Goede service en verstand van de producten

Zeer goed ontvangen. En bijzonder goed geholpen met uitleg over diverse producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Haal hier al jaren naar tevredenheid mijn producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vreselijk bedrijf, zeer klantonvriendelijkheid en geen enkele flexibiliteit.

Protil is bij Van Santvoort Bouw uit Veldhoven aangewezen om kitwerk te komen herstellen bij een nieuwbouw woning. Zij blijken alleen in de ochtend tussen 7.00 en 7.30 ruimte te willen maken in hun agenda voor een “kleine klus” oftewel “het levert ons niets op... dus niet belangrijk”. Waar is de visie: Klant is koning? Klantvriendelijkheid is een begrip was is weggevaagd bij deze ondernemers? Dat is m.i. het gevaar bij een bedrijf wat te snel is gegroeid en het te druk heeft voor “kleine klanten”. Ik hoop dan ook met deze beoordeling de “kleine klant” te waarschuwen. Doe vooral geen zaken met de arrogante mensen. Gebruik Google voor een partij die bereid is mee te denken en klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel heeft. Helaas werd ik een dag na het plaatsen van mijn review gevraagd bovenstaande aan te passen. Dit zou geen reëel beeld geven dus daar werk ik uiteraard niet aan mee.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Loes, Onze opdrachtgever van Sanvoort heeft ons de opdracht gegeven om 3 tegels bij u te komen afkitten omdat deze vervangen zijn door de tegelzetter. Deze werkzaamheden hebben wij voor u elke dag willen uitvoeren tussen 7:00 & 8:00. U bent degene die geen enkele mogelijkheid bied voor ons om dit uit te voeren. U woont in veldhoven, en wij moeten uit Tilburg komen. Aangezien wij niet elke dag in veldhoven zijn, hebben wij met de aannemer afgesproken dat wij ( elke dag ) kunnen tussen 7:00 & 8:00 Of als wij daar in de buurt zouden zijn. Dit vond de aannemer een zeer goed plan. Wij hebben dit per mail al meerdere malen aan u aangeven, U blijft bij uw standpunt dat wij maar moeten doen wat u zegt en waneer het alleen u uit komt tussen uw kantoor uren van 9:00 & 20:00. Dit is in samenspraak met onze opdrachtgever dus zeker niet het geval. In verband met files en drukte aan andere werkzaamheden is het voor ons helaas zeer lastig om dit in ( Veldhoven ) tussen 9:00 uur & 20:00 uur te komen maken. Voor de mensen die na het lezen van de review van mevrouw een echte beoordeling willen van ons bedrijf ? kunnen en mogen altijd contact opnemen met onze opdrachtgevers. Onze opdrachtgever is onze klant en die is koning.

Duidelijke communicatie en en snelle levering.

Goede communicatie en een snelle levering. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, nette prijzen, en klantvriendelijk personeel.

Veel producten op voorraad en snelle levering. Ook de klantenservice is vriendelijk en weet waar ze over praten.

Formidabele service

Product besteld en binnen 2 dagen geleverd. Geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Door een ENORME BLUNDER van DHL ligt mijn bestelde pakket nu in Hengelo (ov)

DHL is dinsdag 28 mei met het pakket bij mij aan de deur geweest, maar trof mij niet thuis. Geen briefje in de bus, maar heb dit via internet kunnen lezen. Daar staat ook dat mijn pakket nu in Hengelo (ov.) ligt en dat ik dit a.s. vrijdag 31 mei daar kan ophalen. Dit is een ENORME BLUNDER van DHL . Bij mij hier in het dorp is een DHL servicepunt. Waarom heeft DHL het daar niet gebracht en daar een melding van gemaakt door een briefje bij mij in de bus te dien. Ik ben dus geenszins van plan om naar Hengelo te rijden!! Hoe wilt u dit voor mij oplossen? Ik heb het bestelde complexen de volgende week nodig.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Gerard, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bezorgdienst DHL. Ik zie dat DHL op 28 Mei de eerste keer het pakketje heeft aangeboden, op deze dag was er niemand thuis. Op 29 heeft DHL het pakketje nog een keer aangeboden, maar toen was u gesloten. Als u meteen contact met ons had opgenomen hadden wij uiteraard ons uiterste best gedaan om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

een goed product voor een goede prijs en snelle levering

duidelijke web site die gemakkelig is in gebruik

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelheid en kwaliteit van levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Makkelijke website om te vinden wat je zoekt. Snelle afhandeling bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gewoon goed, duidelijke website en eenvoudig de producten besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gewoon goed zoals het hoort

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Nette en snelle service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles perfect zelfs de bezorger heeft het goed opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en duidelijke afhandeling van product dat niet in een armslag voor handen was, toch een duidelijke informatie gekregen, en het product in goede orde ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Voor mij niks

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Over Protil B.V.

Filter op Taal