Uitstekende service en producten

Op 2 andere plaatsen kit besteld waar ik achteraf de melding kreeg dat deze niet meer op voorraad was. Bij Protil gelukkig wèl op voorraad en lag ook al klaar bij het ophalen.

Alles ok prima

Goedkoop en veel voor weinig geld en snelle levering.

Goed bedrijf snelle levering goede verpakking en niet duur hoeft niet beter!

Vlotte levering

Vriendelijk telefonische hulp

Ik ben een tevreden klant!

Schappelijke prijs en op tijd geleverd. Materiaal voldoet aan de verwachtingen.

goed bedrijf-gunstige prijs en snelle levering, perfect.

nooit eerder gekocht bij Protil. moest nu speciale kit hebben om PVC platen te verlijmen. Deze kit is uitstekend, soepel verwerkbaar en netjes af te werken.

Mooie eenvoudige site Snel besteld en snel geleverd

Goed geleverd

Woon in Duitsland . Bestelde goederen werden in vier dagen afgeleverd 👍

Erg snel geleverd en zorgvuldig verpakt

het goede product en razendsnel geleverd

Volgens verwachting

Materialen zijn snel en netjes geleverd, niks op aan te merken.

Snelle levering, verder niets op aan te merken

Mijn bestelde producten werden de volgende werkdag al geleverd. Zelfs bij overschrijving per bank. Ik zou het wel fijn vinden als ik vaker producten ga bestellen dat ik het dan op rekening kan bestellen.

Ik vind de website duidelijk Goed overzichtelijk En gebruiksvriendelijk En wat ik vooral prettig vind is de snelle levering van de materialen M.vg. M.dussel

Tevreden, snelle levering

Snel en keurig geleverd. Zeker een aanrader.

Snelle levering en goede communicatie

Was vergeten mijn huisnummer in te vullen. Protil belde even om toch zo snel mogelijk te kunnen leveren

Goed advies en alles netjes geleverd

Had van te voren contact opgenomen me Protil betreffende materiaal etc. Vond het een goed advies dus heb besteld en alles is netjes geleverd.

Gewoon goed

Snelle levering van een goed product.

Goede service en verstand van de producten

Zeer goed ontvangen. En bijzonder goed geholpen met uitleg over diverse producten.

Haal hier al jaren naar tevredenheid mijn producten.

Vreselijk bedrijf, zeer klantonvriendelijkheid en geen enkele flexibiliteit.

Protil is bij Van Santvoort Bouw uit Veldhoven aangewezen om kitwerk te komen herstellen bij een nieuwbouw woning. Zij blijken alleen in de ochtend tussen 7.00 en 7.30 ruimte te willen maken in hun agenda voor een “kleine klus” oftewel “het levert ons niets op... dus niet belangrijk”. Waar is de visie: Klant is koning? Klantvriendelijkheid is een begrip was is weggevaagd bij deze ondernemers? Dat is m.i. het gevaar bij een bedrijf wat te snel is gegroeid en het te druk heeft voor “kleine klanten”. Ik hoop dan ook met deze beoordeling de “kleine klant” te waarschuwen. Doe vooral geen zaken met de arrogante mensen. Gebruik Google voor een partij die bereid is mee te denken en klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel heeft. Helaas werd ik een dag na het plaatsen van mijn review gevraagd bovenstaande aan te passen. Dit zou geen reëel beeld geven dus daar werk ik uiteraard niet aan mee.

Beste Loes, Onze opdrachtgever van Sanvoort heeft ons de opdracht gegeven om 3 tegels bij u te komen afkitten omdat deze vervangen zijn door de tegelzetter. Deze werkzaamheden hebben wij voor u elke dag willen uitvoeren tussen 7:00 & 8:00. U bent degene die geen enkele mogelijkheid bied voor ons om dit uit te voeren. U woont in veldhoven, en wij moeten uit Tilburg komen. Aangezien wij niet elke dag in veldhoven zijn, hebben wij met de aannemer afgesproken dat wij ( elke dag ) kunnen tussen 7:00 & 8:00 Of als wij daar in de buurt zouden zijn. Dit vond de aannemer een zeer goed plan. Wij hebben dit per mail al meerdere malen aan u aangeven, U blijft bij uw standpunt dat wij maar moeten doen wat u zegt en waneer het alleen u uit komt tussen uw kantoor uren van 9:00 & 20:00. Dit is in samenspraak met onze opdrachtgever dus zeker niet het geval. In verband met files en drukte aan andere werkzaamheden is het voor ons helaas zeer lastig om dit in ( Veldhoven ) tussen 9:00 uur & 20:00 uur te komen maken. Voor de mensen die na het lezen van de review van mevrouw een echte beoordeling willen van ons bedrijf ? kunnen en mogen altijd contact opnemen met onze opdrachtgevers. Onze opdrachtgever is onze klant en die is koning.

Duidelijke communicatie en en snelle levering.

Goede communicatie en een snelle levering. Zeer tevreden.

Zeer goede service, nette prijzen, en klantvriendelijk personeel.

Veel producten op voorraad en snelle levering. Ook de klantenservice is vriendelijk en weet waar ze over praten.