snelle levering voor een scherpe prijs

Overzichtelijke website, kwaliteit voor een betaaldbare prijs en snelle levering. Ga zo door!

Gewoon goed

Altijd voldoende op voorraad en snelle levering.

Goede snelle service Kreeg alleen geen melding dat mijn bestelling verstuurd was. Verder Top

U geeft een leveringsdatum door die niet wordt gerealiseerd

Heel goed als je bericht krijgt mbt leveringsdatum maar dat moet dan wel kloppen. Ik heb de bestelling nog niet in huis dus het is eveneens voorbarig om mijn ervaring te vragen.

Handig product

Cement fix voor herstel van voegen verwerkt makkelijker. Nog makkelijker dat het na bestellen in dezelfde week door ProRail wordt geleverd

Top bedrijf

Laten we beginnen met de super service, altijd staan ze klaar om vragen te beantwoorden of mee te denken. Bestellingen zijn altijd op tijd, en als je iets vergeet en het kan nog dan doen ze die gewoon mee met de bestelling en verzending. Ik kom/bestel er graag.

goed spul

Uitstekende leverancier

Goed assortimant met goede prijzen

Goede spullen, op tijd geleverd en netjes verpakt

Eindelijk een leverancier die niet zo'n achterlijk grote doos vult met lucht. Kit was netjes verpakt en op tijd geleverd. Lekkage mooi de volgende dag kunnen fixen.

Prima producten en snel geleverd !

Altijd netjes geleverd bij afhalen en bezorgen, goede producten !

Zoals gewoonlijk weer snel geleverd.

Goed spul, snel geleverd

Voor een klus aan mijn huis had ik iets nodig om de voegen te repareren. Ik vond het bij Protil en de volgende dag al in huis. Het bleek goed te werken en daarna nog twee keer een doos besteld. Steeds snel geleverd, voor een goede prijs en met duidelijke communicatie over de levering. Top!

Scherpe prijs, super snel geleverd.

zeer goed.

Word goed geholpen

Snelle bezorging en je word goed geholpen als je wat hebt

Super kit voor muurvoeg

Ik kocht al jaren kit bij Action kon het nergens bij de bouwmarkt krijgen toen, Action heb het niet meer, was ook moeilijk uit de koker te krijgen, toen deze aangeschaft, prachtig soul eenvoudig te bewerken, makkelijk uit de tube te krijgen erg soepel ook en oersterk. Super tevreden voor opvulling in en voor muren en voegen

netjes omschreven en met duidelijke informatie steeds op de hoogte gebracht.

Toppers

Leveren top kwaliteit en goede service

heeeeeeel veeeeel mail

Na je bestelling krijg je 5 a 6 order bevestigingen , daarna 5 a 6 ordergereedmeldingen en dan nog is 5 a 6 orderbezorgd meldingen. service en levertijd en communicatie is prima in orde!

Te laat.

Product is nog niet door DHL geleverd. Heb al bij een ander moeten halen. Maar ligt niet aan Protil.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Goed en snel bezorgd

Precies zoals verwacht

Zeer goede service en degelijke producten.

Heel kwalitatieve producten, alleen jammer van de grote hoeveelheid plastic bij het verpakken

Volgende dag geleverd en nog 1 jaar houdbaar. Dikke prima

Dikke prima

Goede prijs, snelle levering

Bestel al jaren kit bij deze firma