Goede snelle leverancier

Snelle besteld, snel geleverd of afgehaald

Prima kwaliteit, altijd de goede maat voorradig

geweldig bedrijf

Super. Goede dienstverlening, snelle levering

Beste René, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent; daar doen we het voor. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Keurige levering en goede producten

Brievenbus-dozen en boek-verpakkingen besteld. Goede waarde/prijs-verhouding. Correcte en snelle levering. Voor herhaling vatbaar, zeggen we dan!

Beste Gijs, Bedankt voor de beoordeling en voor de leuke feedback! Fijn dat u zo tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Smooth Sailing

Goede service, mij bij elke vraag snel en competent geholpen. Vrijgevig met testdoos bestellingen en netjes afgewerkt wat betaling en factuur betreft. Tot slot, alleen een beetje irritante feedback bot :P.

Beste Karel, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent. Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

De ervaring is goed de dozen zijn super!

Het volgende heb ik besteld, brievenbusdoos en verzendenvelop. Ben hier zeer tevreden over. Alleen kreeg ik geen bericht dat de bestelling was verzonden.

Beste Sandra, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent. We gaan kijken waarom u geen verzendbevestiging ontvangen heeft; dat is namelijk niet de bedoeling. Als dank voor uw beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Precies wat ik verwacht van een goed bedrijf; goede kwaliteit, mooie prijs, goed verpakt en snel!

5 sterren geeft ik vrijwel nooit. Dan moet er iets extra's in de service hebben afgespeeld. Dat was hier gelukkig nietb het geval.

Beste Ron, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent; daar doen we het voor. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

snelle levering in een coole verpaking !

niets op aan te merken goed en grappig verpakt en snel binnen tegen scherpe prijzen

Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Prima bedrijf, goede prijs/ kwaliteit

Goed geholpen, vriendelijke mensen, prijs en kwaliteitsverhouding is prima, dus ik blijf hier gewoon bestellen :).

Beste Ellen, Bedankt voor de beoordeling! Leuk dat u zo tevreden bent; daar doen we het voor! Als dank voor het plaatsen van de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Tevreden, goede klantenservice!

Bestelling volgende dag binnen. Goed contact gehad met de klantenservice. Alles netjes geregeld.

Beste Helga, Bedankt voor de beoordeling en voor de uitgebreide feedback! Fijn dat u tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Zeer snelle levering. Daarnaast een zeer goede kwaliteit van het product! Bedankt voor de service.

Beste Nancy, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen en leuk dat u tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Prima en betrouwbaar bedrijf

Brievenbusdozen wit werden zeer snel bezorgt met DPD Goede kwaliteit met meer verzegel lipjes dan ik elders gewend ben. Prijs / kwaliteit verhouden prima.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u overal tevreden over bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Alles goed

Netjes volgens afspraak

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Leuk om te zien dat u zo tevreden bent. Als dank voor de moeite hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Klantvriendelijk, helemaal top.

Fijn bedrijf die direct klaar staat voor je.

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Ging prima allemaal!

Alles lekker smooth en overzichtelijk.

Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling. Leuk om te zien dat u zo tevreden bent! Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Gewoon klasse!

Al meerdere malen besteld bij Viv.nl. Goede service, goede prijzen en snel geleverd. Toys & More | www.toysenmore.nl

Snelle bezorging & goede kwaliteit producten!

Helemaal tevreden. Het was snel geleverd. Het product is ook helemaal naar wens.

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u de moeite heeft genomen en leuk dat u tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Zoals verwacht

Zeer goede ervaring, snelle levering en nog net voor de levering een item kunnen aanpassen iov met ViV. Kortom zeer tevereden en prima producten!

Beste John, Bedankt voor de beoordeling en voor de positieve feedback! Leuk om te zien dat u zo tevreden bent. Als dank voor het plaatsen van een beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Top service!

Gelijk al tevreden bij het bezoeken van de website voor mijn 1e aankoop Duidelijke website, snelle service en een zak drop cadeau. Top service!

Beste Karim, Bedankt voor de beoordeling en voor de lovende feedback! We waarderen het enorm. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Positief

Beste Esther, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u positief bent; daar doen we het voor. Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Goede kwaliteit voor een nette prijs en snelle levering.

VIV levert goede kwaliteit voor een hele nette prijs. Snelle levering ook dus helemaal top!

Beste Jolanda, Bedankt voor de beoordeling en voor de lovende feedback! Daar doen we het voor. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Prima levering. Niets mis mee.

Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling activeren in de checkout. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Snelle levring, overzichtelijke website

Wij hebben extra stevig verpakkingsmateriaal nodig voor onze verhuizing en samen met noppenfolie online besteld bij Viv. Snel geleverd en uitstekende kwaliteit.

Beste Johan, Bedankt voor uw beoordeling en voor de uitgebreide feedback! Dat waarderen we enorm. Daarom hebben we u als dank voor de beoordeling een kortingscode toegestuurd voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Uitstkend

Bestelling via internet geplaatst en kon het dezelfde dag ophalen bij het magazijn. Daar ook zeer keurig en vriendelijk geholpen.

Beste Martin, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent. Als dank hebben we u een kortingscode toegestuurd. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gemakkelijk activeren in de checkout. Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Goede prijs, hele snelle levering, duidelijke site.

Beste Yaëll, Bedankt voor de beoordeling! Scherpe prijzen en snelle levering zijn twee van onze speerpunten; fijn dat u hier tevreden over bent! Als dank voor de beoordeling hebben we u een kortingscode toegestuurd! Met vriendelijke groet, Omar - Verpakkingsindustrie Veenendaal

Over Viv.nl

VIV Verpakkingen, dé online webshop voor al uw verpakkingsmaterialen. We zijn een verpakkingsmateriaal groothandel en al sinds 1953 actief. In die tijd zijn we voor veel bedrijven uitgegroeid tot dé leverancier voor al hun verpakkingen. We onderscheiden ons door scherpe prijzen, snelle levering (binnen 24 uur), goede service en door laagdrempeligheid. Zowel grote als kleine afnemers profiteren bij ons van de scherpste prijzen. Tevens is het altijd mogelijk om gratis samples aan te vragen, zodat u de verpakkingen eerst kunt testen.