Duidelijke website en goede prijzen. Levering met GLS was volgende dag al binnen.

Heeft u voor mij een Nederlandse handleiding voor de nokia 8010, dank u wel .

Na bestelling onmiddellijk actie en de bezorging prima verlopen. Ook de nazorg en technische uitleg is perfect.

Uitstekend geholpen

Mijn afstandsbediening werkte niet, dus ik had een mailtje gestuurd. Kreeg binnen 1 dag een reactie met uitgebreide omschrijving hoe ik het kon oplossen en als dat niet lukte, kon ik ze nog een keer contacten. Top service en erg tevreden met mijn bestelling!

Prima product

Er werd een prima product geleverd. Helaas was de bezorging een dag later dan werd aangegeven.

Snel ontvangen en makkelijk geïnstalleerd

Zeer snel ontvangen en eenvoudig te installeren

prima service, ook het contact loopt vlot.

Twee keer iets besteld, hele snelle levering

Goed produkt

Ik heb er alleen 5 dagen op moeten wachten.

Alles correct verlopen

Alles correct verlopen

Geweldige service, proactief, klantgericht.

Heel meedenkend, snelle reacties.

Correcte snelle levering

Goed communicatie over de bestelling en levering

goed product

goede aftersales assistentie

zeer goede hulp van uw medewerker bij het in gebruik nemen van het apparaat

Snel bezorgd, makkelijk installeren, eenvoudige bediening

Alles probleemloos en naar verwachting geïnstalleerd op mijn al wat oudere smart TV can Samsung. Aansluiting met meegeleverde HDMI kabel. Afstandbediening en apps (NL-ziet, Youtube) waren al voor geïnstalleerd. Ik heb me alleen sufgezocht naar de verlichtte toetsen op de bijgeleverde afstandsbediening (RC212). In de advertentie op internet: Ergonomische Bluetooth afstandsbediening met verlichte toetsen.... even bellen. Ben benieuwd hoe dat zit.

Bedankt voor de review. De verlichte toetsen zijn in en uit te schakelen door de 'ok' toets 5 seconden ingedrukt te houden.

Goede service en snelle levering

Wat een Top!! Service zeg. Ik kan niet anders zeggen

Nadat ik de Nokia smart Google tv 65 inch haf besteld, kreeg ik direct een telefoontje om te vragen of zij de tv de volgende dag konden bezorgen, omdat ze op de route zaten van mijn woning. Daarna kreeg ik weer een telefoontje omdat hun route was gewijzigd en dat de levering de daarop volgende dag zou zijn. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de status van de levering. De dag van levering belde de medewerker van Kinq (Danny) mij weer op om te melden dat hij onderweg was. Het was nog even een kleine obstakel omdat dit een Nieuwbouw wijk is en er omleidingen waren, maar we hebben hem telefonisch goed kunnen begeleiden. Tv is netjes afgeleverd en naar binnen gebracht. Danny, heel erg bedank voor jou goede service en het steeds telefonisch contact opnemen. Ik zei tegen jou dat ik positieve review zou posten. Nou hier is ie dan. Topper!!

Envelop PostNL door de bus

Prima bestelling, precies wat ik nodig had. Graag kleine goedkope dingetjes in een envelop en gewoon met PostNL door de bus. GLS is zoooo overschat, thuisblijven voor een doos die toch een envelop was waar men ook niet voor aanbelt.

Snelle levering en uitstekend product

De Nokia box 8000 werd zeer snel geleverd. De box is makkelijk te installeren en geeft een scherp beeld. Zeker een aanrader voor het installeren van NLZiet en andere apps.

Wederom goed geregeld.

Al vaker besteld en tot op heden altijd goed gegaan.

snel en goed

Prima webwinkel

Snelle levering, goede info.

Helemaal goed niets op aan te merken. Het zou weleens handig zijn als bedrijven ook een retouradres er bij leveren

Snelle levering na het bestellen van de kabeltuner, toppie.

Top bedrijf, snelle levering

Redelijk ingewikkeld!

Eerst inloggen, maar waarschijnlijk verouderd google account, waardoor de inlog procedure vastliep. Daarna. op advies van Danny, de box gereset, m'n google account ververst, en toen liep het goed. Daarna weer knoeien met de koppelcode van NL ziet, maar eindelijk alles aan de gang. Waar zit de knop: terug naar normale TV? Die lijkt niet op de afstandsbediening te zitten, maar Nokia RC uit, en Samsung RC gebruiken. Dat mag wel in de handleiding....