prima service

bestelling gedaan daags erna al in huis

Prima product, snelle levering

Prima product.Mooie snelle 4K Android tv box.

besteld tvnl bundel met 3 maanden nl ziet . snel geleverd en correct verpakt . Echter bij het aansluiten een probleem. Mijn tv beeld sprong over naar een roze groene kleur . Hierover een e-mail gestuurd naar klantenservice . Snel antwoord gekregen. Er was teleurstelling want wat bleek mijn tv was te oud. En kan het product nu niet gebruiken stom van mij ik had hier voor de aankoop over moeten mailen. Tip voor Quantiselectronics meld hierover iets bij het product .

Superfijne webshop

Echt een bedrijf met kennis en ervaring! Bedankt voor jullie hulp en service.

Super webshop, werkelijk TOP!

Ik had een aantal vragen over een product maar werd zeer goed geholpen. Wat een service! De levering was vervolgens ook perfect en zoals afgesproken!

Snelle service!

Leuke webshop

Prima levering

Alles prima geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Info via Telf verliep prima met oplossing. Nadien bestelling en levering vlekkeloos.

Info via info@... kwam niet tot stand: ik verstuurde 2 maal een mail naar het aangegeven e-mailadres In geval van vragen. En 2 maal werd er niet geantwoord. Vandaar tenslotte de Telf. De vriendelijke en kordate mevrouw aan de Telf vond snel de betreffende e-mails terug en gaat het intern laten uitzoeken want niet antwoorden zou niet mogen.

Pluspunten

gewoon goed en snel

Pluspunten

Zeer snelle levering. Goede service en after sales.

Geen

Pluspunten

Duidelijke communicatie

Pluspunten

prima :)

Pluspunten

Prijs van het Ci+ 1.3 module met 30% gestegen tov hetzelfde module gekocht vorig jaar.

Vaalserbergweg 317 5628CH Eindhoven

+31 (0) 85 5000400