Super snel

Uitstekend geholpen

Ruime kennis aanwezig en zeer vriendelijk

super snel

Direct de dag na mijn bestelling goed ingepakt bij mij thuis afgeleverd!

Na jaren gebruik van de Humax werkte de afstandsbediening niet goed meer. Tot ons grote geluk konden we er "gewoon" eentje online bestellen. Alles vlot en prima geleverd!

Vlotte levering

Betaling goed geregeld. Levering vlot. De communicatie is wat rommelig door het sturen van een mail om te betalen , terwijl het bedrag al ontvangen was bij derdengelden. Tuner van iddag geïnstalleerd en ben er gelukkig mee.

goede evaring.

Alles in orde besteld dag later ontvangen was goed in orde

Snel en correct geleverd. Geen problemen.

Super leuk design en stabiel

Werkt perfect en makkelijk te bedienen

Prima apparaat .Eenvoudig aansluiten.

Prima apparaat . Eenvoudig aansluiten,maar het tv signaal werd slechter. Veel blokjes en storing. Coax versterker besteld bij ziggo. Na plaatsing werkte alles perfect. Kan nu weer genieten van radio via de bestaande versterker Henk Hopman / Castricum

Heel goed geholpen.

Heb 3 keer gebeld en werd iedere keer heel netjes en goed behandeld. Heb mijn aankoop de volgende dag al gekregen. Ben zeer tevreden over Myhumax.

Prima en duidelijke informatie via de telefoon.

Dat gezegd hebbende moet me van het hart dat de gebruiksaanwijzing van de HUMAX iHDR 5300c beneden de maat is. Het is mijns inziens een kleine maar zeer nuttige moeite voor de MYHUMAX importeur om een inlegvel te maken of op de website te plaatsen met verduidelijking waarin in ieder geval wordt aangegeven in welk format een externe HDD moet worden aangeboden en vervolgens via Instellingen (in stapjes) opnieuw geformatteerd dient te worden.

Levering duurde langer dan op internet stod

via mail ,n goede aanwijzing gekregen.

Perfecte afhandeling

Makkelijk in gebruik

Prima ervaring!

Geen goede info over het installeren

Automatisch zender zoeken werk niet Pas na telefonisch overleg uitleg hierover maar geen concrete info mbt de in te voeren codes. Provider codes horen bij de gebruiksaanwijzing te worden meegeleverd

De nieuwe afstandsbediening voor de 5400 is super snel geleverd!

Het adres kon niet in de computer worden ingevoerd bij de verzending. Daarover werd ik gebeld om het adres te verduidelijken. Heel goede service!

Een keurige levering

Een prima bestelling en een dito bezorging.

Ik ben zeer tevreden .

Ik ben zeer tevreden over de afstandsbediening en de levering.

Werkt prima

Jammer dat deze afstandsbediening bij Humax 10 euro duurder is dan bij bol.com!!!

Geweldige recorder!

Dit is de tweede 5200C die ik heb gekocht, daar de harde schijf van de vorige was stukgegaan na jarenlang gebruik. Vreemd genoeg moest de CI+ kaart na het overzetten op de nieuwe recorder opnieuw (door Ziggo) geactiveerd worden. Dit werd snel geregeld tijdens een 'live chat' met een medewerker van Ziggo.

Goed beeld, geluid en opname's, goed merk Humax.

Zoals ik zei is het goed merk Humax. Het geeft goed beeld en geluid weer en de opnames worden goed opgenomen. Hopelijk komt er in de toekomst nog nieuwe opvolger van de Humax 5400c.

Duidelijk, snelle levering, prima prijs/kwaliteitverhouding, TOP!!!!

Bij telefonisch kontakt duidelijke uitleg om bestelling te kunnen plaatsen. Regelmatige emailbevestiging en bestelling kwam netjes op tijd geleverd. Betaling achteraf dmv acceptgirokaart was een uitkomst. De Humax-afstandbediening werkt perfekt. Alsnog bedankt voor het meedenken.

Misleidende beschrijvingen

Ik heb een Humax TV+ H3 besteld. Bij de beschrijving stond vermeld dat er verschillende apps aanwezig zouden zijn op de box maar deze waren er helaas niet. Omdat ik de box voor oa voor een app besteld had die volgens de beschrijving aanwezig zal moeten zijn maar er niet was besloot ik de klantenservice te mailen. Helaas hierop nooit een antwoord gekregen.

goed geholpen

snel en goed