Prima webwinkel

Snelle levering, goede info.

Helemaal goed niets op aan te merken. Het zou weleens handig zijn als bedrijven ook een retouradres er bij leveren

Snelle levering na het bestellen van de kabeltuner, toppie.

Top bedrijf, snelle levering

Redelijk ingewikkeld!

Eerst inloggen, maar waarschijnlijk verouderd google account, waardoor de inlog procedure vastliep. Daarna. op advies van Danny, de box gereset, m'n google account ververst, en toen liep het goed. Daarna weer knoeien met de koppelcode van NL ziet, maar eindelijk alles aan de gang. Waar zit de knop: terug naar normale TV? Die lijkt niet op de afstandsbediening te zitten, maar Nokia RC uit, en Samsung RC gebruiken. Dat mag wel in de handleiding....

Prima service, aanrader

Zeer tevreden over product Zorgvuldig verpakt.

Arrived in good condition

Ordered the DAB+ antennae and it arrived with no problems. Price was good and delivery was acceptably fast - ordered over the weekend and it arrived the second business day.

Goede dienstverlening.

Was de eerste keer dat ik een artikel bij dit bedrijf heb besteld en gekocht.

Bestelling prima geleverd

Bestelling kwam snel binnen op aangegeven adres.

Correct product!

Snel

Snelle en goede service

Prima verzorgd

Keyrig op tijd bezorgd en werkt prima

Gelijk de volgende dag was mijn bestelling al onderweg

Niet verwacht, toch gekregen

Website ziet er uit als een dropshipper en oogt niet echt betrouwbaar. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn. Producten direct de volgende dag in huis. Reden om daar weer te bestellen

Perfect en snel

Super snel geleverd

zeer goede service

kreeg helaas een defect apparaat, een telefoontje was voldoende om dit netjes op te lossen

prima en snel geleverd

tweede keus product gekocht maar dat merkte je niet

2e kans product. Gewoon in onbeschadigde verpakking en bescherming folie. Werkt prima

Zeer tevreden over deze firma

Snelle levering. Goede service bij achteraf gestelde vraag.

Snel en correct

Goede en snelle service.

Supersnel en compleet en goed product.

Heel blij mee.

komt afspraak na.

Snelle bezorging!

Zeer snelle levering

je bestelt middag,s en dan hem de andere dag morgen,s al geleverd en prijs is guntigs

Wij vonden alles perfect gaan bestelling was supersnel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail over je bestelling.

Super ervaring mee

Snel en accuraat. Ga zo door!

Mijn bestelling was door toedoen van GLS pakketdienst vertraagd. De medewerkers van Kinq reageerden direkt en hielden me op de hoogte. Zo hoort een bedrijf met zijn klanten om te gaan. Maar niet elk bedrijf werkt zo. Pluim voor Kinq.