Overzichtelijke website/webshop

Ik heb een sperfilter besteld en tevens gevraagd naar een eventuele firmware update voor de Vistron ver 210 (is Quantis). Voorlopig wacht ik nog op de bestelde sperfilter en hun antwoord op mijn vraag.

2 perfecte dab+ tuners toegestuurd gekregen

Netjes ingepakt en snel geleverd

2 perfecte dab+ tuners toegestuurd gekregen

Netjes ingepakt en snel geleverd

zeer goed

snel wen goed

Ben prima geholpen, erg aardige mensen

Heb een zeer positieve ervaring. Werd geweldig goed geholpen. Erg attente medewerkers

Eenvoudig bestellen, betalen en bezorgen

Goede beschrijving op de website, eenvoudig bestellen, betalen en snel bezorgen. Bedrijf is telefonisch bereikbaar voor vragen. Wat ik mis is een bevestiging van de bestelling per email. Daardoor telefonisch contact gezocht.

keurig ontvangen

afhandeling en levering bestelling dik in orde

de bevestigingsmail van de bestelling liet lang op zich wachten. stel voor om deze meteen te versturen. de mail met factuur en track&trace code kan dan later. heb ook overwogen om de radio bij bol.com te bestellen want 40,- euro goedkoper. toch gekozen voor officiele reseller van pinell

Kwaliteit en snel geleverd

Ik heb een aantal keer iets besteld bij Quantis en dat werd in alle gevallen snel geleverd. Over de producten (Humax) ben ik zeer tevreden: ze zijn ergonomisch goed uitgedacht en degelijk. Goede kwaliteit.

Ook overleg super

Betrouwbaar

Het bestelde en betaalde afgeleverd op de afgesproken tijd en plaats Website (via iPad) kan beter, de bestel en betaalgegeven komen niet volledig op de pagina. Ook zou ik graag een bevestiging van het bestelde op de mail zien. Vandaar een 8 en geen 10.

Goede kwaliteit en snelle levering

Aan te bevelen om standaard een dubbele tv coax muurstekker erbij te leveren. Deze moest ik apart bestellen.

geen

retour gestuurd kon het niet aan sluiten op mijn radio

Is met geen woorden te beschrijven

Prima service !

Gemakkelijk besteld en vlot geleverd.

Bestelde afstandsbediening werkt probleemloos op de Quantis QE 317.

Bestelde afstandsbediening werkt probleemloos op de Quantis QE 317.

Zeer goed, altijd tot advies bereid. Vriendelijke mensen!

Ik ken Quantis vanuit mijn rijke Humax verleden. Thans nog 4 stuks in gebruik.In het verleden Dhr.Leenders. Mijn pakketje is zojuist binnen gekomen!

Gewoon top

Snelle service goed geholpen. Vriendelijk

ontzettend super ervaring met de dienstverlening

goed en deskundig advies en behulpzaam om voor een oplossing te zorgen

alles verliep 100%

zal een volgende keer weer bestellen bij deze bedrijf.

Goede service!

Product is snel geleverd. Prima service.

Bestellen, betalen en dan niets ontvangen

Heb afstandsbediening besteld, betaald en daarna niets ontvangen.

Prima levering en snel antwoord

Levering gewoon prima. Navraag over een verlopen datum op een bijgeleverde coupon leverde het juiste antwoord en hulp op binnen enkele uren. Prima in orde dus.