Snelle levering, goede service, netjes verpakt

Voor het eerst iets besteld was de dag erna al op afleverlocatie. Netjes verpakt. Heel tevreden.

• Bent u al klant bij ons? Ja
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? Betrouwbaarheid van de verzendpartij
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Janneke, Fijn dat je zo tevreden bent. Wij hechten grote waarde aan kwaliteit en netheid. Door de drukte kan het met het inpakken wel eens een beetje mis gaan maar we doen ons best. Zodra je weer wat nodig hebt, volgnummers....... je weet ons te vinden. Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team.

Top services, snel geleverd, net weer besteld..

• Bent u al klant bij ons? N.v.t.
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? N.v.t.
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Danielle, Dank je wel! Zeker leuk dat je net weer een bestelling hebt geplaatst. Goed nieuws, de doosjes zijn alweer onderweg naar jou. Tot binnenkort maar weer. Met vriendelijke groetjes van het Westland Verpakkingen team

Duidelijke webshop en snelle levering

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? Geen van beide

Beste Susanne, Dank je wel voor je mooie review. Jij kon lekker genieten van "ik woon in het Westland". Beste lekker, geen verzendkosten en het wordt ook nog eens persoonlijk afgeleverd. Ik hoop dat alles naar wens is. Misschien een aanvulling op jouw verpakkingen. Wij hebben ook papieren tape. Dit om in het "eco" te blijven. Graag zien we je weer teug in onze shop. Met vriendelijke groet, Bianca van Westland Verpakkingen

Super snelle service!

Enorm tevreden over jullie service! Op vrijdag besteld en zaterdag het pakketje al ontvangen! De zakjes zien er ook super goed uit, zeker aan te raden!

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Cindy, Nogmaals dank je wel voor je enthousiaste beoordeling. Echt heel fijn te horen dat je zó onwijs blij bent met onze service en kwaliteit van de producten. PostNL heeft ook nog zijn best gedaan om snel te leveren. We zien je graag terug in de shop. Met vriendelijke groet namens Westland Verpakkingen, Bianca

Goede service, goede producten.

Bestelling geplaatst die eigenlijk niet meer op voorraad was. Medewerker van westland verpakkingen heeft er toch voor gezorgd dat ik het de volgende dag kon ontvangen. Goede service, goede kwaliteit verpakkingen!

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Melanie, Dank je wel voor je review. Het kan wel eens voorkomen dat iets niet op voorraad is...... maar dan zullen we er alles aan doen de levertijd zo kort mogelijk te houden. Zo ook bij jou. En dan is het fijn als dat lukt en onze actie gewaardeerd wordt. We hopen je snel weer te mogen leveren. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Snelle levering, prima prijzen!

Snelle levering, prima prijzen.

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? DPD

Beste Nicole, Dank je wel. Het is prettig te horen dat jij nog steeds zo tevreden bent met ons. Al een aantal jaren ben je klant bij ons! Wij hopen dat dit nog heel veel jaren zo door mag gaan. En dan vinden we het leuk af en toe te horen dat het nog steeds goed gaat. Groetjes, Bianca van Westland Verpakkingen

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd !

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Chantal, Dank je wel voor het invullen van de review. Ik hoop dat de zakjes naar wens zijn. En dat je weer bij ons terug komt! We hebben nog zoveel andere spullen die misschien ook leuk en/of geschikt zijn voor "de Haakfabriek". Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Snel en correct geleverd

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Remko, Super! Dank je wel voor je reactie. We hopen je weer terug te zien. Met vriendelijke groetjes, Bianca en haar team

Snel geleverd!

Heel tevreden over, wij vinden wel de verzendkosten hoog!

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? DPD

Beste Rosa, Dank je wel voor je review. Helaas kunnen wij niks veranderen aan de verzendkosten. Hier verdienen wij niets aan. Wij moeten ze ook afdragen aan DPD of PostNL. Wel hebben onze klanten de keus tussen 2 verzendpartijen, met hun eigen verzendkosten...

Zéér goede ervaring!

Vlotte levering!

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste meneer Stuut, Dank je wel voor uw reactie. Ik hoop dat alles verder naar wens is. En mochten de volgnummertjes op zijn......U weet ons te vinden! Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Snelle levering en goede klantenservice!

Goede adviezen gekregen en snelle levering van de verzendzakken.

• Bent u al klant bij ons? N.v.t.
  • Wat is voor jou het belangrijkste om tot een keuze te komen? N.v.t.
  • Welke verzendpartij heb jij gekozen? N.v.t.

Beste Patricia, Fijn dat alles naar wens is. Wij doen ons best heldere en passende adviezen te geven. Wij begrijpen dat het soms moeilijk is om tot een keuze te komen. Dan is een telefoontje of een e-mailtje soms handig. Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

vlot en correct

Duidelijke website, vlotte bestelling, goede prijs

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? DPD

Beste Iris, Wij hopen dat met het bakken van de taarten je een mooie opbrengst zal krijgen. Succes! In ieder geval dank je wel voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, het Westland Verpakkingen team

Goede en snelle service

Besteld en de volgende dag al gelijk geleverd

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Michelle, Dank je wel. Fijn te horen dat alles op tijd geleverd is. Wij kunnen wel ons best doen maar alles valt of staat met de aflevering. En daar hebben wij niet echt invloed op. We hopen je graag weer te zien! Fijn weekend. Groetjes namens het team van Westland Verpakkingen, Bianca van Zanten-Mesker

Goede service, snelle levering en goede prijs

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Wendy, Fijn te horen dat je tevreden bent. We doen ons best. En als de verzendpartij dan ook nog mee werkt, kan het super snel gaan. We hopen je, als je tasjes op zijn, weer terug te zien in onze shop! Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Heel vriendelijk geholpen.

Wat ik heb besteld is helemaal goed.

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? Geen van beide

Beste Ary, Dank je wel voor je feedback. Vervelend dat je even moest wachten maar dit kan voorkomen als je spullen af komt halen. Maar gelukkig stond alles klaar en konden de tasjes snel mee. Ik begrijp dat alles naar wens is dus graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Snelle en goede levering, vriendelijke mensen

Snelle en goede levering, vriendelijke mensen

• Welke verzendpartij heb jij gekozen? PostNL

Beste Andy, Dankjewel voor het invullen van de review. Wij hebben voor het eerst wat extra vragen toegevoegd. In dit geval over de verzendmethode. Dit geeft ons meer inzicht in wat onze klanten prettig vinden. Het is dan ook fijn dat jij de moeite hebt genomen deze vragen voor ons te beantwoorden. We zien je vast weer terug binnenkort, met een bestelling voor webshopzakken. Tot dan dus, Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Snelle bezorging, goede kwaliteit en heel behulpzame en vriendelijke klantenservice

Beste Gerjanne, Dank je wel voor je mooie feedback. Ja, was nog een leuk verhaal. Jij een apart mail adres....Ik bellen......Bleek op je werk te zijn.... Het was fijn dat je ons terug hebt gebeld om even wat duidelijkheid te geven. Maar je had je bestelde onderleggertjes echt wel gekregen hoor! Alleen wij snapte gewoon even niets van de adresgegevens. Bij een nieuwe bestelling is er geen vuiltje meer aan de lucht! Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca van zanten-Mesker

Aanrader - Snelle levering

Voor ons bedrijf DE leverancier van het verpakking materiaal. Snelle levering en scherpe prijzen. Goede vakkennis en prettige omgang.

Beste Sander, Bedankt voor je review. Al jaren ben je een van onze trouwe klanten! Het is leuk elke keer weer even langs te komen met een auto vol dozen of noppenfolie. Uiteraard, als er tijd is voor een lekker bakkie, even kletsen. Er zijn altijd wel vragen over iets wat je nodig hebt. Zo ook gisteren. En zo gaan wij weer aan de slag......... Tot snel maar weer. En.... yes, 80! En dat is niet mijn leeftijd. Fijn weekend! Groetjes, Bianca

Pluspunten

Snelle levering. Er liep wat fout bij het transport en daar werd erg snel en correct op gereageerd.

Beste Liesbeth, Excuus voor de blijkbaar verlate reactie. Ik had al eerder gereageerd. Want we hebben wel even last gehad met de vreemde levering van de order. Zo zie je maar dat we niet alles in de hand hebben. Maar ik hoop dat te tevreden bent met onze taartdoosjes. Als ze op zijn weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Bianca

Pluspunten

Er ontbrak wat in mijn levering. Na 1 telefoontje was het geregeld en kreeg ik de rest van mijn bestelling binnen. Vriendelijk bedankt voor de snelle reactie. Ga zo door!!

Beste Marjon, Dank voor je feedback. Een mooie. Tja, we blijven mensen. En mensen maken fouten. En je had helemaal gelijk. daarom is het ontbrekende dan ook meteen verzonden. Volgende keer zullen we er beter op letten. Groetjes namens het hele team, Bianca

Pluspunten

Levert netjes op tijd en het product voldoet zeer goed.

Beste Andy, Dank je wel voor je feedback. En leuk dat je wederom bij ons besteld hebt. Geeft wel een beetje aan dat je tevreden bent. Dus graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet namens het Westland Verpakkingen team, Bianca

Pluspunten

professioneel

Beste Emmanna, Ik zag dat wederom onze reactie niet terug te vinden was. Maar wij willen je nogmaals bedanken voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Bianca

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vlotte levering volgens afgesproken methode en op de afgesproken plaats

Op voorhand per mail gevraagd hoelang het pakket in de parcelshop kon blijven liggen. Medewerkster liet mij weten dat het bleef liggen tot het opgehaald werd. Dat blijkt niet zo te zijn. Gelukken is het nog net voor mijn vakantie toegekomen en ben ik er nog in alle haast kunnen omgaan. anders was ik te laat en was het pakket met DPD terug gestuurd.

Beste Renaat, Wat vervelend om te horen. Wij hebben ons best gedaan het pakket snel te versturen. Nu hebben direct met DPD gebeld. Normaliter blijft een pakket 7 dagen liggen. Allereerst ontvang je een email dat het pakketje klaar ligt om opgehaald te worden. Daarna heb je 7 dagen de tijd om het af te halen. De Parcelshop heeft zich dan ook vergist als ze hem al wilde terugsturen. Uiteraard is het zo dat je pakketten niet onbeperkt kan laten liggen maar een max. van 7 dagen is normaliter voldoende om het op te halen. Ik hoop dat dit incident je er niet van weerhoudt bij ons terug te komen. Met vriendelijke groet, Het Westland Verpakkingen team

Pluspunten

Top snelle levering

Dank je wel! Wij doen ons best onze producten zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Voor 99% lukt dit. Zo ook met jouw SizzlePak. Wij zien je een volgende keer graag weer terug! Groetjes namens het Westland Verpakkingen team.

Pluspunten

Correcte en vlugge service!

Beste Frank, Dank je wel voor het compliment. We zien je graag terug in onze shop. Namens het Westland Verpakkingen team. Bianca

Veilingweg 4

2675 BR Honselersdijk

Over Westland Verpakkingen

Als je op zoek bent naar verpakkingen van een goede kwaliteit, die ook nog eens betaalbaar zijn, dan moet je bij Westland Verpakkingen zijn. Geniet ook van onze uitstekende service en korte levertijden. Koop bij ons je papieren draagtassen of webshop verzendzakken. Taartdozen, plastic draagtassen, pinrollen, brievenbusdozen of dozen, wij hebben het allemaal.