In korte tijd verbetering

Ik doe iedere dag m’n oogoefeningen ! Deze informatie geef ik door, Kleinkind 4 jaar heeft een lui oog, Wordt regelmatig afgeplakt. Hr Gr v Ria.van Haasteren.

Jammer dat je voorlopig geen lessen geeft. Had er heel graag aan deelgenomen voor de puntjes op de i.

Uitstekend, kwaliteit en snelle service

Ik heb letterkaart besteld en die is van prima kwaliteit en er zit heel handig instructieboekje bij.

Absolute aanrader!

Prachtig boek, geschreven vanuit het hart en uit eigen ervaring. Ik ben erg onder de indruk.

Ik heb het ervaren als zeer interessant. En dan vooral de uitleg en de beelden van het oog hoe het werk dat je kunt zien .Maar wat er gebeurt als je slechter.gaat zien . Het was voor mij leerzaam.om te weten wat er gaat gebeuren als men wat op leeftijd komt. Vriendelijke groet Eddie

Snelle levering en heel interessant boek!

Ik ben nog niet eens halverwege het boek en ik merk nu al verbetering. Ik merk dat als ik mijn ogen anders gebruik ik meteen beter zie. Soms lees ik al zonder bril!

waardevol!!

waardevolle kennis en handige hulpmiddelen die te weinig gekend zijn - moedig en dankbaar dat je deze verspreid Saskia!

Mooi boek, snelle levering

Fijn boek, heel veel handvaten en lekker geschreven

fantastisch boek!!!!!

prachtig uitnodigend boek (hele mooie foto's!!!)met veel passie geschreven! Het boek was ook snel in mijn bezit. Toepassing in de praktijk vind ik moeilijk omdat ik mijn bril toch wel vaak nodig heb om auto te rijden en te lezen en precieze dingen te doen. Door de methode ben ik me wel heel erg bewust geworden van mijn gewoonte om te staren en dat heeft me tegelijkertijd het inzicht gegeven dat ik op die vele momenten dus volledig onbewust ( in gedachten/ dus niet aanwezig ) ben. Ik zoek nog naar een methode/manier om deze theorie in de praktijk te brengen. Discipline is daarvoor een eerste vereiste. Het verhaal over Saskia haar moeder, dat zij een half jaar haar bril niet droeg en daarna een veel beter zicht had is voor mij heel bemoedigend. Heel hartelijk dank voor deze uitgebreide methode!! Hartelijke groeten van Edith den Boer

Alles wat je nodig hebt in 1 boek

Ik ben zo blij dat ik dit boek gevonden heb. Alles maar dan ook alles wat je nodig hebt om weer te gaan zien met je eigen ogen staat heel overzichtelijk en helder uitgelegd in dit boek. Dit boek is niet goedkoop, maar het geld dubbel en dwars waard. Tip van mij, bestel direct de Snellenkaart erbij. Die wil je!

Goede en snelle ontvangst

Gemakkelijk besteld en snel bezorgd

Interessant boek, toegankelijk geschreven.

Ik heb het boek inmiddels gelezen en ben aan het oefenen om kijkgewoonten te veranderen. Inmiddels een keer auto gereden zonder lenzen. Dat gaat eigenlijk prima. Borden kan ik gewoon lezen. Beter dan ik dacht. Ik ben benieuwd hoever ik kom met het verbeteren van mijn zicht.

Een maand geleden heb ik mijn bril afgezet. De oefeningen beginnen vruchten af te werpen.

Nadat ik mijn bril heb afgezet duurde het even voordat een ritme ontstond voor oefeningen. Het voelt goed en ik krijg de indruk dat mijn zicht in het rechter oog verbetert. Links zie ik alleen kleur en beweging. Ik hoop dat daar op termijn ook verbetering in te bespeuren valt qua zicht in scherpte.

Nog bezig

Ben nog te kort bezig om iets zinvols te vermelden

Dag Anne, bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat ik wel jammer vind, is dat je mij zo'n lage beoordeling geeft, waarschijnlijk omdat je nog niets over het resultaat op je zicht kunt melden. Maar dat is ook volledig afhankelijk van wat je doet met de informatie die je van mij krijgt. De beoordeling gaat dan ook meer over het boek zelf en de verzending. Zou je daarom willen overwegen om je lage score aan te passen - of om deze beoordeling te verwijderen? Want omdat Natuurlijk Zien maar een klein bedrijfje is - en ik daarom ook maar weinig review-verzoeken uitstuur - drukt jouw score enorm op het totaal. Hoop dat je hier begrip voor hebt, en me wilt helpen. Met vriendelijke groet, Saskia

Toptips voor weer natuurlijk gaan zien!

Fantastische handreiking voor wie terug wil naar beter zicht en zich wil bevrijden van die ‘rotbril’!

perfect boek

Het is een prachtig boek met zeer duidelijke uitleg! Gemakkelijk te lezen en te verstaan.

Moet er nog mee aan de slag

Ik heb het boek slechts 2 dgn in bezit, en omdat ik een kado voor de verjaardag van dochter zocht, heb ik dit exemplaar aan haar kado gedaan. Voor mij zelf ga ik ook een exemplaar bestellen.

Heel goed uitgelegd voor de gewone mens. Veel informatie. Zeer inspirerend.

Heel goed uitgelegd voor de gewone mens. Veel informatie. Zeer inspirerend.

Een eye-opener

Verrassend !!!

Prima service en waardevolle documenten!

De materialen van Natuurlijk zien zijn overzichtelijk en met een duidelijke uitleg. Heel fijn!

Klantvriendelijk, informatief en een prima dienstverlening

Saskia Naber van Natuurlijk Zien geeft duidelijke informatie en heeft oog voor mij als klant. De bestelling wordt correct afgehandeld.

Vraag gesteld, geen antwoord, wel product snel geleverd

Had ik dit eerder geweten

Duidelijk onderwijs

Ik zie elke dag beter!

Ik merk dat het beter zien echt te maken heeft met hoe ik me voel en hoe ik erbij zit. Als ik me gespannen of gestrest voel ga ik weer minder scherp zien. Ik neem op mijn werk elke keer op het toilet een momentje om diep adem te halen, te ontspannen en af en toe te palmeren. Ik merk dat ik er dan weer tegenaan kan. Ik kan 's avonds moeiteloos ondertiteling lezen (haarscherp!) dankzij de goede zie gewoontes. Het auto rijden vind ik nog wel spannend, want met name bij een lange rechte weg valt het op dat ik ver weg minder scherp zie. Ik pas dan de goede zie gewoontes toe: kijk opzij naar bomen/huizen en dan weer naar de weg, waardoor het beter gaat. Ook diep ademhalen en proberen te ontspannen werkt. Ik ben steeds meer ontspannen in de auto.