kreeg snel een vriendelijk en behulpzaam antwoord. Al met al was mijn ervaring met deze webshop uitstekend en ik zal zeker weer bij hen bestellen. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en efficiënte online winkelervaring!

Ik heb afstandsbediening besteld. Binnen levertijd geleverd, goed verpakt. Paste netjes door brievenbus.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en heel snel

Perfecte afhandeling van klachten

Klachten worden perfect en snel afgehandeld evenals eventuele restitutie van aankoopbedrag maar het terugstorten hiervan is tot op heden nog niet gebeurt! Jammer dat juist nu gevraagd wordt voor een reactie maar ik heb vertrouwen in de snelle afhandeling! M, vr, gr. Wim Borjans

Prima en correct

Snelle en goede afwikkeling van de aankoop

Bestelling en afhandeling

Na de bestelling van mijn Nokia Steaming Box 8000 ben ik gelijk geïnformeerd over het verdere verloop van het bestelde, een e-mail gekregen met de volg code van het pakket. Daarna is alles zeer snel verlopen en is het pakket ondanks de sneeuw en de fille's op tijd bezorgd.

Snelle reactie

Op een vraag van mij werd snel gereageerd. De daarop volgende bestelling werd snel geleverd. Goed verpakt.

Tevreden en correct

Snel en adequaat gereageerd en afgehandeld op mijn vragen Goede na sale

Snel geleverd Heb helaas het product terug moeten sturen. Was niet het juiste product om radio te ontvangen. Minpunt vond ik wel dat ik mail heb gestuurd waarop niet geantwoord is. Had mogelijk een vervangend goed product bij jullie willen bestellen

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Er zijn bij ons momenteel geen onbeantwoord e-mails. Je e-mail is dus helaas niet bij ons aangekomen. Wellicht verstuurd naar [email protected] in plaats van kinQ.nl? Dat wordt per abuis wel eens verkeerd gedaan. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ.nl

Razendsnelle reactie op mijn e-mail.

Vraag goed afgehandeld.

Duidelijk, snel, eerlijk, ondanks gebruikt ziet eruit als nieuw.

Top winkel Vandag bestellen.morgen thuis

Hele goede service

Er word goed met je mee gedacht en de service is snel en goed.

Geen

Geen

Alles klopte.

Artikel binnen 1 werkdag geleverd. Keurig verpakt en duidelijke informatie. "Tweede kans" artikel ziet er uit als splinternieuw en werkt als nieuw. DIK TEVREDEN!

Prima georganiseerd

Dit is mijn eerste ervaring met deze webwinkel en moet zeggen dat ik tevreden ben met de afhandeling van de bestelling.

De bestelling en levering van een verouderde digitale radiotuner verliep vlekkeloos. Een eerdere E-mail over het probleem met mijn oude tuner werd echter niet beantwoord

Dag Robert, Bedankt voor de positieve review. Ik heb nog gezocht naar een e-mail maar in ons systeem is niets bekend met het e-mailadres wat je voor de review hebt gebruikt. Waarschijnlijk is de e-mail niet bij ons aangekomen. We reageren normaliter redelijk snel op e-mails. Mocht je alsnog een vraag hebben dan kun je altijd contact opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ

Na 72 uur pakket nog niet bezorgd

Gls na 2 keer niet bezorgd zal nu vrijdag wel bezorgd worden

Beste Jan, Het is natuurlijk erg vervelend dat je pakket vertraagd is. Dat heeft niemand graag. We vinden het erg jammer dat je 'ons' meteen al met een 2 hebt beoordeeld terwijl wij het pakket wel op tijd hebben verzonden en er daarnaast ook geen contact met ons is opgenomen om te kijken of we nog iets kunnen betekenen. Hopelijk wordt het pakket vandaag nog bezorgd. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ

Reageren vlot

Reageren goed op mail en je krijgt persoonlijke reactie.

Alles volgens afspraak

Volgens verwachting

Tot heden is alles goed verlopen netjes.

Vriendelijke bejegening, maar onvoldoende eerlijk.

Mijn eerst ontvanger tuner had géén ontvangst. Met twee andere bestaande ontvangers, geprobeerd op deze aansluiting: prima ontvangst. Eerste ontvanger teruggestuurd. Bericht van Kinq: eerste ontvanger doet het prima, maar we sturen een nieuwe tweede ontvanger. Deze tweede ontvanger werkt perfect, dus de eerste ontvanger was wel degelijk defect. Wees eerlijk!!!!

Beste heer Driebergen, Uw reactie betreur ik. Omdat het apparaat letterlijk nu nog steeds aangesloten staat op duurtest om het zekere voor het onzekere te nemen. Hij heeft het tot nu toe onafgebroken gedaan. Dat is geen leugen maar de werkelijkheid. Als u het serienummer (om te bevestigen dat het daadwerkelijk om dezelfde tuner gaat) toevallig heeft genoteerd wil ik er zelfs een filmpje van maken terwijl het apparaat hier staat te spelen. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en zijn ook eerlijk in onze communicatie, lees andere reviews er maar op na. Ik denk dat we u niet beter hadden kunnen helpen dan u een nieuwe tuner toe te sturen ondanks dat de opgestuurde het bij ons echt goed doet (en we hebben er niet drie maar een paar honderd). Er zijn weinig bedrijven die een apparaat dan toch zouden hebben omgeruild. Om dan een 5 als algemene beoordeling te krijgen is bijzonder jammer en niet een beoordeling die we hadden verwacht te krijgen.

Duidelijke side

Bestelling en verzending snel geregeld

Zoals een klantenservice behoort te zijn

In 1 woord: Uitstekend