Ik bestelde en kreeg geleverd :-)

heel goed

beantwoord aan hetgeen waarna ik op zoek was

Prachtig boek boordevol nuttige info

Prachtig boek met mooie foto´s en veel nuttige praktische info

Echte eye-opener! ❤️

Prachtig boek! Gaat zo de ziel in!

Snel en correcte levering

Snel en correcte levering

Zoveel geleerd

Wat ben ik blij met het boek en alle informatie om mee aan de slag te kunnen op weg naar beter zien! Nooit geweten van te voren dat dit mogelijk zou zijn!

Prima verzorgd

Geweldig, zeer waardevolle informatie

Waardevolle kennis over verbeteren van gezichtsvermogen, zeer stimulerend om mee aan de slag te gaan

Verrassende methode !!

Deze informatie had ik jaren eerder moeten krijgen, dat had mij wellicht veel ellende bespaard. Nu lekker bezig met de OVAK en andere oefeningen en na 2 weekjes kan ik al aangeven, dat het erg rustgevend is om zoveel mogelijk zonder bril door het leven te gaan. Ook kleine verbeteringen in het zicht zijn al merkbaar. Erg tevreden !!

Fijn om te lezen Henk, dank je voor je review!

Een echte "eye"opener. Top!

Het boek bevat heldere en duidelijke uitleg over de theorie van Bates en met name waarom deze theorie anders is dan de gehanteerde theorie door reguliere oogartsen. Ook de oefeningen in de dagelijkse praktijk zijn heel goed en eenvoudig uitgelegd en uitvoerbaar (zelfs door kinderen). De lay out (harde kaft en mooie kleurenfoto's) maakt het lezen in dit boek nog aangenamer. Zie het boek als een zaadje gekregen van Saskia. Iedereen maakt zelf de keuze om het (wel of geen) water te geven waardoor het bewustzijn van jezelf herstellende vermogen kan groeien. Een echte aanrader ! Saskia, Bedankt dat je dit boek geschreven en uitgegeven hebt!

Dank je voor je uitgebreide review. En graag gedaan 🙂

Correct

Correcte en snelle levering, pakket goed verpakt, totaal geen beschadiging aan de boeken.

Boek is zeer duidelijk geschreven

Ben pas een week bezig met OVAK en en bril af laten. Heb -9 en -12 Heb nu een oude bril op met minder sterkte daar ik nog "echt niet zonder bril kan. Mijn vraag waar kan ik les volgen als onder stemming van deze methode? Liefst dicht bij de plaats waar ik woon.

Dag Jose, dank je voor je beoordeling :-) Op de site staat een pagina met adressen: http://www.natuurlijkzien.nl/websites-en-leraren Hopelijk heb ik je hiermee geholpen en veel succes op je pad naar Natuurlijk Zien. Saskia

Prachtig boek

Wat een inspirerend, praktisch toepasbaar en mooi vormgegeven boek. Ben er heel blij mee! De service is ook helemaal in orde.

Super, wat een mooie beoordeling. Ben ik heel blij mee :-) Saskia

Geweldig om zelf een verschil te kunnen maken met je manier van kijken/zien

Mooi boek met prachtige foto’s ,duidelijk uitleg over de methode om op een natuurlijke wijze te kunnen zien.

Natuurlijk Zien geeft mij een nieuwe kijk op mijn leven.

Toen ik 18 was kocht ik het boek van Dr. Marilyn B.Rosanes-Berrett. Nu, 48 jaar later was het kapot gelezen en niet meer verkrijgbaar. Gelukkig maar. Want nu kwam ik via Google dit prachtige boek op het spoor. Alles van vroeger en nu staat erin. Ik ben zo blij. Juist nu ik 66 jaar ben en mijn ogen slechter word en ik steeds minder ga werken, kan ik dit boek goed gebruiken. Het is mijn handboek voor mijn nieuwe levensfase. Bedankt Saskia en familie. Nicolette de Boer

supersnelle levering, top!

supersnelle levering, top! Produkt prima in orde, fijn.

Mooi boek, met veel nuttige info

Fijn boek

Naast dat ik eerder al het boek had gekocht bij een boekwinkel heb ik inmiddels ook de snellen kaart gekocht. Alles verliep prima en de service was top!

Super verhelderend

Dankjewel voor het delen van je inzicht. Totaal nieuw voor mij, maar door dit prachtige, heldere boek met fantastisch mooie foto's gaat er een nieuwe wereld open. En ik pluk er nu al direct de voordelen van, want mijn zicht is al verbeterd.

Zicht is iets beter geworden, maar ik oefen te weinig

Zie ietsje beter.

gewoon goed tot normaal

snelle orderverwerking en verzending

Goede vriendelijke service

Heb het boek ‘natuurlijk zien’ gekocht. Ben al bij hoofdstuk 3 aangekomen. Het is een mooi geschreven boek. Heb er zin in om te ‘zien’ hoe mijn ogen weer op eigen kracht alle lettertjes kunnen lezen

Ik ben er van overtuigd dat het mij ook gaat lukken.

Ik heb het boek gelezen. Ik ben bezig met oefenen. Heb mijn bril afgezet. Een raster bril gekocht om de ondertiteling te kunnen zien. Ik ben 64 jaar, al 50 jaar een bril, maar ik ga er vanuit dat ik over een half jaar scherp zie. Ik ben nu twee weken bezig en volgens mij merk ik al verschil. Heel erg bedankt!

Heel veel goede tips en oefeningen.

Ik ben al vele jaren bezig met oogoefeningen ea. Ik zie al een tijd helder, maar wel dubbel (met onafhankelijk allebei de ogen). Hier vond ik geen oefeningen voor. In dit boek staat duidelijk aangegeven waar dit dubbel zien door komt én welke oefeningen ik kan doen. Heel fijn. In dit boek staan veel voor mij bekende oefeningen, maar ook heel veel nieuwe oefeningen. Alles bij elkaar een zeer compleet boek. Dankjewel!! .

Er spreekt zo veel vriendelijkheid uit.

Toen ik opeens de website van NatuurlijkZien tegenkwam, maakte ik innerlijk een sprongetje. (Ik was op zoek naar het boek in tweedehands van Aldous Huxley, The Art of Seeing) Even dacht ik nog dat ik te voortvarend was geweest door het boek 'Natuurlijk Zien' meteen te bestellen. Dit te denken was voor niets nodig. Uw vriendelijke, zorgvuldige manier van werken zorgt ook nog eens op zich voor energie. Ik ben blij dat ik u hier hiervoor kan/mag danken. Heel van harte, Riet De Maesschalck