Snelle, duidelijke service en goed product.

Na het bestellen van rekfolie via de webshop, had ik mijn bestelling snel binnen, de communicatie omtrent levering en bestelling was duidelijk en vriendelijk en het product voldeed aan de verwachting. Met het attent bijvoegen van een foliesnijder als vriendelijk gebaar. Tevreden en ik zou zeer weer bij jullie bestellen.

Goede snelle levering.

Levering was snel uitgevoerd. Geen opmerkingen.

Extra's!

Snel geleverd en een mesje toegevoegd bij de rekfolie. Mooi initiatief. Ook zat er een zak drop in de verpakking, dat is natuurlijk nooit verkeerd.

Laat besteld, volgende dag in huis! Top service

Top geregeld

Doeltreffende website, eenvoudige handeling bestellen en betalen. Goede communicatie afhandeling en snelle levering.

Geleverd de volgende dag zoals het moet top

Alles zoals jullie het beloofde

Prima materiaal goed verpakt met snelle levering

Stevig materiaal, goed afgewerkt, zeer snel geleverd, niets op aan te merken.

Op tijd en perfect product geleverd.

Had snel het product nodig en binnen 3 dagen binnen. SUPER!

Goed en correct geleverd!

Niet te duur, snel geleverd en heel aangekomen met DPD dus Goed met een hoofdletter.

1 rol rekfolie besteld en netjes geleverd.

Prima spul, geld meer dan waard!

Ik heb de folie gebruikt om meubels in te pakken en open trap af te plakken t.b.v. een verbouwing. Uitstekend middel!

verkeerd artikel

Verkeerd artikel geleverd dus niet aangenomen.

snel en goed

Mijn eerste contact met “ Rekfolie” . Goede product informatie. Snelle levering. Product doet wat het moet doen. zeer tevreden

Goed product, verpakking kon beter

Rekfolie goede, standaard, kwaliteit. 6 rollen in een doos; de doos was daarvoor te zwak en was half uit elkaar bij aankomst. Jammer voor een verpakkingsbedrijf ...

prima webschop

alles snel geleverd en duidelijke site

Prima service en kwaliteit en altijd snel geleverd.

Prima service en kwaliteit en altijd snel geleverd.

niets aan toe te voegen

altijd goede service

Goede service,

Goed en eenvoudig

Alles piekfijn uitgelegd.

snel en goed ontvangen product

Ondanks de corona vertragingen toch nog snel ( na 2 dagen) ontvangen. Prima verpakt, met kleine attentie ,drop, lekker hoor. Product volgens omschrijving.

Uitstekend!

In goede orde geleverd.