overzichtelijk

snelle bezorging

• Levertijd

Supersnel geleverd!!! En een kleine verrassing in de doos

Wat een fijn bedrijf om bij te bestellen. Snel geleverd, alles makkelijk te vinden en nog een klein verrassinkje in de doos. Bedankt voor de service!

Snel en accuraat

Goede, duidelijke website. Snel en correct geleverd. Top.

• Levertijd

Ik heb all es online besteeld voor de eertse keer. Alles kwam prima, goed ingepakt en we zijn tevreden! Bedankt!

TOP (drop)

Prima, snel geregeld bestelling snel in huis , TOP dus, waarom drop, omdat bij mijn bestelling een heerlijke zak drop was bijgesloten

• Levertijd

Super snelle levering en van de dropjes zijn we nog aan het genieten. Top service ,ik zal zeker weten bij jullie blijven bestellen.

Makkelijk besteld

Goede levering

Levering prima voorelkaar

• Levertijd

Vlotte levertijd, producten worden netjes geleverd en scherpe prijzen!

Vlotte levertijd, producten worden netjes geleverd en scherpe prijzen!

snelle en goede service

ik had met spoed de artikelen nodig en ik heb de mogelijkheid geboden gekregen om de artikelen op locatie af te halen. Daarna online de aanvullende artikelen besteld. Snelle en goede service/ levering.

supersnel

supersnel mijn bestelling in huis, maar inmiddels ken ik de fantastische service van VIV en zoek ik niet verder meer als ik verpakkingsmaterialen nodig heb.

Heel tevreden over VIV

Steeds wordt mijn bestelling de volgende dag al geleverd, geweldig gewoon.

Goed zoals altijd

Goede service: er ontbrak 1 item maar dat werd meteen opgelost

• Levertijd

Super snelle levering. Kwaliteit is top van alle verpakkingsmaterialen.

SNELLE LEVERING

SUPER SNELLE LEVERING, VRIENDELIJK TELEFOONGESPREK

Duidelijke informatie

Zowel heldere informatie als snelle service.

• Levertijd

Helaas een aantal niet bruikbaar

De bestelling kwam in 2 pakketjes waarvan de bovenste en ondersteuning doosjes niet bruikbaar zijn doordat het lint waarmee ze vast zaten op het lipje zaten waarmee de doosjes in elkaar gevouwen blijven zitten. De lipjes zijn kapot door het lint en daardoor onbruikbaar. Verder wel snel geleverd

• Levertijd

Wij hadden snelle levering nodig voor onze zaak. Die kregen we ook. Goede service

• Levertijd

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, perfect verpakt

Op zoek naar de juiste doos bij VIV terecht gekomen. Overzichtelijke webshop, goed assortiment en snel geleverd. Snel en simpel, zoals het hoort in drukke tijden !

gewoon goed

• Levertijd

Snelle levering, netjes verpakt!

Vrijdag besteld, maandag al binnen, hele vlotte levering! Blij dat we deze website gevonden hebben.

Top kwaliteit

Goede kwaliteit verpakkingsmateriaal. Mijn verse lekkernijen blijven heel in deze doosjes.

Snel goed correct

Altijd goede service snel geleverd

• Levertijd

Sales team was betrokken, levering was snel. Ik ga weer een bestelling plaatsen, maar deze keer ietsjes groter, zo kan ik ook iets over de prijs zeggen!:)

Over Webshop.viv.nl

VIV Verpakkingen, dé online webshop voor al je verpakkingsmaterialen. We zijn een verpakkingsmateriaal groothandel en al sinds 1953 actief. In die tijd zijn we voor veel bedrijven uitgegroeid tot dé leverancier voor al hun verpakkingen. We onderscheiden ons door scherpe prijzen, snelle levering (binnen 24 uur), goede service en door laagdrempeligheid. Zowel grote als kleine afnemers profiteren bij ons van de scherpste prijzen. Tevens is het altijd mogelijk om gratis samples aan te vragen, zodat je de verpakkingen eerst kunt testen.