vlotte service en kwaliteitsproduct

Eenvoudige bestelling online en snel thuis geleverd.

Ik heb heel vaak last van hoofdpijn , en dat komt vanuit mijn nek. Sinds ik op dit hoofdkussen slaap is de hoofdpijn verdwenen en is zelfs mijn rugpijn vele malen minder. In 1 woord geweldig

Mooie kwaliteit

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit. Heerlijk kussen. Ik vindt een kussen al snel te dik, of te weinig steun geven. Dit kun je dun maken, maar behoud toch steun in de nek. De japanse maat is perfect. Ik had eerst een grotere, maar dat wordt erg zwaar en de inhoud schuift te ver weg, waardoor je minder steun hebt.

Heerlijke nachtrust

Moest een weekje wennen, maar nou al veel minder last van mijn nek, ondanks dat ik een buikslaper ben. Klantenservice was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, probeer nu mijn partner over te halen om het ook te proberen!

Snelle levering en top kussen

Ik heb al jaren nek en schouder klachten. Op advies van de fysiotherapeut heb ik dit kussen besteld. Ik ga weer met plezier slapen, niet bang dat ik uren wakker ga liggen omdat ik niet meer weet hoe ik moet liggen. Ik ben super blij en de levering en het contact was ook echt super. En ja de middelmaat kussen is prima voor mij.

Wij hebben diverse malen het boekweitkussen besteld. Nog nooit zo’n prachtige, keurige en nette kussens gezien. Uitstekend afgewerkt, met ritssluiting, mooie extra sloop en papieren zak om evt hier de boekweitdoppen in te bewaren als er teveel in mochten zitten. Wij hebben de kussens ook in onze camper en ze zijn al op veel mooie plekken geweest en wij slapen hierdoor uitstekend. Nooit geen last meer van een stijve nek, ligt lekker koel (super dames als je in de overgang bent). Wij hebben het kleine formaat en ook gemakkelijk mee te nemen in je koffertje. Wij zijn superblij met deze mooie, prachtige kussens en raden het iedereen aan. Ook worden ze keurig en vlot geleverd en het is echt een mooi cadeau om uit te pakken, kortom een feestje. Het hele totaalplaatje klopt en ook de personen die dit mogelijk maken. Lieve mensen!!! Wij hopen nog heel lang gebruik te kunnen en mogen maken van jullie super kussens. Hartelijke groeten van Jan&Jet

Goed en snel

3 kussens besteld waren ondanks de sneeuw snel geleverd. Goede omschrijving erbij en netjes verpakt.

Kussen te dun, goed opgelost

Dit is mijn tweede kussen maar deze keer beviel het niet. Er zat minder boekweit in dan de vorige keer. Als je schouders breed zijn en het matras hard, heb je een hoog kussen nodig. Op mijn mail werd direct en persoonlijk gereageerd en het probleem Is geheel opgelost.

kan er heerlijk op slapen

mijn pijn in mijn nek is nog niet over maar ik goede hoop dat het over gaat

Top levering

Super netjes geholpen, bestelde kussen conform opgave geleverd. Snelle levering Correcte communicatie

Lekker geslapen

Ik kon de dikte / hardheid van mijn kussen gemakkelijk aanpassen. Het kostte me 3 dagen om het juiste bedrag te vinden. Maar ben blij dat ik geen nekpijn meer heb. Een zeer goede, natuurlijke en natuurlijk hygiënische oplossing.

10/10

‘T is wennen maar resultaat is suuuper

Vele kussens geprobeerd .. na korte tijd moeten wegdoen wegens echt slecht rieken, mijn man is suikerpatiënt dwz heel veel zweten met specifieke geur en vochtig ... probleem weg dankzij boekweitkussen, absorbeert top

Vormt zich prima naar je lichaam!

Door de vulling goed af te stemmen op jouw eigen lichaam ontstaat een perfect kussen, gemaakt voor jouw lichaam en nachtrust. De nek krijgt dan optimaal steun!

Heerlijk luchtig wendbaar kussen !

Ik kan niet op ander kussen slapen al jaren . Gaat overal mee naar toe ! Dit kussen is hele goede kwaliteit . Dank Hanneke

Boekweit kussen Toppie

Ik heb al vele jaren een Boekweit kussen dus weet niet beter ...En dan zijn de jaren weer omgevlogen en heb je een nieuwe nodig ...En dat was weed zo ...Ik slaap dus al jaren prima op het Boekweit kussen en wil gewoon nix anders meer ... Maar deze keer moest ik er wat uithalen om goed te kunne slapen ...maar dat kan ik gebruiken voor de andere kussens die weer plat zijn geworden ...

Fantastische kussen!

Zeer fijne kussen en slaap er heerlijk op! Echt een aanrader!

Fijn product, snelle levering

Ik ben door mijn nekartrose lang op zoek naar een geschikt hoofdkussen. Deze boekweitkussen zijn daarvoor eeg prettig. Plooibaar en ze geven geen tegendruk, zoals veel schuimsporten wel doen.

Wennen, maar uiteindelijk toch meer steun dan andere kussens.

De eerste dagen waren echt wennen. Spanning in mijn nek is meer naar de schouders gegaan. Dat is op zich een voordeel. Maar mijn migraine is er niet echt minder van geworden. Toch heb ik het idee dat ik na ongeveer 3 weken nog steeds kleine voor uitgang voel en minder gespannen wakker word. Ik heb echt het idee, dat het bij mij wel lang gaat duren voor maximaal resultaat. Ik hou het kussen voorlopig en kijk de komende tijd of mijn lijf nog meer positief gaat reageren.

Top product

Na het uitproberen van meer dan 10 kussens heb ik eindelijk de juiste gevonden. Dit boekweitkussen kan ik zelf vormen in de juiste stand, zodat ik geen last heb van 2 nekhernia's. Het is de eerste nacht even wennen, want het kussen maakt een knisperend geluid. Het bijbehorende kussensloop is van een prachtig geweven kwaliteit. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Vooral ook, omdat het gemaakt is van biologische materialen.

boekweitkussen slaapt fantastisch. Houdt het hoofd koel en geeft fijne ondersteuning.

zie boven. slaapt heerlijk

heel goeie kwaliteit

Het kussen zelf is heel goeie kwaliteit, meer dan voldoende opgevuld. De satijnen kussensloop zelf mocht iets langer zijn, deze heeft wat de neiging op de zijkant van het kussen bloot te stellen. Zeker een aanrader.

Mijn hoofd wordt echt gedragen door het kussen.

Ik ben erg tevreden over het boekweitkussen! Op advies van een cliënt van mijn werk heb ik dit kussen gekocht. Ik slaap relaxed..het kussen past zich precies aan de vorm van mijn hoofd en nek. Mijn schouders liggen vrij En ik word erg ontspannen wakker. Een aanrader! Groeten van L. Hemmelder

Uitstekende service en goede kwaliteit

Was even wennen, het boekweit kussen maar na wat aanpassingen (vulling verminderen) slaapt het heerlijk!

Super kwaliteit, snel geleverd voor een goede prijs!

Origineel Japans kussen besteld, snel en correct geleverd door een top team!

Over PUUR.SHOP

PUUR.SHOP staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!