Perfecte dozen

Ik heb kleine pizzadozen besteld om mijn zelfgemaakte lijstjes als cadeau te verpakken en om cadeau te geven of versturen. Past precies! Een heel mooi verpakking. Duurde iets langer voor het bezorgd werd (zat vertraging in de post), maar tevreden met de dozen.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Denise, Dank je wel voor je beoordeling. Het is altijd leuk te horen waar iedereen onze verpakking voor nodig heeft. Door creatief te denken kom je echt heel ver. Ik hoop dat je nog heel veel lijstjes mag maken en versturen. Groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Klantgericht, persoonlijk.

Fijne ervaring met dit bedrijf. Klantgericht en fijn persoonlijk contact. Snelle levering en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen om hier inkopen te doen.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Chantal, Dank je wel dat je de review hebt ingevuld. Het is altijd fijn wanneer onze 'oude' klanten deze moeite nemen. En uiteraard tevreden zijn over Westland Verpakkingen. We zien de nieuwe bestelling sta-zakken wel weer verschijnen😄. Met vriendelijke groeten van het team Westland Verpakkingen

Goede en snelle levering

Eerder al via mailverkeer contact gehad met dit bedrijf omdat ik als thuisbakker opzoek was naar een bedrijf die verpakkingsmateriaal kon leveren (zodat ik makkelijker mijn koek aan de man kan brengen). Na wat over een weer gemaild de bakschoenen aan getrokken en de webshop bekeken. Hoewel het op de site er allemaal goed opstond, was het voor mij zoeken: ik zocht koekzakken en inschuifkarton om bijvoorbeeld klein gebak (zoals mijn plaatkoeken met blauwe bessen) makkelijker kan aanbieden. Dan maar telefonisch contact opgenomen met een medewerkster (Bianca) die me met het proces hielp. Een dag later, minder dan 24 uur, werd het gevraagde netjes aan de deur geleverd. Na opening was het eerste wat ik aan trof de inschuifkartonnen. Omdat ik deze nu niet direct nodig heb, blijft het nog in de omverpakking. De koekzakken gelijk gevuld met de bestelde haverkoeken. Dat ziet er beter uit dan dat de besteller zelf een trommeltje mee moet nemen. Westland Verpakkingen, bedankt voor de service. Hier wordt een mens blij van.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Rudolf, Wij worden ook blij van jou! Buiten dat we een telefoontje kregen waarin we hartelijk bedankt werden voor de hulp, nu ook een uitgebreide via Kiyoh. Ik denk dat onze goeie hulp voortkomt uit een brede product kennis en het plezier iedereen te helpen. Nu ook, beetje spannend of het advies juist was...... Dan is het buitengewoon attent om dat ook te horen. Ik hoop dat je heel veel koeken mag gaan bakken voor je buren en andere liefhebbers. Je weet welke zakken en schuifkartonnen je nodig hebt dus, tot snel! Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Bianca

Fantastisch, fantastisch!!

Ik heb een geweldige ervaring met Westland Verpakkingen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en professioneel. Er wordt alles aan gedaan de klant te helpen het juiste verpakkingsmateriaal te vinden. Ik had een niet zo gemakkelijke opdracht voor ze maar ze zijn met vlag en wimpel geslaagd. Niets dan lovende woorden voor dit bedrijf, de klantenservice is fenominaal!! Zelfs als je niet dicht bij Westland Verpakkingen in de buurt woont is het meer dan waard een eindje te rijden, je zal zeker niet teleurgesteld worden.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Bea, Dank je wel voor deze review. Het voelde echt heel goed jou en je broer te helpen. Wij wisten alleen dat jij een tegel van keramiek wilde versturen. Wij hadden dus al iets in gedachten om aan te bevelen....... Dat het om een familiestuk ging werd pas duidelijk toen je broer hier kwam. Toen zagen wij dat het beter was als wij het zelf zouden verpakken! Het moest tenslotte naar America. En dat hebben wij met veel plezier voor jullie gedaan. Fijn te horen dat jij het pakket binnen 3-4 dagen hebt ontvangen. En heel! Dat is voor ons echt de "kroon op het werk". met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen Bianca & Michel

vlotte afhandeling

Makkelijk te vinden op internet en blij dat ik de juiste zakken gevonden heb

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Gert, Dank je wel voor je reactie. Fijn te horen dat wij een passende blokbodemzak voor jou in ons assortiment hebben. Wij zien je dan ook graag terug als ze op zijn. Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Michel

Zo snel!

Binnen dag geleverd, fantastisch

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Gerard, Dank je wel voor je compliment. Al wordt het op dit moment wel wat moeilijker zó snel te leveren, doen we ons best. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Zeer tevreden over de snelle levering

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Michiel, Bedankt voor je mooie beoordeling. Service en snelheid hebben wij hoog in het vaandel en vinden dit erg belangrijk. Dit wordt ook erg gewaardeerd bij onze klanten. Zo ook bij terugkerende klant het Leidse Winkeltje. Vriendelijke groeten, Michel van Westland Verpakkingen

Fijne communicatie en snelle levering

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Chantal, Dank je wel voor je reactie. die is kort maar krachtig! Jij bent ook al best lang klant bij ons. Was leuk om weer een verpakking voor jou te zoeken. Want de kraft soepbekers met deksel hadden wij nog niet in het assortiment. Zo zie je maar, als je iets zoekt helpen wij je. Wij hebben hem op de webshop gezet zodat ook anderen hem bestellen kunnen. Vriendelijke groeten, Bianca van Westland Verpakkingen

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Geertje, Dank je wel voor het invullen van een review. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je aankoop. Deze houten kistjes zijn zeer gewild. Dat ze allemaal verschillend zijn vind ik dan ook heel leuk. Zeker wanneer je ze gebruikt als cadeauverpakking.....En misschien leuk te weten, we hebben nog andere maten ook! Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Geweldig, super service

Ik bestel voor mijn winkel altijd bij hun. Snelle levering en goede kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Ineke, Dank je wel! en ik heb het even opgezocht, jij bent al meer dan 2 jaar klant bij ons! Wij vinden het dan ook erg leuk dat je nog steeds tevreden bent over ons. Daar doen we het tenslotte voor. Grappig is dat je eerste bestelling bruin kraft bonbondoosjes waren. Gaandeweg is dit uitgebreid met vele andere producten. Papieren tassen, lint, PP zakjes.......En nu moeten we gewoon puzzelen om alles zo economisch mogelijk te versturen. Ineke, we hopen dat je nog vele jaren bij ons blijft! Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Snele levering, goede kwaliteit

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste mevrouw M., Dank u wel voor het invullen van de review. Wist u dat de stazakken ook geseald kunnen worden? De zakken zijn ook voorzien van een gripsluiting maar soms kan het handig zijn ze ook dicht te sealen. Mocht u vragen hebben over het product of iets anders wat u hebt gezien, bel of mail ons. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Top Service!!

Ik had heel snel papierentasjes nodig en deze worden gelijk gezocht en klaar gelegd zodat ik deze gelijk op kon halen!! Super.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Gaby, Ja dat was best snel! Helaas geen grote rode papieren tassen. Maar gelukkig hadden we de grote maat wel in het zwart. Zodat jij weer snel terug kon om 75 tassen in te pakken. Ik hoop dat iedereen die zo'n tas heeft ontvangen blij was met de inhoud. Wie weet zien we je nog eens terug. Want cadeauverpakking hebben we genoeg. Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Bianca

Kwaliteit, betaalbaar en snel

Zie boven

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Martin, Dank voor het invullen van de review. Je bent al klant bij ons. En gelukkig dus tevreden over ons. Wij zien je dan ook weer graag terug. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

snelle leverin, goed prijs

gewoon goed gegaan

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Roel, Bedankt voor de mooie beoordeling. We proberen alle klanten, groot of klein, tevreden te stellen. Persoonlijk contact, snelle levering, goede prijzen, zijn onze kernwoorden. Met vriendelijke groet, Michel van Westland Verpakkingen

Alles naar wens.

Eerste bestelling, alles oké. Snelle levering, goed verpakt. Goede communicatie.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Erna, Fijn te horen dat alles goed verlopen is. De eerste indruk is altijd erg belangrijk voor je aankopen in de toekomst. Graag zien we je weer terug. En mocht je hulp nodig hebben om tot een keus te komen met ons grote assortiment, wij helpen je graag verder. Gewoon even bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Grote keuze, snelle levering en service

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Tina, Bedankt voor de mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee. We doen er ook alles aan om tevreden klanten te hebben. Met vriendelijke groet, Michel

Helemaal goed!!!!

Prima..

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Julia, Dank je wel voor het invullen van de review. Je bent een nieuwe klant bij ons. Dus welkom. Buiten diverse papieren tassen hebben we ook heel veel andere producten die je wellicht kunt gebruiken. Mocht je iets zoeken wat je niet kunt vinden binnen de shop, laat het ons weten. We kunnen je vast wel helpen. Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Bianca

Goed product, binnen een dag geleverd

Prima,zie one liner

• Bent u tevreden met de service van Westland Verpakkingen? N.v.t.
  • Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Roel, Dank je wel. Kort maar krachtig. We vinden het fijn dat je zo tevreden bent. Graag zien we je dan ook terug in de webwinkel. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Komt afspraken goed na. Goede service, doen uiterste best om ons te helpen.

• Bent u tevreden met de service van Westland Verpakkingen? Ja
  • Heeft u een privé of zakelijke aankoop gedaan? N.v.t.
  • Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Stefanie, Dank je wel! Het is altijd vervelend als iets niet op voorraad is. Dit gebeurt door tekorten aan grondstoffen, steeds vaker. Dit heb jij nu ondervonden met de kraft taartdoosjes 15x15+8cm. Gelukkig kun je bij ons alvast reserveren. En wij zullen ons best doen ze snel aan je te leveren. Misschien nog wel eerder dan gepland! Reserveren is dus een oplossing. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Niet duur en supersnel

Niet duur en supersnel geleverd!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Herman, Dank je wel! Ik hoop dat de pizzadragers je bevallen. 'niet duur en supersnel geleverd!' Daar doen we het voor. Dank je wel. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Goede service en snel!

Al meerdere keren besteld, aardige mensen doen hun best en leveren snel.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Annemarie, Dank je wel voor het invullen van de review. Wij waarderen het dat je zo tevreden bent over onze service. En mocht je een keer een maat doosjes nodig hebben die niet op de site staan...... bel ons gerust en we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Want niet alle maten staan op de website. Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

vandaag besteld morgen geleverd

super firma

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Olivier, Fijn te horen dat je zo tevreden bent over Westland Verpakkingen. Ook als wij naar onze klanten over de grens moeten verzenden, vinden wij het prio nr. 1 dat dit ook snel gaat. En dat lukt vrij vaak. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Neemt uiteraard niet weg dat er ook wel eens een kink in de kabel zit.... Wij zien je graag terug als de tassen op zijn. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Uitstekend!

Bianca heeft ons heel goed geholpen met het uitzoeken van de juiste verpakking voor een lunchpakket voor en evenement dat we organiseerden. Ze dacht mee en bracht ons op een superleuk nieuw idee om een stempel te laten maken voor op de verpakking. De levertijd was binnen enkele dagen en daardoor konden wij de organisatie snel oppakken en goed voorbereiden. Heel erg blij zijn we met haar input en de snelle en correcte service. Zeker een aanrader!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Duidelijke site, zelfde dag zelfs nog geleverd in het Westland, product wat ik ervan hoopte dus zeer tevreden.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Anita, Dank je wel voor je reactie. Best een fijne service, geen verzendkosten in het Westland, toch? Ik hoop dat de houten kistjes een mooie bestemming hebben gekregen. En ja, het zijn echt leuke kistjes. En er is er niet een het zelfde. Mocht je er nog meer willen, kom gerust langs. Dan kun je ze zelf uitkiezen. Met vriendelijke groeten, het Westland Verpakkingen team

Snelle levering!

Makkelijk online besteld en snel (en in het Westland kosteloos) geleverd.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Melissa, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn te horen dat het bestellen op de website jou gemakkelijk afging. Het is tenslotte ons streven het toegankelijk en eenvoudig te maken om bij ons een bestelling te doen. Ik hoop dat alles gelukt is met de Sizzle en de autolock doosjes. Als ze op zijn zien we je graag weer terug. Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Over Westland Verpakkingen

Als je op zoek bent naar verpakkingen van een goede kwaliteit, die ook nog eens betaalbaar zijn, dan moet je bij Westland Verpakkingen zijn. Geniet ook van onze uitstekende service en korte levertijden. Koop bij ons je papieren draagtassen of webshop verzendzakken. Taartdozen, plastic draagtassen, pinrollen, brievenbusdozen of dozen, wij hebben het allemaal.