Mooie winkel

• Bent u tevreden met de service van Westland Verpakkingen? N.v.t.
  • Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Johan, Dank je wel voor je beoordeling. Ik hoop dat je een mooie bestemming hebt voor de houten kistjes. We hebben er nog veel meer. En ook leuk opvulmateriaal en linten. Mocht je het leuk vinden eerst wat te zien, dan kun je altijd bellen om even langs te komen. Soms is het prettig spullen eerst te zien voor je ze aanschaft. Met vriendelijke groet, Michel

snelle levering goede prijzen

snelle levering goede prijzen

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Cecile, Dank je wel hoor, voor deze beoordeling. En het is leuk dat jullie nog meer producten hebben gevonden die interessant zijn. Zo ook onze Sizzle in heel veel kleuren. De sample-doos hebben we vandaag verstuurd. Dan kunnen jullie rustig bekijken met welke kleuren de pakketjes kunnen worden opgefleurd. Het is altijd moeilijk aan de hand van beeldschermkleuren een keus te maken. Maar we houden contact. Met vriendelijke groet, Bianca

gewoon goed

Bestelling verloopt heel vlot, en product voldoet voor 100% aan de verwachting .

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste heer Tromp, Dank u wel voor deze reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en kwaliteit van de DKT tassen. We hopen u terug te zien in de webshop. Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Michel

Westland verpakkingen levert snel, denkt mee en heeft uitstekende producten. En als de bezorgkosten ‘in het echt’ lager uitvallen dan in de bestelmodule wordt berekend, krijg je keurig een kortingscode voor je volgende bestelling. Heel netjes!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Mara, Goed te horen dat je zo tevreden bent met Westland Verpakkingen. Als je bij ons besteld kan het zijn dat het systeem i.d.d. 2 pakketten rekent..... Maar als we er toch 1 van kunnen maken is dat alleen maar mooi. Wij zullen dit dan ook netjes via een kortingscode retourneren. En dat is weer lekker met de volgende bestelling. Tot gauw maar weer! Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Zeer snelle levering en ruim assortiment

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Kay, Dank je wel voor je reactie. Ons assortiment groeit juist door mensen zoals jij zelf. Jonge ondernemers die steeds op zoek gaan naar passende verpakkingen. Mocht je doosjes zoeken die niet op de site staan......kom eens langs op de Veilingweg 4. We hebben nog vele andere maten. Je bent van harte welkom! Groetjes, Het Westland Verpakkingen team

Zeer goede service

Compliment voor de taartdozen en de aflevering en Top daar kan ik nog een bestellen Hartelijk dank je jullie service

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Coby, Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent. Voor ons is het belangrijk dat onze klanten vertellen over hun ervaring met Westland Verpakkingen. Zo kunnen wij verbeteren waar nodig. Daarom willen wij je bedanken voor je beoordeling. Je ziet, het kost helemaal niet veel tijd en is zó belangrijk voor anderen. Wij hopen jou in ieder geval weer terug te zien als de inschuifkartonnen en taartdozen weer op zijn. met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Snelle en persoonlijke service, dezelfde dag de mogelijkheid om het af te halen, zeer tevreden!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Davey, Ik hoop dat je met deze dozen beter "uit de voeten" kan. En afhalen is bij ons geen probleem hoor! Mits uiteraard op afspraak. We hopen je snel weer te zien in de webwinkel. Bedankt ook voor je mooie review! Groeten van het Westland Verpakkingen team

Super vriendelijk en heel snel!

Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag en mijn bestelling werd direct verstuurd. Heel erg tevreden.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Hi Saskia, Sorry ben nu even niet zo snel. Maar dank je wel dat je nog even tijd hebt genomen voor deze mooie review. Ik hoop dat de taartdozen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Bianca van Zanten

Vriendelijk, snel en meedenkend

Mijn vraag werd aan de telefoon zeer vriendelijk beantwoord en er werd meegedacht in oplossingen. Volgende dag de bestelling al in huis. Chapeau!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Janine, Als ik het me goed herinner waren de pp cups voor de erwtensoep..... En hebben jullie dat uitgedeeld aan oudere mensen. Ik hoop dat het allemaal gelukt is en dat iedereen er van genoten heeft. Zeker voor de wat minder grote eters zijn deze 365ml cups een uitstekende oplossing. en ze gaan ook best in de vriezer. Je weet ons te vinden als je nog een keer iets nodig hebt. En bedankt nog voor de de beoordeling! Met vriendelijke groet, Bianca van Zanten-Mesker

TOP!!!

Wat een goede service, we hadden zelf de verkeerde maat besteld van 500 rondels maar we mochten ze gewoon terugsturen en de goede maat hadden we een paar dagen later in huis. En dat allemaal zonder extra kosten.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Kevin, Het duurde even voor we je konden plaatsen als klant. Want wij accepteren niet zomaar elke beoordeling. Het moet te plaatsen zijn. Dus nu we dit wel kunnen willen we jou bedanken voor de heel mooie review. En uiteraard de juiste, tenminste dat hoop ik, gouden rondellen. En mochten we een keer in Leiden zijn gaan we zeker even kijken in Restaurant Art. 461 "Verboden toegang". Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Denken mee en doen wat beloofd wordt...

Vanwege Corona vierden we het Heilig Avondmaal in de kerk op aangepaste wijze... In overleg hebben we de PP Cup Ø 69 met garantiesluiting 120 ml, besteld... Hierin paste een medicijnbeker met wijn en brood... Deze konden de gemeenteleden meenemen naar hun zitplaats...

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Wim, Dank je wel voor het invullen van de review. Een mooi cijfer ook. Ik ben blij dat we je hebben kunnen helpen. Door Corona zijn vele zaken niet meer vanzelfsprekend. Maar door een hoop creativiteit kom je heel ver! Zo zijn de PP cupjes voor jullie de perfecte oplossing gebleken. Super! Met vriendelijke groet, Bianca van Zanten

Wij bestellen en zij bezorgen in een handomdraai, top!

Zeer goed!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Linda & Sylvia, Dank je wel voor jullie mooie waardering! Het is fijn te zien dat jullie "gewoon" blijven knallen! Wij gunnen jullie het gemak wanneer je bij ons besteld. Binnen een paar uurtjes heb je je taartdozen. Mooi toch? Tot gauw maar weer! Met vriendelijke groet, Bianca van Zanten

Very good

Great material, good prices.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Hi Anna, Thanks for your review. I hope the autolock box is usefull. The S+ has variable height. We use them a lot ourselves. Best Regards, Bianca van Zanten-Mesker

Persoonlijke service

Zeer persoonlijke en oprecht vriendelijke service, je bent geen nummer. Snelle levering.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Gijs van FlevoBierBox, Dank je wel voor dit groots compliment! Is het al gelukt van de houten kistjes mooie Vaderdag cadeaus te maken? Ik denk dat je wel een heel stoer pakket kunt maken. Met een paar lekkere biertjes..... Als je kistjes op zijn.......je weet ons te vinden. Met vriendelijke groeten, Bianca van Zanten-Mesker

zeer goede service, snel binnen altijd

ben erg tevreden over hun.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Hi Ineke, Wat leuk dat ook jij de tijd neemt voor en review. Het is voor ons heel waardevol. Je bent al een aardig tijdje klant bij ons. En dan is het gaaf te horen dat je nog steeds tevreden bent. Helaas zitten we nu in een tijd dat sommige producten schaars zijn. Maar met een beetje extra inspanning hopen we onze klanten, en dus ook jou, het gevraagde te leveren. In ieder geval heel erg bedankt namens het Westland Verpakkingen team

Snelle service en mooie spullen

Mooie taartdoosjes ontvangen en snel geleverd

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Angela, Dank je wel voor je reactie. En helemaal leuk dat je de taartdozen zo mooi vindt. We hopen dan ook dat je, als ze op zijn, je weer bij ons komt. Met vriendelijke groet, Bianca van Zanten-Mesker

Voordelig en kwalitatief

Westland Verpakking biedt werkelijk waar kwalitatieve producten aan tegen competitieve prijzen. Ik heb al inmiddels twee bestellingen erop zitten en ik zal ongetwijfeld nog vaker bij Westland Verpakking bestellen.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Kevini, Dank je wel! Heel goed en duidelijk omschreven, jouw ervaring met ons. Wij zien je met plezier weer terug. En wij zullen je de beloofde kortingscode toesturen. Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

snelle levering.

Prima, Snelle levering en geen verzendkosten in het Westland.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Marcello Dank je wel voor je mooie review. En als je wat nodig hebt, je weet ons te vinden. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Snel, klantvriendelijk en betrokken.

Zelfs als je een kleine hoeveelheid besteld, is de klant koning! Klasse!

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Meester Mark, Dank je wel voor je mooie review. Kijk, wij proberen iedereen te helpen. Zeker in deze vreemde tijd. Dus als een meester ons belt met de vraag voor papieren tasjes....... Het is grandioos dat je iets leuks voor je leerlingen hebt gemaakt. Wat moeten deze kinderen toch trots zijn op hun Meester Mark! Wij hopen dat ze de tasjes net zo mooi vinden als wij. Fijne en gezonde Paasdagen. Het Westland Verpakkingen team

na wat informatie ben ik goed geholpen

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste J Verhaag, Fijn te horen dat u goed geholpen bent door ons. Want niets is belangrijker dan juiste informatie als je tot een keus moet komen. We zien u dan ook graag terug! Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Snelle levering, goede producten

De sortering is lekker groot, de producten van een prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

• Zou u Westland Verpakkingen aanbevelen bij anderen? Ja

Beste Paula, Fijn te horen dat alles toch zo naar wens is. We doen ons best ons assortiment, waaronder de PP Cups, ook in kleinere hoeveelheden aan te bieden. Helaas blijft dit voor sommige nog te veel. Wij hebben nog heel veel andere leuke producten.......we zien je dan ook graag terug! Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Bianca

Geweldige service

Snelle levering uit de webshop en uitstekende communicatie bij vragen of als er iets nageleverd moet worden. Ze weten waar ze het over hebben en adviseren waar nodig. Producten zijn allemaal precies wat ik zoek.

• Bent u al klant bij ons? Ja
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? De verzendkosten
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? DPD

Beste Dorte, Ook van jou als trouwe klant waarderen wij de beoordeling. Het is voor ons belangrijk om mee te denken met onze klanten. Want wij hebben niks aan ontevreden klanten. En met alles wat wij weer leren van jullie, kunnen wij weer anderen adviseren. Want reken maar..... mensen zijn heel creatief in het gebruik van onze producten. Wij hopen maar dat ook jij tevreden blijft en dat we je nog heel wat jaren mogen verwelkomen in onze shop! Vele groetjes namens Westland verpakkingen, Bianca

Westland Verpakkingen is aangenaam persoonlijk met een enorme service

Prachtige producten en hele goede service. Ze willen met je meedenken, adviseren en rijden zelfs een extra ritje voor je als het nodig is. Super!

• Bent u al klant bij ons? Ja
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? Betrouwbaarheid van de verzendpartij
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Karla, Ik wist dat je tevreden was maar dat we zo'n mooie beoordeling zouden krijgen......Dit is echt iets om trots op te zijn! En wij vinden het persoonlijk contact belangrijk zodat we goed in kunnen springen op de wensen van klanten als jij. En jij doet weer iets voor ons door Westland Verpakkingen te vermelden op je Insta (dutch_love_letters) De nieuwe bonbondoosjes zijn weer onderweg......... Met heel veel vriendelijke groeten, Bianca

Duidelijke site, snelle levering

• Bent u al klant bij ons? N.v.t.
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? Anders.....
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? N.v.t.

Beste Gerrit, Dank je wel voor je reactie. We zijn blij te horen dat dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien je dan ook graag terug. Met vriendelijke groet namens het team Westland Verpakkingen, Bianca van Zanten-Mesker

Goed geregeld

Zoals gezegd goed geregeld

• Bent u al klant bij ons? N.v.t.
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? N.v.t.
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? N.v.t.

Veilingweg 4 2675 BR Honselersdijk

Over Westland Verpakkingen

Als je op zoek bent naar verpakkingen van een goede kwaliteit, die ook nog eens betaalbaar zijn, dan moet je bij Westland Verpakkingen zijn. Geniet ook van onze uitstekende service en korte levertijden. Koop bij ons je papieren draagtassen of webshop verzendzakken. Taartdozen, plastic draagtassen, pinrollen, brievenbusdozen of dozen, wij hebben het allemaal.