Ongelooflijk goed

Had net voor oud en nieuw het boek natuurlijk zien gekocht, en vlak na oud en nieuw de sennenkaart. Ben nu bijna 3 weken verder en ben super enthousiast, mijn bril sterkte was best sterk voor mijn gevoel, links had ik -4.25 en rechts -4.50, beide kanten leesgedeelte en een cilinder van -1.00. Anderhalve week geleden heb ik via internet een nieuwe bril gekocht met een sterkte aan beide kanten van -3.75 en zonder cilinder en leesgedeelte, dit omdat een opticien je dus niet helpt. De dag dat ik mijn nieuwe bril kreeg heb ik hem s avonds meteen op gedaan, en binnen anderhalf uur was ik hier al aan gewend, ook had ik tegelijk met de nieuwe bril een rasterbril gekocht. Ben regelmatig aan het afwisselen als ik thuis ben, en het gaat super kan zelfs met de rasterbril tv kijken. Ondertussen ga ik zonder bril op de fiets naar mijn werk, zolang het licht is gaat dit super, op het werk probeer ik zoveel mogelijk mijn bril af te laten, alleen als ik kassawerk moet doen dan zet ik hem op, maar dan ook zo gauw mogelijk weer af, je voelt de bril gewoon aan je ogen trekken. Ben na een dag wel bekaf als ik mijn bril aflaat, maar de volgende dag weer vol met energie. In de auto heb ik mijn bril wel op omdat ik dat nog niet vertrouw, maar zelfs nu met deze nieuwe bril voel ik al een groot verschil waarschijnlijk dat ik volgende maand wel al een andere bril kan nemen weer.

Mooi boek helder en volledig

Prima communicatie omtrent levering. Mooi vormgegeven en orettig geschreven. lekker overzichtelijk met de gekleurde vlakken met oefeningen. Het geld zeker waard. Bedankt voor de inspiratie.

Mooi en interessant, praktisch boek

Ik ben blij het boek per toeval ontdekt te hebben. Ik heb erg slechte ogen (-5,5 à -6) en was bijna toe aan oogoperatie. Gelukkig ben ik eerst op zoek gegaan naar alternatieven. Ik ben nu een aantal weken aan het oefenen. Niet zo intensief als ik zou willen, want ik heb helaas echt wel een bril / lenzen nodig om mijn dagelijks werk te kunnen uitoefenen en voel me wat beperkt, maar ik doe wat ik kan. Vooral de tips werken goed (knipperen, ademen, ontspannen en zwaaien). Ik weet niet of ik ooit terug naar 0 kan, maar ik ben toch al blij met de verbetering tot nu toe. Ik heb terug mijn lenzen van een paar jaar geleden in gebruik (-4,5). Het is een mooi boek, fijn geschreven en mooie illustraties. De snellenkaart maakt het af. Alleen merkte ik hier en daar schrijf- /typfoutjes op.

Inspirerend om via de eigen ogen bezig te zijn met ontspanning en bewustzijnsontwikkeling.

Een helder en fris geschreven boek. Waardevol. Mooi uitgevoerd. Liever meer illustraties die de tekst ondersteunen. De 'opleukende' vakantiefoto's voegen niets toe en zijn eerder storend dan van dienst.

Super goed boek, erg enthousiast over!

Ons zoontje van 7 heeft bril voorgeschreven gekregen van sterkte 5 / 6. Daar hadden we geen goed gevoel over. Het leek ons gewoon een onlogisch verhaal vandaar dat we hebben gezocht naar andere mogelijkheden die ook ingaan op levensstijl en mogelijke verbetering van ogen. Dit boek is echt een supergoed en compleet verhaal. We hebben allerlei praktische tips toegepast en hebben al het idee dat er verbetering is in zijn zicht!

Wat een mooie recensie Peter, daar ben ik erg blij mee. Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat de voortgang doorzet!

Mooi boek

Goede communicatie rondom de levering. Erg mooi boek, waar voor je geld!

Ik heb het boek zelfs mijn huisarts laten zien. Heb een sterke bril die ik gelukkig niet altijd op hield. Nu zet ik hem nog veel minder op. Het gaat al veel beter.

Snelle levering, mooi boek

Het boek werd snel geleverd. Het is een prachtig boek. DE samenvatting bij de Snellen kaart is ook heel handig en snel te begrijpen.

Snelle levering en goede informatie voorziening

Positief

Snelle service, klantgericht

Gb

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

Pluspunten

Het boek natuurlijk zien is heel goed en makkelijk leesbaar. Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik ben 16 februari 2019 begonnen met het lezen en doen van de oefeningen. Het is nu 8 april 2019 en mijn zicht is van 50% naar 75% gegaan kijkend met beide ogen

Pluspunten

Besteld en volgende dag geleverd. Ziet er veel belovend uit, wil het op mijn zoontje van 9 toepassen. Ben bezig met lezen. En ik hoop dat het gaat werken.

Nee

Pluspunten

Ik heb 3 weken geleden het boek gekocht en ervaar nu al geweldige verbeteringen. Echt geweldig !!!

Pluspunten

Vooral de communicatiemogelijkheden / transparantheid vond ik fijn. Welk bedrijf geeft klanten nou standaard een prive-06 en een -mailadres voor als je nog vragen hebt? Dat wekt vertrouwen op.

Pluspunten

Mooi gebonden boek, helder geschreven en heel pragmatisch. Ik ben benieuwd of het ook echt gaat werken em ben de nieuwe gewoontes aan het aanleren.

Pluspunten

Prachtig uitgevoerd boek Snelle levering

Pluspunten

De levering van de snellenkaart bleef wat op zich wachten. Na een mailtje van mij werd actief gezocht naar de oorzaak. Korte tijd daarna kreeg ik mijn bestelling. Hartelijk dank! Ik kan nu nog niet oordelen over het boek en de snellenkaart, daar moet eerst wat tijd over gaan.

Pluspunten

Weinig mee te maken gehad, alleen boek besteld" natuurlijk zien". Levering ging wel snel.

Ik zou het niet weten.

Pluspunten

eenvoudig leesbaar boek met praktische tips. Zonder het gevoel van 'moeten' en 'druk' gemotiveerd raken om de uitdaging aan te gaan. Zo zie ik het tenminste: als een uitdaging voor mijzelf, die mij alleen maar winst op kan leveren!

geen