Snelle levering en goede informatie voorziening

Positief

Snelle service, klantgericht

Gb

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het boek natuurlijk zien is heel goed en makkelijk leesbaar. Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik ben 16 februari 2019 begonnen met het lezen en doen van de oefeningen. Het is nu 8 april 2019 en mijn zicht is van 50% naar 75% gegaan kijkend met beide ogen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Besteld en volgende dag geleverd. Ziet er veel belovend uit, wil het op mijn zoontje van 9 toepassen. Ben bezig met lezen. En ik hoop dat het gaat werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb 3 weken geleden het boek gekocht en ervaar nu al geweldige verbeteringen. Echt geweldig !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vooral de communicatiemogelijkheden / transparantheid vond ik fijn. Welk bedrijf geeft klanten nou standaard een prive-06 en een -mailadres voor als je nog vragen hebt? Dat wekt vertrouwen op.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi gebonden boek, helder geschreven en heel pragmatisch. Ik ben benieuwd of het ook echt gaat werken em ben de nieuwe gewoontes aan het aanleren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtig uitgevoerd boek Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De levering van de snellenkaart bleef wat op zich wachten. Na een mailtje van mij werd actief gezocht naar de oorzaak. Korte tijd daarna kreeg ik mijn bestelling. Hartelijk dank! Ik kan nu nog niet oordelen over het boek en de snellenkaart, daar moet eerst wat tijd over gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Weinig mee te maken gehad, alleen boek besteld" natuurlijk zien". Levering ging wel snel.

Ik zou het niet weten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

eenvoudig leesbaar boek met praktische tips. Zonder het gevoel van 'moeten' en 'druk' gemotiveerd raken om de uitdaging aan te gaan. Zo zie ik het tenminste: als een uitdaging voor mijzelf, die mij alleen maar winst op kan leveren!

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi product, snelle levering. We hebben de Snellen kaart in huis opgehangen en onze kinderen vinden het heel leuk om er regelmatig even naar te kijken. Een mooie afwisselen nu kinderen zelfs op school al veel naar beeldschermen kijken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een heel mooi, duidelijk en overzichtelijk boek. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vind het een prachtig boek en ik lees er met plezier in. Een van de allermooiste dingen die een boek met je kan doen is dat het je anders naar de wereld kan laten kijken. Naar de wereld en naar het kijken en zien op zich.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk.

Actie boek en snellenkaart staan helaas niet kenbaar bij bol.com Hierdoor onnodig extra kosten gemaakt. Dus bestel het boek en snellenkaart als set op de officiële web site

Over Natuurlijk Zien

Filter op Taal