Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

• Levertijd

Order correct en snel geleverd

Tevreden over snelle en juiste levering van de order die ik geplaatst heb.

Heel tevreden

Beste website voor bestelling van dozen. Levering naar België heel snel. Dozen zijn van superkwaliteit. Beste prijzen.

Altijd netjes:-)

Fantastische service

Duidelijke website. Schappelijke prijs. Goede service qua levering en nog een leuk cadeautje er bij ook. Fijn dat er nog van dit soort goede eerlijke bedrijven in Nederland zijn!

Prima service!

Precies wat het is en hoe het hoort te zijn. Duidelijke webshop , keuze maken, afrekenen en netjes op tijd leveren.

Altijd zeer snelle levering

Verpakkingsmateriaal tegen scherpe prijzen.

super

goed geholpen alles snel ontvangen.

Goede doosjes, snel geleverd

• Levertijd

Snel, correct, a no brainer

• Levertijd

Snelle levering, goede verpakking, goede kwaliteit

Ik ben erg blij met webshop.viv.nl. De levering is snel, goede prijs kwaliteit verhoudingen een goeie verpakking. Kortom, ga zo door, jullie hebben er een klant bij.

Producten goed, maar bezorging

Neem nou toch eens afscheid van DPD.. Wat een waardeloze service, of geef de mogelijkheid om een afhaalpunt te kiezen..

Snel en voordelig!

Ruim assortiment wat ook nog eens goed op voorraad is om het de volgende dag te verwachten!

• Levertijd

Alles snel en netjes ontvangen

Alles goed geregeld.

• Levertijd

Goed, snel en goede produkten

Zowel voor brievenbuspakketten als verzenddozen kan ik bij VIV terecht. Daarnaast ook keuze in meerdere soorten tapes. Waardeer ook dat er milieuvriendelijkere keuzes gemaakt kunnen worden. In het begin even wat moeilijkheden met het instellen van op rekening betalen en dan krijg je gewoon direct de juiste medewerker en het juiste antwoord.

• Levertijd

Dit keer een beetje een dubbel gevoel

Helaas was de levering niet volgens de track en trace code waardoor er iemand de hele dag voor niks heeft zitten wachten. Kwaliteit van de dozen was gelukkig goed tov de vorige keer.

• Levertijd

Met name het aan kunnen vragen van gratis samples is erg prettig.

Snelle levering en goedkoop

Wordt binnen een dag verzonden. Makkelijk zoeken op de website. Vele malen goedkoper dan los in de winkel kopen.

• Levertijd

Prima service en snelle levering!

Prima service en snelle levering! De delen waren goed verpakt.

• Levertijd

Goede service, snelle levering, goed product

Een tijdje geleden heb ik via een andere webshopeigenaar de tip gekregen om ens bij VIV te kijken voor papieren verzendzakken. Ik heb toen een sample besteld en die kreeg ik snel thuisgestuurd. Hierdoor kon ik wat verschillende maten testen. Na mijn keuze een bestelling gedaan en had het de volgende dag in huis. Mooie kwaliteit, goede service en snelle levering.

goed geregeld

De juiste prijs kwaliteit verhouding

sae

snel en correct geleverd

snel besteld en snel geleverd

Over Webshop.viv.nl

VIV Verpakkingen, dé online webshop voor al je verpakkingsmaterialen. We zijn een verpakkingsmateriaal groothandel en al sinds 1953 actief. In die tijd zijn we voor veel bedrijven uitgegroeid tot dé leverancier voor al hun verpakkingen. We onderscheiden ons door scherpe prijzen, snelle levering (binnen 24 uur), goede service en door laagdrempeligheid. Zowel grote als kleine afnemers profiteren bij ons van de scherpste prijzen. Tevens is het altijd mogelijk om gratis samples aan te vragen, zodat je de verpakkingen eerst kunt testen.