Toppie

Is snel en goed geleverd

Snelle levering, goed product

Snelle levering van een refurbished Nokia Android tv. Alles in perfecte staat en werkt uitstekend tot nu toe.

Er wordt op tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Ik heb nu enkele keren elektronica via Kinq besteld en alle keren is het product zoals beschreven op de website. Duidelijke communicatie over de aflevering. Voldoende afhaalpunten in de buurt mochten de voorgestelde aflevermomenten niet schikken.

Goede prijs en snelle levering

Vond bij kinq een refurbished artikel. Voldoet goed aan wat ik van verwacht had. Mijn advies koop refurbished.

Wat we besteld hadden was defect. Retour gestuurd. Week later een nieuwe. Zat een formulier bij met alles van de vorige. Netjes dat ze een nieuwe sturen. Alleen jammer dat er, ZONDER overleg met mij, gewoon een nieuwe is gestuurd!! Misschien wilden we wel niet meer, of was er al een ander. Of kwam het financieel nu niet meer uit. OVERLEG met de klant

Geweldig bedrijf en staat bij problemen 100 procent voor je klaar

Kreeg (nadat onze afstandsbediening kwijt was geraakt) na een online bestelling een afstandsbediening welke niet bleek te werken en waardoor het leek dat mijn apparaat wellicht stuk was maar dat vonden de verkoper en ik eigenlijk wel gek na een belletje naar Kinq gezien hij altijd prima werkte maar doordat de verkoper en techn.dienst na beraad een ouder type nog hadden liggen hebben ze die opgestuurd en die werkt wel. Tegenwoordig willen mensen niet altijd zo hard meer werken voor spullen die kleinere bedragen opbrengen maar hier bij Kinq zijn ze nog 'ouderwets' service vriendelijk! André Stubbe

Prima firma sublieme en eenvoudig te instaleren eletronica

Heb al meerdere electronica via Kinq gekocht van het merk Quantis. Was eenvoudig aan te sluiten en de geluids kwaliteit is subliem.

Correct

Het (op internet) presenteren van dit soort “tweede leven” apparatuur (productinformatie) en de manier waarop men communiceert (informatie-inwinning) verloopt prettig. De apparatuur aan zich, ziet er correct en compleet uit. Men heeft er alles aangedaan om het “nieuwgevoel” te bewerkstelligen! Ook de levering van het product verliep snel. Kortom, zou zich bij mij weer iets vergelijkbaars voordoen, dan zou dit bedrijf Kinq bij mij de eerste optie zijn!

Alles volgens afspraak

Fijn contact

Snel reactie op mijn e-mail. Vriendelijk geholpen. Product was naar wens.

Snelle levering en goed contact

Bij Kinq gekocht via Blokker. Levering direct door Kinq de volgende dag. Een actieprodukt zat er helaas niet bij. Contact gezocht, actie bleek verlopen. Maar geen probleem, we konden alsnog van de actie gebruik maken. Netjes en snel geregeld!

Mooie radio met de gewenste functies

Op de radio niks aan te merken. DAB+ ontvangst tot mijn grote verbazing zelfs goed in de computerhoek (waar méér dan 5 Raspberry Pi's met hun stoorstraling de DAB+ ontvangst op een Noxon A120+ ontvanger compleet onmogelijk maken). Die goede DAB+ ontvangst hier in Nederland is evenwel niet van belang in dit geval, omdat deze Pinell-radio naar Finland gaat, waar de staatsomroep in alle wijsheid al in het begin van deze eeuw heeft besloten dat er in Finland geen belangstelling voor DAB is. De dichtstbijzijnde pakketshop van GLS is in Alkmaar en dat is op de fiets door de polder behoorlijk ver weg als het regent en hard waait ... Liever dus een andere pakketdienst dan GLS, of keuzemogelijkheid. Wel graag mét mogelijkheid tot aflevering in een pakketshop, want niet op alle adressen kan pakketpost worden bezorgd (bijv. recreatiepark).

Helemaal naar wens.

Product en levering perfect in orde en dat is helemaal naar wens.

Wacht al een week

Wacht nog steeds op de nieuwe ontvanger, de vorige deed het niet goed, is terug gestuurd

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie en snelle levering

Helemaal goed

Alles op tijd ontvangen

Leuke contacten.

De communicatie me jullie service team is prima. Jammer dat er bij levering een procesfoutje was gemaakt. Huisadres leveren stond in jullie bericht aan mij Uiteindelijk over GLS. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat levering op GLS steunpunt in Goverwelle te Gouda was aangekomen. Niet naast de deur wel afgehaald apparatuur werkt goed.

Als gaat zeer snel

Als gaat zeer snel

Mooi als er wordt meegedacht en gehandeld. Goede service van Kinq.

Perfect werkende radiotuner voor Ziggo

Perfect werkende Quantis Qe-317 DVB-C radiotuner voor Ziggo, icm Braun retourband filter. Deze wel apart (elders) bestellen. Deze laatste op advies van helpdesk Kinq. Dank hiervoor!

Niet compleet

Bij de verzending van het artikel werd aangegeven wat er bijgevoegd was in de doos. O.a. ontbrak de handleiding op cd-rom en de handleiding Aan de slag en de scart kabel.

Het pakje werd correct en binnen de afgesproken tijd geleverd. Installatie met " het Google" was een fluitje van een cent. Na 10 minuten had ik mijn apps werken en kon ik tv kijken

Het is pas de eerste keer dat Kinq mij een zending stuurt.

De levering kwam snel, de volgende dag al. Perfect.

Duidelijk website en behulpzaam bij vragen

Na aankoop liepen we tegen wat problemen op bij de installatie. Een mailtje met vragen hierover werd binnen een uur beantwoord!

Vaalserbergweg 317

5628CH Eindhoven