Super snelle levering en een ruim assortiment!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja
  • Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? N.v.t.

Beste Kehly, Dank je wel voor je reactie. Wij hebben inderdaad best een ruim assortiment. Maar iedere persoon zoekt ook net iets anders.... Dit geldt ook voor de vele maten bodemkartonnetjes. Daarom heb jij ook iets langer moeten wachten, want deze maat hadden we niet op de plank. Toch fijn te horen dat dit voor jou nog steeds een super snelle levering was. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Bianca

Prima geen opmerkingen

Alles volgens afspraak geleverd

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? Houten koffie kisten

Beste Edwin, Dank je wel voor je feedback. De set houten "Coffee"kistjes is een heel leuke set. Echt overal te gebruiken en neer te zetten. Ik zie de allerkleinste ook opduiken als bestekbak op tafel. Nog excuses van Westland Verpakkingen. Jij hebt, net als veel anderen, een dubbele review uitnodiging gekregen. Onlangs zijn we overgestapt naar WebwinkelKeur. Helaas heeft Kiyoh ook uitnodigingen gestuurd. Toch dank je wel dat je hem hebt ingevuld. Vanaf nu zal er nog maar 1 uitnodiging verstuurd worden, en wel via WebwinkelKeur. Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Bianca

Prima bedrijf. S-Avonds laat besteld, de volgende dag al in huis! Sneller kan niet :-)

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? Draagtassen

Beste Corn, Dank je wel! En wat waren we snel🌞. Het was voor ons makkelijkere het zelf te bezorgen. Met het plezier van een goed karretje konden we het makkelijk bij school afleveren. Fijn dat er ook iemand was die ons kon helpen. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen om dingen te kopen . De service is zeer goed de verpakkingen die ik gekocht heb zal ik zeker weer kopen .

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? PP cups in twee maten

Beste Jeanet, Dank je wel voor je beoordeling. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad eer je je spullen mocht ontvangen. Helaas hebben wij het niet altijd te zeggen, zeker niet over het bezorgen. Maar we zijn er samen uitgekomen. Blij dat je de PP cups onbeschadigd hebt weten te ontvangen. Ik hoop dat het de volgende keer allemaal goed gaat. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Niks te klagen.

Snelle levering, duidelijke website. De tape is wel wat kleiner dan verwacht, maar verder prima. Heel fijn ook dat in kleine aantallen te bestellen is/lagere bedragen dan bij gangbare verpakkingsleveranciers.

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? Dozen en papiertape

Beste Inge, Dank je wel voor je feedback. Ik zou het fijn vinden om even te horen wat je bedoeld met "iets kleiner". Want we proberen wel duidelijkheid te geven in de omschrijving van het product. En volgens mij staat daar de breedte beschreven. Of bedoel je wat anders? Wel goed te horen ook, dat de kleine aantallen goed bevallen. Dat is ook de bedoeling. Zo hoef je niet te veel voorraad van iets te hebben en zijn de kosten relatief lager. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Duidelijke website, goede service. Goed afgeleverd.

Fijn dat jullie telefonisch bereikbaar zijn en goede uitleg hebben gegeven. Vlotte verzending, en goed artikel geleverd.

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? Plastic draagtassen

Beste Jeanne, Dank je wel hoor! Fijn te horen dat je goed geholpen bent. Het is lastig een aankoop te doen aan de hand van een plaatje of foto. En dan is het wel zo handig als je het dan even kan vragen . Voor ons is het fijn om te weten dat we goed advies hebben gegeven. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Fijn bedrijf met zeer snelle service !

Bestelde artikelen staan altijd bijna direct voor je klaar. En je wordt ook nog eens zeer netjes geholpen ! Ruim assortiment en goede prijsstelling.

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? plastic draagtassen

Beste René, Dank je wel voor je schrijven. Wij vinden het telkens weer prachtig te zien dat alles op de fiets wordt meegenomen. Je moet toch heel wat kilometers afleggen voor twee dozen tassen. Maar zolang als dat het ontspanning is hier naartoe te fietsen, ben je van harte welkom. We zien je dus graag weer verschijnen met mooi weer! Met vriendelijke groet, Bianca

so far it is great

I am buying plastic bags for last couple of years. They have very reasonable price and good quality.

• Yes
  • N/A
  • N/A
  • plastic zakjes

Beste Riaz, Dank je wel voor je reactie. Fijn te horen dat je tevreden bent met onze producten. We hopen dan ook dat je nog veel tassen bij ons komt afnemen. Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Snelle service en levering

Snelle service en levering

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? Dozen

Dank je wel Ynze, Dank je wel voor het invullen van de review. Fijn te horen dat je tevreden bent. We zien je graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Vriendelijk meedenkend en snel

Vriendelijk meedenkend en snel. De persoonlijke benadering is ook erg fijn.

• Wat heeft u aangeschaft bij Westland Verpakkingen? Emmertjes

Beste Miranda, Dank je wel voor je reactie. Ik hoop dat de PP cups naar wens zijn. En ja, we waren snel. Ik hoefde alleen maar de straat uit te lopen om ze te leveren😂. Hoop tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

zeer tevreden !!

nvt

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Hans, Dank je wel voor je beoordeling. We zijn blij dat je zo tevreden bent. Dit is belangrijk voor anderen die Westland Verpakkingen nog niet kennen. Zo help je weer anderen. Nogmaals dank je wel namens het Westland Verpakkingen team

Helemaal top; aanrader!

Mooie artikelen, snelle verzending en keurig verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook telefonisch prettig communicatie gehad en goed advies. We komen hier zeker weer terug voor een volgende bestelling.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Elske, Onwijs bedankt dat je toch nog de moeite neemt een reactie te geven. Want het is erg vervelend als je een review wilt invullen, dit niet kan. Maar goed te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel weer te mogen zien in de webshop! Fijne feestdagen toegewenst namens het hele Westland Verpakkingen team

super

Fantastic customer service, I ordered two things, one was not on stock, very pleasant lady called me with apologies, that it will be delayed.... I will order again

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Dear Luisa, Thank you very much for the compliment. We always trie to inform our customer if there is a delay. I hope that next time everyting is on stock so you don't have to wait. Hope to hear from you soon! Merry Christmas and a Happy New Year! Bianca from Westland Verpakkingen

Súper! Aanrader om bij te bestellen.

Eerst telefonisch contact gehad om nog wat extra informatie in te winnen over de verzending; een leuk contact gehad! Snelle verzending, keurig verpakt, mooie artikelen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker terug!

Uitstekend, aanrader!

Voor het plaatsen van de order eerst heel prettig telefonisch contact gehad. Vervolgens de bestelling online geplaatst; snelle afhandeling en verzending. Keurig verpakt en mooie artikelen tegen een goede prijs. Ik kom hier zeker terug!

Mooie kwaliteit en snel

Prettige telefonische ervaring. Helaas toch 1 dag later geleverd dan gezegd maar gelukkig goed gekomen

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Marlinda, Helaas kon ik door problemen bij Kiyoh niet eerder reageren. Maar het is altijd lastig een inschatting te maken hoelang het duurt voor een bestelling ook geleverd wordt. Zeker rond sinterklaas en kerst. Maar gelukkig heb je je Sint-lint nog voor de sinterklaas binnen gehad. Dat is waarom wij toch adviseren op tijd je verpakkingen en cadeaus in huis te hebben. Scheelt een hoop stress🌞 Fijne feestdagen! Het Westland Verpakkingen team

Vlotte behandeling en zeer vriendelijk

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Gerrit, Dank je wel voor het invullen van de review. We hebben een enorm pakket naar je verstuurd. Blij dat het ook netjes is aangekomen. Wat wel vervelend was en nog is, de software problemen bij DHL. Hierdoor krijgen onze klanten geen track&trace om hun pakket te volgen. Maar goed, nadat je hebt gebeld met ons hebben we het snel nagekeken. Zo wist je in ieder geval dat het pakket elk moment bezorgt kon worden🌞. Helaas is het probleem bij DHL nog niet opgelost maar iedereen kan gewoon even bellen en we zoeken het uit. Om onze klanten toch iets te helpen krijgen ze tijdelijk al een melding met een trace code als het label wordt afgedrukt. dat scheelt al weer wat. Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Bianca

Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Ik had verkeerde product ontvang, zonder problemen omgeruild. Snelle reactie op mail enz.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Gerda, Het was leuk kennis met je te hebben gemaakt. En ja, als je per ongeluk het verkeerde hebt besteld, gaan we dat oplossen. Soms is het lastig inschatten. Maar ik denk dat je mooie vervangende stoldozen geleverd hebt gekregen. En dank je wel dat je ze kwam halen. Zo had je ook de gelegenheid het product eerst nog even te bekijken. En het scheelde een hoop extra verzendkosten. Graag tot ziens en dank voor je review! Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Goed product en snelle levering

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Ana, Dank je wel voor je reactie. We zijn altijd blij wanneer klanten tevreden zijn. Want dat is ons streven. Ik begrijp dat de wijnflesdozen naar wens zijn. Het zijn mooie stevige dozen om te gebruiken in de winkel of juist voor het weggeven van een (relatie) cadeau. Ik wil je in ieder geval bedanken! Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Heel snel geleverd en goeie kwaliteit en service

Aantal keer al besteld bij Westland en het bevalt ons uitstekend.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Hi Jaap, Dank je wel voor je review. Fijn te horen dat alles naar wens is. Hier doen we het voor. Groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Heel correct

Heel fijn duidelijk overzichtelijk

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Roelien, Ik hoop dat je met onze verpakkingen vooruit kan ter voorbereiding aan de feestdagen. Wat vond je van die lieve organza strikjes? Ideaal toch, met zo'n plakkertje. Dank je wel voor het compliment dat de site overzichtelijk is. En dat je dat waardeert met zo'n mooi cijfer. Groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Over Westland Verpakkingen

Als je op zoek bent naar verpakkingen van een goede kwaliteit, die ook nog eens betaalbaar zijn, dan moet je bij Westland Verpakkingen zijn. Geniet ook van onze uitstekende service en korte levertijden. Koop bij ons je papieren draagtassen of webshop verzendzakken. Taartdozen, plastic draagtassen, pinrollen, brievenbusdozen of dozen, wij hebben het allemaal.