Mijn bestelling was door toedoen van GLS pakketdienst vertraagd. De medewerkers van Kinq reageerden direkt en hielden me op de hoogte. Zo hoort een bedrijf met zijn klanten om te gaan. Maar niet elk bedrijf werkt zo. Pluim voor Kinq.

Uitstekende ervaring met dit bedrijf

Tv box gekocht bij Kinq.....maar voldeed niet helemaal aan mijn verwachting....box geretourneerd...binnen enkele dagen bedrag alweer teruggestort op mijn rekening. Ik ga hier zeker terug komen. Top service.

Prima, snel geleverd.

Prima snel, geleverd.

Goed product

Alles volgens verwachting

Levering

Levering snel en prima geregeld.

Echt fantastische service

Uitstekend te woord gestaan, probleem opgelost en steeds supersnel antwoord, en er werd uitgebreid meegedacht

Vriendelijk, goed en met kennis van zaken.

Snel geholpen met diverse vragen.

Enkele probleempjes, positief opgelost.

Ik was op zoek naar een quantis qe317, en via google kwam ik terecht bij een tweedehandse op de site van Kinq, Dus deze besteld, 1 dag voor hemelvaart, dag na hemelvaat bezorgd door GLS. Ik hem meteen aangesloten en deed het helaas niet zoals ik van mijn oude gewend was. Op de site gekeken voor contact te leggen met Kinq, staat helaas geen telefoonnummer op, wel een mail adres dus maar een mail gestuurd, ze geven wel netjes aan per mail dat telefonisch contact wel mogelijk als je dat wilt. We hebben over en weer mail contact met tips en oplossing, oplossing was dat ik een nieuwe ontvanger kreeg met retourlabel voor de oude terug sturen, nieuwe ontvanger werkt goed, maar helaas is er een probleem met de adapter, maar via mail contact weer een super oplossing, dat ik er een nieuwe adapter onderweg is. Kortom, ervaring met klantenservice per mail heb ik als positief ervaren. Vriendelijke, netjes, behulpzaam, en mee denken aan oplossing. En dat heb je niet bij elke webshop waar je in korte tijd al reactie krijg op de je mail, soms moet je dagen wachten of je krijgt niet eens een reactie.

Beste Rene, Wat spijtig om je reactie te moeten lezen. We hebben toch een aantal keer via de e-mail contact gehad en je hebt het hier totaal niet over gehad. Overigens kunnen wij meer één bestelling vinden maar daar gaat het natuurlijk niet om. Op ozne website stata heel duidelijk volgende 'werkdag' in huis. Je hebt op 17 mei je bestelling geplaatst, 18 mei was het Hemelvaartsdag en geen werkdag. Op de 19e is je pakket netjes bezorgd. We hebben zeer snel op de e-mails gereageerd en geprobeerd om samen tot op een oplossing voor je probleem te komen. Je hebt nooit aangegeven even telefonisch contact te willen hebben. Toen dit op afstand niet lukte zijn we zelfs afgeweken van onze normale procedure. Normaal wacht een webshop tot een retour binnen is alvorens een nieuwe te leveren, daar hebben als uitzondering dit keer niet op gewacht om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Spijtig om dan alsnog een '1' te ontvangen voor redenen die mijns inzien niet gegrond zijn. Maar ik wens je veel succes bij het vinden van een webshop die wél op nationale feestdagen levert en ook al nieuwe spullen opstuurt vóór de oude retour te hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ

Goede prijzen en tijdig geleverd.

Ze hebben goede prijzen en duidelijk omschrijving van Refurbished product, Nokia 8000 streaming box. Product was alsof het uit de fabriek kwam, alles gesealed en nog onderdelen in dicht plastic. Werd ook op tijd geleverd.

Prima klantenservice.

Erg meewerkend bij een probleempje.

Doen wat ze beloven

Ik heb een refurbished apparat gekocht was niks aan te zien. Zat mooi in het originele doosje, was mooi verpakt en werkt prima. Top

Goede kwaliteit producten voor redelijke prijs!

Top ervaring!

Een mooie en duidelijke webshop met snelle levering! Een echte aanbeveling!

Krijg snel en duidelijk antwoord op mijn vraag, ook snelle levering.

Heb een tuner-versterker gekocht. Had daar eerst een vraagje over, welke snel en duidelijk werd beantwoord. Daarna besteld en binnen 24 uur geleverd. Ben zeer tevreden. Top!

Ik kreeg wat ik verwachtte, precies zoals het hoort!

Vandaag besteld, morgen in huis

Was 15 min over de tijd van "vandaag voor 15:00 uur bezteld, vandaag verzonden". Toch nog dezelfde dag verzonden. Super, wat een meedenken met de klant.

Ik had zelf een fout artkel bedteld. Mocht ik terugsturen en kreeg toen het goede. Bleek dat de afstandsbediening stuk was. Direct nieuwe gekregen en fijne, vriendelijke begeleiding. Fijn geregeld!!

Zeer tevreden met het product.

Ik heb een refurbished Nokia 8000 streaming box gekocht . En ik ben zeer tevreden over dit product het is gewoon een nieuwe.

Geweldige service!

Zeer vlotte en adequate reacties van Mark van het service-team, zowel bij bestelprocedure als bij afhandeling van problemen. Chapeau!

mijn 2e kansje

Mijn 2e kansje rammelt er zit iet los in, de nokia 8000, maar hij werkt wel, alleen moet ik dus constateren dat als hij gecontroleerd, dit zeker op had moeten vallen, ik hoop maar op iets onschuldigs.

Super snelle en goede service

Mediabox besteld welke de volgende werkdag werd bezorgd. Super snelle verzending en prima prijs. Enig klein nadeel vind ik de bezorging met GLS, heb persoonlijk liefst DHL of PostNL

Toppie

Is snel en goed geleverd

Snelle levering, goed product

Snelle levering van een refurbished Nokia Android tv. Alles in perfecte staat en werkt uitstekend tot nu toe.

Er wordt op tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Ik heb nu enkele keren elektronica via Kinq besteld en alle keren is het product zoals beschreven op de website. Duidelijke communicatie over de aflevering. Voldoende afhaalpunten in de buurt mochten de voorgestelde aflevermomenten niet schikken.

Vaalserbergweg 317 5628CH Eindhoven