Mooie boom maar lichter van kleur als verwacht

Mooie boom maar lichter van kleur als verwacht

Geen contact

2 weken geleden 4 kerstbomen gekocht na 1 dag alle 4 terug gestuurd en van maar 2 bomen geld terug gekregen! Vervolgens bel ik ze elke dag 3x in de ochtend middag en voor dat ze dicht gaan en dat een week lang en meerdere mailtjes gestuurd en gewoon geen reactie!

Grote krans besteld, snel geleverd en zier er prima uit.

T begin was top

Een week geleden heb ik een mail gestuurd maar nog steeds niets gehoord. Als deze vraag opgepakt wordt zal ik mijn review veranderen in 5 sterren

Mooie kerstboom

Wij bestelden een kerstboom met verlichting. Snel geleverd en goed verpakt. Ziet er ook goed uit. We hebben nog even contact gehad via de telefoon en dat verliep zeer vriendelijk.

Topkwaliteit en goede levering!

Ik heb twee guirlandes van 5m besteld. Ze zijn mooi vol! Prijs was netjes.

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Een kerstboom besteld bij KJ kunstkerstbomen en mijn pakketje was opeens verdwenen bij GLS. Gebeld en een alleraardigste medewerker aan de telefoon gekregen die direct een nieuwe kerstboom voor me verstuurde, zodat ik nog ver voor kerst m'n boom kon optuigen. Kerstboom ziet er prima uit. Goede prijs - kwaliteit

Erg fijn contact gehad over mijn bestelling . Echt een aanrader om hier een prachtige kerstboom te kopen

snelle bezorging

Nette website, duidelijke manier om te bestellen, pakket goed te volgen en uiteindelijk een heel mooi product geleverd gekregen.

Blij met onze nieuwe kerstboom!

Snelle levering. Zijn blij met onze nieuw kunstkerstboom. Vooral dat er kunstsneeuw op zit. Hebben daardoor glazen ballen erin gehangen. De vaste lichtjes geven een prachtig licht. Eindconclusie; een plaatje! Genieten er van!

Snelle service maar ook weer niet.......

De bestelde kerstboom werd echt keurig geleverd maar bleek helaas niet zo mooi als de foto beloofde. Dus wij hebben hem keurig verpakt en volgens de regels retour gestuurd. Alleen wel beetje jammer dat je vervolgens niks hoort en ook je geld niet terug krijgt...... Ik ben niet zo van slechte recensies schrijven maar dit vind ik niet zo netjes. Groet, Yvonne

Lichte beschadiging maar toch tevreden

De boom werd pas na twee weken geleverd en had ook een lichte beschadiging,

Lichte beschadiging maar toch tevreden

De boom werd pas na twee weken geleverd en had ook een lichte beschadiging,

Service duidelijk, snel en een prachtig product

Snelle en goede service, goed op weg geholpen, netjes afgeleverd

Ik wilde een grote kerstboom kopen incl lichtjes, terecht gekomen bij KJ Kunstkerstbomen, telefonisch wat inlichtingen gevraagd, super geholpen. Mooie kerstboom opgestuurd gekregen, ben heel erg tevreden en zal iedereen KJ Kunstkerstbomen aanraden.

Snelle en goede service, goed op weg geholpen, netjes afgeleverd

Goede kwaliteit en komen afspraken na.

Vorig jaar kerstkransen en dit jaar guirlandes van een mooie kwaliteit. Ook een goede service.

Kerstboom defect en geen reactie

Kerstboom met verlichting werkt maar half, na diverse mails nog steeds geen reactie

Super service!

Goede en snelle service en een mooie kwaliteit. Vorig jaar kerstkransen gekocht en dit jaar guirlandes. Alles naar tevredenheid en volgend jaar doen we vast weer een aankoop. Bedankt en succes!

Prachtige boom!

Goed en op tijd bezorgd.

Goede webshop en prima kunstkerstboom.

De site werkt prima en er is veel keuze. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en betalen gaat eenvoudig. De boom werd snel en volgens afspraak bezorgd. Het is een mooie boom, makkelijk op te zetten en wij zijn blij ermee.

defect en geen reactie

Levering liep vlot maar kerstboom is defect. Na verschilleden mails nog steeds geen reactie