Geweldig wat je doet en aan informatie over draagt via het boek! Ben je heel dankbaar!

Graag gedaan Anouk, fijn dat je er zo blij mee bent!

duidelijk

Duidelijke taal, fijne website en snel resultaat

Top, dank je!

Heel interessant en leerzaam!

Jammer dat de letterkaart (die je echt wel nodig blijkt te hebben) als nabestelling zo duur bleek te zijn. In de bijsluiter van de letterkaart staan behoorlijk wat schrijffouten. Ik heb het boek al aan verschillende vriendinnen aanbevolen.

Ondanks dat ik het boek nog niet uit heb en de oefeningen te pas en te onpas doe, is mijn nek los en begint mijn linkeroog weer recht te staan. Deze begon naar buiten te draaien en zag daarom dubbel. Nu nog een klein beetje. Mijn visie was dat slechte ogen vanuit mijn nek kwam. Ook een wat scheve atlas kan daarvoor slecht zicht geven. Met het zachtjes verspringen en draaien is mijn atlas, blijkbaar,bijna weer in positie! Heel fijn! Palmeren heb ik wel vervangen door een zwarte zware handdoek. Die ik op mijn ogen leg terwijl ik me op bed ontspan. Dit is een echte weldaad! Ik ben heel blij met de achtergrond van het oog en de zon van deze schone lucht is een weldaad voor mijn ogen. Dank je wel !! Jolanda

Graag gedaan Jolande, wat fijn dat je zulke goede resultaten behaald. Geweldig ook dat je zelf alternatieven bedenkt voor het palmeren. Als het voor jou zo beter werkt dan is dat helemaal top!

Mijn droge ogen waren binnen 48 uur verbeterd

Wat een boek! Wat een schat aan informatie over de oefeningen. Ik werk er iedere dag mee en mijn ogen voelen beduidend vochtiger. Dit boek zou ik iedereen aanraden die problemen hebben met hun ogen. "Down to earth', praktische informatie, door iedereen te volgen en te doen. Ontspannen is alles!

Mooi om te lezen en over je laatste opmerking: helemaal waar. 😊

Een ontdekking!

Ik was zo verrast dat dit uberhaupt bestond! Laat staan dat saskia er zoveel moeite in heeft gestoken om er zo een mooi boek over te schrijven...... De research moet enorm geweest zijn! En zonder pretentie geschreven vol lof over dr. Bates!! Dit is budgettair zeer aantrekkelijk en de snellenkaart ook meteen erbij bestellen, echt zinvol?! Dankjewel ! Ik ben er nog niet, maar ik merk duidelijk dat het werkt!

Mooi Evelien, bedankt voor je complimenten. Gewoon lekker doorgaan, want niet alleen je zicht verbetert erdoor, maar ook je algemene kijk op de wereld. En daar ben ik nog steeds - elke dag weer - super dankbaar voor 😊.

Heel blij met dit boek! Netjes verpakt, super snel geleverd

Ik ben gelijk aan de slag gegaan. Een heerlijk nieuw avontuur begint met dit prachtige boek boordevol eenvoudige oefeningen, prachtige foto’s en natuurlijke vergezichten. Iedere dag besteed ik tijd aan de oefeningen en geniet ik van de mooie foto’s . Mijn wereld zonder lenzen was heel klein maar wordt al snel veel groter!

Heerlijk dat je er zo vol voor gaat en er ook zo van geniet, Marieke!

Ongelooflijk goed

Had net voor oud en nieuw het boek natuurlijk zien gekocht, en vlak na oud en nieuw de sennenkaart. Ben nu bijna 3 weken verder en ben super enthousiast, mijn bril sterkte was best sterk voor mijn gevoel, links had ik -4.25 en rechts -4.50, beide kanten leesgedeelte en een cilinder van -1.00. Anderhalve week geleden heb ik via internet een nieuwe bril gekocht met een sterkte aan beide kanten van -3.75 en zonder cilinder en leesgedeelte, dit omdat een opticien je dus niet helpt. De dag dat ik mijn nieuwe bril kreeg heb ik hem s avonds meteen op gedaan, en binnen anderhalf uur was ik hier al aan gewend, ook had ik tegelijk met de nieuwe bril een rasterbril gekocht. Ben regelmatig aan het afwisselen als ik thuis ben, en het gaat super kan zelfs met de rasterbril tv kijken. Ondertussen ga ik zonder bril op de fiets naar mijn werk, zolang het licht is gaat dit super, op het werk probeer ik zoveel mogelijk mijn bril af te laten, alleen als ik kassawerk moet doen dan zet ik hem op, maar dan ook zo gauw mogelijk weer af, je voelt de bril gewoon aan je ogen trekken. Ben na een dag wel bekaf als ik mijn bril aflaat, maar de volgende dag weer vol met energie. In de auto heb ik mijn bril wel op omdat ik dat nog niet vertrouw, maar zelfs nu met deze nieuwe bril voel ik al een groot verschil waarschijnlijk dat ik volgende maand wel al een andere bril kan nemen weer.

Mooi boek helder en volledig

Prima communicatie omtrent levering. Mooi vormgegeven en orettig geschreven. lekker overzichtelijk met de gekleurde vlakken met oefeningen. Het geld zeker waard. Bedankt voor de inspiratie.

Mooi en interessant, praktisch boek

Ik ben blij het boek per toeval ontdekt te hebben. Ik heb erg slechte ogen (-5,5 à -6) en was bijna toe aan oogoperatie. Gelukkig ben ik eerst op zoek gegaan naar alternatieven. Ik ben nu een aantal weken aan het oefenen. Niet zo intensief als ik zou willen, want ik heb helaas echt wel een bril / lenzen nodig om mijn dagelijks werk te kunnen uitoefenen en voel me wat beperkt, maar ik doe wat ik kan. Vooral de tips werken goed (knipperen, ademen, ontspannen en zwaaien). Ik weet niet of ik ooit terug naar 0 kan, maar ik ben toch al blij met de verbetering tot nu toe. Ik heb terug mijn lenzen van een paar jaar geleden in gebruik (-4,5). Het is een mooi boek, fijn geschreven en mooie illustraties. De snellenkaart maakt het af. Alleen merkte ik hier en daar schrijf- /typfoutjes op.

Inspirerend om via de eigen ogen bezig te zijn met ontspanning en bewustzijnsontwikkeling.

Een helder en fris geschreven boek. Waardevol. Mooi uitgevoerd. Liever meer illustraties die de tekst ondersteunen. De 'opleukende' vakantiefoto's voegen niets toe en zijn eerder storend dan van dienst.

Super goed boek, erg enthousiast over!

Ons zoontje van 7 heeft bril voorgeschreven gekregen van sterkte 5 / 6. Daar hadden we geen goed gevoel over. Het leek ons gewoon een onlogisch verhaal vandaar dat we hebben gezocht naar andere mogelijkheden die ook ingaan op levensstijl en mogelijke verbetering van ogen. Dit boek is echt een supergoed en compleet verhaal. We hebben allerlei praktische tips toegepast en hebben al het idee dat er verbetering is in zijn zicht!

Wat een mooie recensie Peter, daar ben ik erg blij mee. Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat de voortgang doorzet!

Mooi boek

Goede communicatie rondom de levering. Erg mooi boek, waar voor je geld!

Ik heb het boek zelfs mijn huisarts laten zien. Heb een sterke bril die ik gelukkig niet altijd op hield. Nu zet ik hem nog veel minder op. Het gaat al veel beter.

Snelle levering, mooi boek

Het boek werd snel geleverd. Het is een prachtig boek. DE samenvatting bij de Snellen kaart is ook heel handig en snel te begrijpen.

Snelle levering en goede informatie voorziening

Positief

Snelle service, klantgericht

Gb

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

Pluspunten

Het boek natuurlijk zien is heel goed en makkelijk leesbaar. Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik ben 16 februari 2019 begonnen met het lezen en doen van de oefeningen. Het is nu 8 april 2019 en mijn zicht is van 50% naar 75% gegaan kijkend met beide ogen

Pluspunten

Besteld en volgende dag geleverd. Ziet er veel belovend uit, wil het op mijn zoontje van 9 toepassen. Ben bezig met lezen. En ik hoop dat het gaat werken.

Nee

Pluspunten

Ik heb 3 weken geleden het boek gekocht en ervaar nu al geweldige verbeteringen. Echt geweldig !!!

De Streekweg 24

9956PS Den andel