Zoals gewoonlijk weer snel geleverd.

Goed spul, snel geleverd

Voor een klus aan mijn huis had ik iets nodig om de voegen te repareren. Ik vond het bij Protil en de volgende dag al in huis. Het bleek goed te werken en daarna nog twee keer een doos besteld. Steeds snel geleverd, voor een goede prijs en met duidelijke communicatie over de levering. Top!

Scherpe prijs, super snel geleverd.

zeer goed.

Word goed geholpen

Snelle bezorging en je word goed geholpen als je wat hebt

Super kit voor muurvoeg

Ik kocht al jaren kit bij Action kon het nergens bij de bouwmarkt krijgen toen, Action heb het niet meer, was ook moeilijk uit de koker te krijgen, toen deze aangeschaft, prachtig soul eenvoudig te bewerken, makkelijk uit de tube te krijgen erg soepel ook en oersterk. Super tevreden voor opvulling in en voor muren en voegen

netjes omschreven en met duidelijke informatie steeds op de hoogte gebracht.

Toppers

Leveren top kwaliteit en goede service

heeeeeeel veeeeel mail

Na je bestelling krijg je 5 a 6 order bevestigingen , daarna 5 a 6 ordergereedmeldingen en dan nog is 5 a 6 orderbezorgd meldingen. service en levertijd en communicatie is prima in orde!

Te laat.

Product is nog niet door DHL geleverd. Heb al bij een ander moeten halen. Maar ligt niet aan Protil.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Goed en snel bezorgd

Precies zoals verwacht

Zeer goede service en degelijke producten.

Heel kwalitatieve producten, alleen jammer van de grote hoeveelheid plastic bij het verpakken

Volgende dag geleverd en nog 1 jaar houdbaar. Dikke prima

Dikke prima

Goede prijs, snelle levering

Bestel al jaren kit bij deze firma

weer zeer snel geleverd perfect

Snel, duidelijk en goed!

Prima geregeld

prima cement fix

goede levering goede prijs en dito kwaliteit

Super snelle levering en top product

Super snelle levering en een top product voor een goede prijs

Zeer goede service.

Na een per abuis verkeerde bestelling is er gelijk adequaat gereageerd en het juiste artikel verzonden. Chapeau.

geweldig

alles word met de grootste zorg behandeld en altijd word het tijdig geleverd. ik heb het al meerdere klanten aangebracht omdat ik super tevreden ben over protil.

Fantastisch!

Alles online bestellen, lekker makkelijk, snel in huis.

Super snelle levering

super👍

Altijd correct en snelle levering.

Goed advies en snel

Keurig netjes waar ik eerst om had gevraagd werdt netjes toegestuurd. En de volgende dag werdt er nog even achteraan gebeld .