Goede service voor een goede prijs

Goede service voor een goede prijs

Fijne en snelle service!

Altijd vrinedelijk aan de telefoon, fijne en snelle service. Bij vragen en uitleg over artikelen krijgen we snel en correcte response. Vaak vandag ebsteld morgen al in huis.

• Levertijd

Duidelijke omschrijving, makkelijke website, goede communicatie over prijzen, levertijden, aanleveringen.

• Levertijd

Snelle levering en veel keus

Er wordt altijd snel gereageerd en geleverd als we een nieuwe bestelling plaatsen. Op de website worden de artikelen en prijzen duidelijk weergegeven.

super

alles naar wenst wat te beordelen valt alleen DPD dat blijft een probleem geval

• Levertijd

Eraring met jullie is wel heel goed tot nu toe, maar helaas met DPD heel slecht.

Goeie en snelle service van jullie, maar het product kan ik helaas nog niet beoordelen, omdat DPD het niet bezorgd heeft en niet/nauwelijks bereikbaar is en ik geen idee heb daardoor waar de dozen zich nu bevinden en hoe het nu verder moet. DPD is een arrogante club die het niet nodig vinden om telefonisch bereikbaar te zijn. Ze hebben me een bericht gestuurd et tegenstrijdige informatie: Namelijk: ze zeggen dat het bezorgd is, maar als ik het bericht open (omdat ik het niet ontvangen heb, zeggen ze zelf dat ze het niet konden bezorgen. Verder totaal geen informatie, dus ik weet helemaal niks. Niet waar het is en niet hoe het nu verder moet en telefonisch zijn ze helemaal niet bereikbaar. terwijl ik het wel snel nodig heb. Dus jullie snelle service wordt totaal teniet gedaan door deze club. En dan te bedenken dat op de deur van het pand waar ik zit heel groot mijn telefoonnummer staat, dus de bezorger had me ook even kunnen bellen. Kortom; Totaal niet tevreden!!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Onze vaste leverancier

VIV is onze vaste leverancier voor verzenddozen. Altijd snelle levering en snelle service!

Altijd goed

Snelle en correcte levering

Tot nu toe prima

Tot nu toe goeie ervaringen met viv.

• Levertijd

Prima plek om doosjes te bestellen!

Fijne plek om doosjes te bestellen. Lekker snel geleverd! Enige nadeel dat ze niet altijd dezelfde maten hebben. Het lukt wel prima om ongeveer dezelfde maat doosjes te vinden, iets meer zoekwerk

• Levertijd

Goed materiaal en de bestelling was super snel gereed voor ophalen. Erg schappelijke prijzen.

Altijd tevreden

Snelle levering, steeds weer!

• Levertijd

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

• Levertijd

Snel geleverd, goede prijzen en goede kwaliteit.

TOP BEDRIJF

Ik schrijf deze recensie omdat ik dan korting krijg.

• Levertijd

Beste Dean, Hartelijk dank voor de review! Fijn dat je zo tevreden bent. Als je ons beoordeelt krijg je inderdaad een kortingscode. Voor wat hoort wat. ;) Vriendelijke groet, VIV

Nette afhandeling en scherpe prijzen

Heb vaak bubbel enveloppen nodig en die bestelde ik dan online. Maar dan moest je soms wachten en was het maar de vraag welke variant je kreeg als ik had rondgeshopt voor een goede prijs. Nu met ViV de juiste variant, mooie prijs en snel af te halen. En hoef ik nergens anders meer heen.

• Levertijd

Werk al een aantal jaren met VIV en in de meeste gevallen gaat het goed.

Mooi en prima bedrijf om mee te werken

Mooi en prima bedrijf om mee te werken

• Levertijd

Snelle en nette levering!

Altijd voldoende voorraad en heel snel geleverd!

• Levertijd

Prima service en goede kwaliteit materiaal!

Prima service en goede kwaliteit materiaal!

Zeer vlotte en snelle levering

Zeer vlotte en snelle levering

Prima gedaan.

Snelle service, lage prijzen en goede kwaliteit. Ik raad aan.

• Levertijd

Hebben een goed assortiment en snel in huis

Precies wat ik nodig heb

• Levertijd

Uitstekende prijs/kwaliteit en supersnelle levering

Na wat sites vergelijken op internet, kwam viv.nl als beste uit de bus. De prijs/kwaliteit verhouding van mijn bestelling is top en de verzenddozen waren razend snel geleverd.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit Prijs

Bedrijfsgegevens

Wageningselaan 98

3903 LA Veenendaal

[email protected]

Over Webshop.viv.nl

VIV Verpakkingen, dé online webshop voor al je verpakkingsmaterialen. We zijn een verpakkingsmateriaal groothandel en al sinds 1953 actief. In die tijd zijn we voor veel bedrijven uitgegroeid tot dé leverancier voor al hun verpakkingen. We onderscheiden ons door scherpe prijzen, snelle levering (binnen 24 uur), goede service en door laagdrempeligheid. Zowel grote als kleine afnemers profiteren bij ons van de scherpste prijzen. Tevens is het altijd mogelijk om gratis samples aan te vragen, zodat je de verpakkingen eerst kunt testen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.