Doe sinds 10 dg oefeningen en neem al kleine verbetering waar

Gemotiveerd om door te gaan met oefeningen

Een heel mooi uitgebreid en evenwichtig geschreven boek.

Op 28 jarige leeftijd las ik een trainingsboek uit de bibliotheek genaamd: "een bril dragen: ja of nee?" van Dr. M. B. Rosanes-Berrett. Het duurde niet lang dat ik dit boek aankocht in de boekhandel. Het gevolg was dat ik na verloop van tijd geen bril meer nodig had. Ondertussen ben ik 68 jaar geworden en heb enkel een leesbril nodig voor de kleine lettertjes. Vandaar mijn interesse in het boek "Natuurlijk zien". Ondertussen is mijn gezichtsvermogen weer beter na het lezen en toepassen van de evenwichtige raad en inzicht dat dit boek weergeeft. Ik raad dit boek aan voor al degenen die iets willen doen om hun gezichtsvermogen te verbeteren.

Snelle levering van een mooi afgewerkt product

Fijn als er snel op een mail geantwoord wordt.

Zeer goed.

Zeer goed. geen opmerkingen.

het helpt!

Ik ben nu twee weken een beetje bezig en ik heb aanleiding om te zeggen dat het beter gaat. Druk geweest dus heel consequent ben ik niet bezig geweest. Mijn vrouw daarentegen is veel gestructureerder bezig en is laaiend. Het werk!

mail snel beantwoord

vraagstelling via mail werdt redelijk snel beantwoord

vandaag pas begonnen dus kan nog niet veel erover zeggen

erg interessant, zit al jaren te lezen op internet en nu heb ik eindelijk het boek! Bedankt.( ik ga n dagboek bijhouden en laat jullie weten wat mijn ervaringen zijn.)

Heel interessant.

Ik volg de raadgevingen uit het boek en merk duidelijke resultaten. Om behalve het verzien ook het leesvermogen (zonder bril) terug te krijgen vergt veel doorzetting. Mijn vermoeden is dat de factor "ontspannen" de meeste aandacht vraagt.

Snel besteld maar ook snel bezorgd

Communicatie rondom bestelling heel goed. Vanaf inpakken tot bezorging.

Goed op de hoogte gehouden over de bestelling

Boek kwam snel. Ik moet nog aan boek beginnen. Collega van mijn vrouw heeft na paar weken sl goede ervaringen. Vanavond ga ik aan boek beginnen

Kwaliteit op alle fronten

Het boek Natuurlijk Zien is een aanrader. Niet alleen vanwege de informatie, maar ook voor de uitvoering. Geïllustreerd met prachtige foto's, gedrukt op mooi papier en geschreven in heldere taal. Ik ben pas in het begin en heb nu al profijt van de eerste tips en aanbevelingen. De uitleg over de werking van het oog en de interpretaties van Bates versus de traditionele oogheelkunde geven veel inzicht. Een geweldig boek dat een inspirerende benadering weergeeft voor iedereen die wat meer over de werking van haar/zijn ogen wil weten, met een geweldige prijs/kwaliteitsverhouding.

Snel resultaat en een verbetering op vele fronten!

Ik ben nu een paar weken bezig met Natuurlijk Zien. Ik heb inmiddels nooit meer een bril op, en ik merk al veel verbetering. Bovendien voel ik me in het algemeen meer ontspannen en blijer. Ik zie weer de schoonheid om me heen! Erg bedankt Saskia en Dr. Bates!

Snel en net

Snelle levering en nette bezorging

Prachtig boek

Ik ben net gestart in het boek. Prachtig gemaakt en opgebouwd.

heldere uitleg, eenvoudige oefeningen, heeft me goed geholpen

ik gebruik al jaren de oefeningen uit een oudere versie. Mijn ogen zijn nog steeds erg goed daardoor. Nu ik problemen met lezen krijg kan ik met de oefeningen in het boek weer verder komen. Echt super

soepele communicatie, snelle verzending, keurig verpakt

Interessant

Doe nu elke dag de oefeningen, ben benieuwd wanneer ik resultaat zie.

prima website, geweldig boek. Snelle service

Prima duidelijke website. het boek is niet alleen prachtig uitgevoerd maar tevens duidelijk met veel informatie. De snelle service van de levering, erg prettig.

Goede inhoud; prachtige vormgeving

Het is een zeer interessant boek met vernieuwende inhoud. Prettig geschreven en goed bruikbaar in de praktijk.

Aan te raden!

Prachtig boek! Ik geloof echt in de bates techniek en ik zie zelf als als ik rustiger ben en minder gespannen dat ik dan beter kan zien. Iedereen zou dit moeten weten en toepassen.

Prachtig boek!

Prachtig boek met mooie foto’s en bruikbare informatie en tips. Snelle levering.

Mooi boek, eenvoudige methode

Prachtig boek met veel achtergrondinformatie. Prachtige foto's ook. De methode is goed toepasbaar in het dagelijks leven.

Dank je Katja, fijn dat je er mee uit de voeten kunt!

Producttevredenheid goed, servicevraag blijft tot nu toe onbeantwoord.

Het product dat is bestelde was snel binnen. Op de vraag die ik mailde, is reactie uitgebleven jammergenoeg.

Dag Elma, Wat jammer dat je beoordeling beinvloedt wordt door het feit dat je nog geen antwoord kreeg op de vraag die je stelde over jouw persoonlijke refractie-afwijking. Op de contactpagina - http://www.natuurlijkzien.nl/contact - staat duidelijk te lezen dat ik in deze tijd vanwege andere werkzaamheden waarschijnlijk geen of pas heel laat antwoord geef op de mails. Er staat ook dat ik geen adviezen geef over persoonlijke recepten. Ik ken je immers niet, en ben geen opticien of oogarts. Ik vind het dus een beetje flauw dat je me daar toch op afrekent in Kiyoh, terwijl je duidelijk wel erg blij bent met het boek. 😉

prachtig , overzichtelijk duidelijk boek

Een meesterwerk met mooie foto's en goede illustraties met alle principes om je ogen te trainen goed uitgelegd. Prima oefeningen om te proberen en alle wijsheid van dokter Bates prachtig uitgewerkt. Als je meer wilt weten over de werking van de ogen maar vooral hoe je zelf je zicht kunt verbeteren dan is dit boek écht een aanrader. Je moet er alleen wel mee aan de slag gaan, want vanzelf gaan je ogen niet beter functioneren, wel door de juiste oefeningen regelmatig te doen. En die vind je in dit boek.

Dank je naamgenoot, heel fijn om te lezen 😀

Geweldig wat je doet en aan informatie over draagt via het boek! Ben je heel dankbaar!

Graag gedaan Anouk, fijn dat je er zo blij mee bent!

De Streekweg 24 9956PS Den andel

06-24420549