Topp service.

Wery good products. Recomend this, even that it takes long time to ship it to Norway.

Kwam exact op tijd

Zou weer gebruik maken van nailways

Heel verzorgde levering!

Snel, en goed verpakt in een brievenbuspakketje, ipv zo'n belachelijk grote doos! Ik hou ervan!

Groot assortiment, snel geleverd en nog een passend leuk cadeautje ook bij mijn bestelling! Én gewoon in een goed klein doosje verzonden!!

Snelle levering en goed verpakt

Mijn bestelling werd super snel geleverd (donderdagavond bestelt en zaterdagochtend geleverd). De bestelling was goed verpakt. Er zat nog een leuke kortingsbon bij. Dat is altijd fijn. De producten voldeden aan mij verwachtingen. Het enige wat mij stoort aan jullie webshop is dat je als particulier de meeste producten kan bestellen (wat ik heel erg fijn vind) en dan zijn er zomaar ineens producten (onder andere van LoveNess) die je alleen wanneer je officieel nagelstyliste bent kunt kopen terwijl het helemaal niet om producten gaat die door een fanatieke amateur niet aangebracht zouden kunnen worden (bijvoorbeeld gellack of flakes & glitters). Waarom?

Hi Yvonne! Super bedankt voor het delen van jouw mooie Nailways review en voor de feedback. Daar wij het merk LoveNess niet verkopen en iedereen gewoon alle producten bij ons kan bestellen, hopen we dat je via een mailtje ([email protected]) ons wil uitleggen wat je precies bedoelt. Alvast bedankt!. Met vriendelijke groet, Team Nailways

Looking very good

Very happy to shop whit Nailways, have shopped there several times, Can recomend shopping whit Nailways

Het blijft een feest om bij nailways te bestellen!!

Leuke webshop en de bestelling altijd heel snel binnen! Blijft leuk hier te bestellen!!

Hele fijne site met veel keus en nieuwe producten

Alles verliep goed. Ik heb mijn producten in goede staat ontvangen.

Gute Produkte, tolle Qualität.

Ich bin mit meiner Bestellung sehr zufrieden. Die Stempelplatten sind toll, der Service ist gut. Da die Lieferung nach Deutschland kam hat es ein paar Tage gedauert, aber sie war recht zügig da.

Goede stamping polish

Wilde al een tijd mijn nailplates proberen maar had geen goede nagellak ervoor dus hier gekocht. Ben er erg tevreden mee en ook de nailplates die ik hier kocht doen wat ze moeten doen. Kans is groot dat ik hier vaker ga bestellen. Wat wel opvallend was is dat de flesjes niet apart verpakt zaten in een doosje maar waren wel stevig genoeg verpakt en zijn heel aangekomen.

Slecht

Bestelling moest al vrijdag geleverd zijn maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Hi Sonia! 2 dagen na je review is jouw Nailways bestelling bij je in Bruxelles afgeleverd. Door Covid-19 en de drukte bij de posterijen lukt het de postbezorgers niet goed om alle pakketten altijd "op tijd" te bezorgen. Daarnaast had je gekozen voor het goedkopere en voordeligere I-CAN-WAIT-RATE verzendtarief, daardoor kan het ook gebeuren dat je nog iets langer dient te wachten, voordat wij jouw pakket versturen. Wij hopen dat je nog onze uiteindelijke service wilt beoordelen, nu je jouw pakketje in goede orde hebt mogen ontvangen. Alvast enorm bedankt! Met vriendelijke groet, het Nailways team

Kan nog niets zeggen bestelling nog niet gekregen

Kweet nog niets

Hi Sandra! 2 dagen na je review is jouw Nailways bestelling bij je in Wetteren afgeleverd. Door Covid-19 en de drukte bij de posterijen lukt het de postbezorgers niet goed om alle pakketten altijd "op tijd" te bezorgen. Daarnaast had je gekozen voor het goedkopere en voordeligere I-CAN-WAIT-RATE verzendtarief, daardoor kan het ook gebeuren dat je nog iets langer dient te wachten, voordat wij jouw pakket versturen. Wij hopen dat je nog onze uiteindelijke service wilt beoordelen, nu je jouw pakketje in goede orde hebt mogen ontvangen. Alvast enorm bedankt! Met vriendelijke groet, het Nailways team

Fijn

Super fijne site koop er vaak

Netjes verpakt, prijs-kwaliteit. Snelle verzending.

Ik bestel vaker hier mijn nagelproducten en het verloopt altijd snel en naar wens. Ik ben zeer tevreden.

Hele goede service.

Fijne webshop waar producten snel geleverd worden.

Leuke shop, mooie produkten

Fijne nagelproducten voor redelijke prijzen, soms zelfs met een cadeautje! Er is alles te krijgen voor stamping. Ook de bezorging is vlot

Fijn

Leuke fijne site waar ik graag koop

Heel vriendelijk, goede service

Uitstekende klantenservice! Er was een probleem met één van de producten die ik had ontvangen en Nailways ging hier uitstekend mee om. Mailcontact gaat heel snel.

Snel en goed.

Snel en netjes verzorgd

Snel en netjes!

Tevreden met alles

Snelle levering, goede producten voor een fijne prijs.

Terp 21

1822ED Alkmaar