Zeer goede beeldkwaliteit

Ziggo heeft bij het afvoeren van de analoge aansluiting totaal geen oplossing bedacht voor de oude digitale platte tv. Het gebruik van het Ziggo-kaartje is op deze tv niet mogelijk. Ook de levering van een 2e los kastje is niet mogelijk. Zodoende ben ik achter de Humax minidecoder gekomen. Deze biedt een oplossing waarmee ik weer jaren met mn oude platte scherm(en) door kan gaan. Per saldo een prima, eerlijke en goedkopere oplossing. Het bespaart de aanschaf van een nieuwe tv.

Me lieftallige konijntje had een kabel doorgeknaagd die nergens meer te krijgen was en de vriendelijke dame aan de lijn wist toch nog een te regelen voor me, echt top

Uitkomst

Ik zocht en via de community van ziggo gevonden bij Humax.

Ik ben goed geholpen

Snelle levering, werkt meteen goed

Afstandsbediening gekocht; snelle levering en werkte meteen na het uitpakken. Prima zo!

Keurig op tijd geleverd

Pakketje werd keurig op tijd en goed verpakt geleverd. Wat ik wel jammer vond dat er bij de afstandsbediening geen batterijen mee geleverd werden.

Wekt uitstekend.

werkt goed

installatie ging snel en gemakkelijk. nu de juiste apps nog vinden . in app store zijn er niet zo heel veel . maar goed beeld en geluid op oude tv

Heel snel en alles in een keer goed, beveel het aan iedereen aan

afwachtend op retounering van betaald bedrag

ik wil het nog niet beoordelen want levering was perfect, maar helaas kon ik de producten niet gebruiken en heb ze retour verzonden en wacht nu of mijn geld ook retour wordt gestort.

Apparaat functioneert goed

De IRHD-5300C kan goed in bedrijf genomen worden volgens de aanwijzingen in de meegeleverde gebruikershandleiding. Prettig genoeg is dit nog steeds een boekje en geen online verhaal. Jammer dat aan de bovenzijde een gesloten deksel ontbreekt zoals deze wel bij de IHDR-5400C wordt toegepast. Nu zijn de open ventilatie gaten aan de bovenzijde in een woonkamer minder fraai en zullen waarschijnlijk veel stof aantrekken.

Nog niet tevreden.

Bij installeren van humax 5550C werden geen zenders opgehaald. Bij aanschaf van humax 5500C van ziggo ging alles keurig. Hoe gaan we dit oplossen?

Snel geïnstalleerd en werkt prima

snelle levering. Uitstekend apparaat.

uitstekende webshop

Prima levering super snel

Kan niet beter

Goede website. Perfecte levering!

Gezocht naar een origineel Humax adapter. De website gaf mij vertrouwen dat MyHumax kwaliteit zou leveren. Betaling verlopt vlot en de levering door GLS werkte perfect!

Wel betaald nog steeds niet ontvangen!!!

Woensdagochtend de Humax 5550 besteld, zou donderdag door GLS geleverd worden echter krijg melding einde dag dat er niet geleverd kan worden echter was thuis geen bel, geen telefoontje ook geen briefje in de bus. Donderdag ook weer thuis verder hetzelfde. Gebeld met kantoor zou door bezorger teruggebeld worden, ook niet gebeurd, ook email naar kantoor. Wordt er nog geleverd, of een andere oplossing gezocht??

Humax zeer goede producten

Sinds 1 jaar zijn wij in het bezit van een Humax harde schijf recorder type IHDR 5200C. Deze harde schijf recorder is een zeer prettig bedienbaar apparaat t.o.v. de oudere analoge recorders. In eerste instantie waren wij niet van plan om de H3 te gebruiken maar sinds kort hebben wij deze ook aangesloten op de TV voor Netflix en ik moet zeggen ook dit systeem werkt perfect.

zeer snelle service

producten van goede kwaliteit en prijs kwaliteit is oke'

Snel het gewilde artikel geleverd

Zelfs terwijl het artikel voor een al ouder product is.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Heerlijk tv kijken!

Goed product en ik kan weer heerlijk tv kijken en radio luisteren, zonder een duur abonnement.

Opluchting!

Het is een opluchting om met zo'n klein en fraai uitgevoerd apparaatje prachtige programma's op de tv te zien, zonder een nieuwe, duurdere tv te hoeven aanschaffen.

Goede service en producten

Klantvriendelijk en goede producten

Ik had een stekker besteld, het goede product in op tijd geleverd.

Vaalserbergweg 317 5628CH Eindhoven

+31 (0) 85 5000400