zeer goed

leveren altijd op tijd en goede producten

Positief

Goede communicatie en kwaliteit.

snel en goedkoop

goede prijs/ kwaliteit verhouding

• Levertijd

Snel en gewoon altijd goed

De levering is altijd super snel en de spullen zijn altijd goed.

Snel en goeie service

Jullie leveren snel en een goeie service, daarom blijf ik bij jullie bestellen. Helemaal top

• Levertijd

makkelijk dozen fijn om mee te werken.

zeer fijn

Super Nice

Most of the plastic rolls were in perfect use, one of the tape bands was less sticky. But, overall great price of the products and good quality!

goede service. Snelle levering

Kon de artikelen die niet op voorraad waren wel bestellen en betalen op order. dat scheelde de dubbele verzendkosten.

De eerste was goed

De eerste ervaring was in ieder geval prima. Er komt zeker een vervolgbestelling. Product voldoet prima en de prijsstelling is goed.

• Levertijd

Top kwaliteit voor een prima prijs!

Snelle levering, prima producten en een vriendelijke klantenservice.

Snelle bezorging!

Topservice!

• Levertijd

Gewoon uitstekend van order naar levering

Alles verliep WEER heel soepel. Van order naar levering (afhalen ) binnen 3 uur. Uitstekend!

• Levertijd

Gevraagde produkten, met snelle levering

Zeer tevreden.

• Levertijd

Snel en prima prijzen maar met foutjes

Ik bestel hier al jaren, als groothandel, regelmatig materiaal dat buiten mijn standaard leveringsprogramma valt. Prima webshop, dito prijzen en snelle levering. Wat echter stelselmatig weer fout gaat, is dat ik bij iedere bestelling om een neutrale verpakking vraag ivm. wederverkoop, standaard zit er namelijk V.I.V. tape om de dozen. Ik moet dus bijna iedere inkomende bestelling opnieuw verpakken... Herhaaldelijk over gebeld, zelfs vóórdat het verzonden wordt! en dan uiteraard weer achteraf over gereclameerd... Lastig...

• Levertijd

alles goed en vul geregeld tegen een goede prijs

alles goed en vul geregeld tegen een goede prijs ga hier zeker vaker bestellen

Top bedrijf. Goede drop.

Snelle levering, goede prijzen. Bestel eigenlijk altijd voor de gratis drop die erbij zit.

• Levertijd

Goede prijs, uitstekende service en snelle levering

Wij bestellen al jaren bij VIV en hebben nooit problemen gehad. Even een telefoontje als je twijfelt over de voorraad of levertijd en daarna de bestelling plaatsen. Indien nodig kijkt men meteen mee en past na binnenkomst van de order het één en ander aan.

• Levertijd

Levering op tijd, makkelijk levering aan te passen en top service bij vragen of verzoeken.

wederom top

top

• Levertijd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Bestellen gaat erg eenvoudig, product snel en goed verpakt geleverd gekregen.

Weer een perfecte levering

Zoals altijd zeer goede kwaliteit dubbelgolf Amerikaanse vouwdozen. En snel geleverd. Top!

• Levertijd

Je krijgt wat je besteld binnen de afgesproken tijd

Uitstekend.

Lange levering, moeizame communicatie

Bestelling was tot 2 keer toe naar een verkeerd adres gestuurd, waardoor de bestelling 2 weken duurde. Foutje, kan gebeuren. Maar omdat dit voor verlies zorgde binnen mijn bedrijf vroeg ik of er een passende oplossing voor gevonden kon worden. Hier zou contact over op genomen worden, niks meer van gehoord. Ik schrijf normaal geen recensies maar omdat ik 5 maanden lang 9 (!) mails kreeg met het verzoek hiervoor, bij deze. De producten, A3 kokers van karton, waren kwalitatief goed en zoals verwacht.

Klantvriendelijke medewerker, goed product

Klantvriendelijke medewerker die met ons meedacht. Snelle levering van goed product.

Wageningselaan 98

3903 LA Veenendaal

Over Webshop.viv.nl

VIV Verpakkingen, dé online webshop voor al je verpakkingsmaterialen. We zijn een verpakkingsmateriaal groothandel en al sinds 1953 actief. In die tijd zijn we voor veel bedrijven uitgegroeid tot dé leverancier voor al hun verpakkingen. We onderscheiden ons door scherpe prijzen, snelle levering (binnen 24 uur), goede service en door laagdrempeligheid. Zowel grote als kleine afnemers profiteren bij ons van de scherpste prijzen. Tevens is het altijd mogelijk om gratis samples aan te vragen, zodat je de verpakkingen eerst kunt testen.