Onverwacht aftastend nog, maar aangenaam verrast

Soms nog ietwat zoekend naar de ideale hoeveelheid vulling, maar verder aangenaam verrast dat zulk een dun kussen (standaard) toch aangenaam is om te slapen. Iets harder dan andere kussens wat soms kan resulteren in drukking ter hoogte van kaak of oren, dat bij langdurig liggen op één zijde ietwat onaangenaam kan zijn. Gezien het eerste ervaring is soms benieuwd of het grotere formaat mogelijk beter zou kunnen zijn voor mij, maar verder zeer zeker aangenaam verrast.

Goede service en goed product

Snel geleverd, goede kwaliteit en goede service

Super hoofdkussen

Ik had veel last van mijn schouder en nek en sedert dat ik op mijn nieuw hoofdkussen slaap van Puur .shop heel veel beter ..top ....heel tevreden en een echte aanrader !

Ik heb dit kussen jaren geleden voor de eerste keer besteld en was meteen tevreden. Omdat ik gewoon niet kan wennen aan een ander kussen heb ik weer gekozen voor deze. Nooit meer een andere.

Fijne website met fijne producten, ook tweedehands

Een mooie en fijne website met veel informatie over de producten, die ook tweedehands verkrijgbaar zijn. Goede verzending, duurzaam, ik kan niet anders dan lovend zijn. Prettig product met duidelijke instructies over het eerste gebruik en een fijne garantie die mij over de drempel had getrokken, als ik die nog had gehad.

Mooi product voor de juiste prijs.

Prachtig biologisch katoen, snel geleverd en zeer goede service.

heerlijk nauurlijk PUUR

Vlotte bestelling na duidelijke informatie op de site. Nette verpakking met bestelling Complete box met kussen, kussensloop en zak om teveel boekweit te kunnen bewaren. Topkwaliteit en Topservice. Barbara uit België

Snelle nette levering.

Snelle nette levering.

Fantastisch kussen

De boekweit was snel geleverd. Het kussen is fantastisch, ik slaap heerlijk.

Top kussen

Slaap er zelf al jaren op; mijn vriend met slaap problemen probeerde het uit, dus bestelde ik het voor hem. Erg blij mee; vertelt nog nooit zo lekker op een kussen te hebben gelegen!

Top , ik vindt heerlijk , en wat een leuke bijkomstigheid is, mijn meisje zegt dat ik niet meer snur

Dit kussen gaat heerlijk naar jou hoofd staan , 1 nadeeltje vindt ik , voor de vakantie om mee te nemen is het nogal zwaar. Voor de rest alleen maar +++++++++++

Minder dan voorgaande jaren

Voor de 3e keer het boekweit kussen besteld, mijn man en ik hebben er beide . Laatste keer zat er bij 1 kussen geen kussensloop, hierover een mail gestuurd maar geen antwoord op gekregen ook vond ik de kwaliteit van de boekweit minder dan andere jaren. Als ik ze weer aanschaf dan ga ik toch ook even elders kijken.

Prima levering, goed product

Zie boven.

Al jaren een groot liefhebber van boekwijtkussens en ik was na 6 jaar echt aan een nieuwe toe. Ik ben geheel bedlegerig, dus lig ik er 24 uur op en ik zou of liever gezegd kan niet meer op een ander kussen liggen. Zelfs mijn dochter heeft mijn oude kussen meegenomen omdat ze zo slecht inslapen kan en we hebben mijn goede voorraad omgewisseld met gedeeltelijk de oude boekwijtdoppen en zij gaat er nu ook eentje aanschaffen omdat ze meteen in slaap valt sinds ze mijn kussen gebruikt. Hoe mooi is dit! Hanneke echt Top! Groetjes terug!

Meer mogelijkheden

Ik ben groot fan van boekweitkussens en heb daarom, ook voor onze camper, twee reiskussentjes besteld. Jammer genoeg kun je deze alleen met een kussensloop bestellen en niet zonder. Die mogelijkheid had ik graag gehad. Overigens: zeer snelle en verzorgde levering en een super kwaliteit kussen!

Ik had eerst het puur kussen van mijn vrouw geclaimd, nu heb ik mijn eigen puur kussen : geen pijn meer in m'n nek, schouders. Ook geen warm en gezweet hoofd meer. Top.

Uitstekende klantenservice

Ik koop elke twee a drie jaar een boekweit kussen. Lekker schoon en fris. Kwam altijd volledig afgevuld binnen en kon worden aangepast naar wens. Nu voor ca 70% afgevuld. Ik slaap echter heerlijk op een volledig afgevuld kussen, waarbij ik totaal geen last meer heb van nekpijn. Één telefoontje was voldoende om extra vulling nagestuurd te krijgen. Contact verloopt ook soepel en zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over het product en de service. Aanrader!!

Alles perfect !! Levering en het kussen

Snelle levering en ben erg tevreden over het kussen. Wil niet anders meer !!

Uitstekende kwaliteit

Hoofdkussen Japans formaat heeft een uitstekende kwaliteit. Het geeft geen allergische effect en door natuurlijke ventilatie geeft het geen zweterige hoofd en nek. Het product heb ik al meer dan 12 jaar in gebruik .....

Zalige kussens.

Het kussen ondersteunt mijn hoofd perfect, zowel in zijligging als op de rug.

Al heel lang was ik niet blij met mijn kussen, vroeger had ik een verenkussen die in model bleef en niet te hoog was voor mij als buikslaper. Op zoek naar een alternatief voor veren/dons kwam ik uit op boekweit. Mooie site goede uitleg en prima prijs. Besteld en snel goed en mooi ingepakt met persoonlijke groet (superleuk) ontvangen. Paar nachten testen, wat boekweit eruit en het slaapt heerlijk! Ik ben er heel blij mee.

Super tevreden

Mijn man slaap al jaren op een boekweit kussen en was aan vernieuwing toe ik ben het gaan opzoek en ben op jullie site terecht gekomen heb het besteld voor zijn Nieuwjaar had het al veel eerder moeten doen het is een top kwaliteit en zijn super tevreden hij slaap er zalig op echt top!!!

perfect

echt goede kwaliteit, snelle levering

Ligt echt lekker

Pas een paar weken, kussen ligt echt lekker!

Zo als een webwinkel moet zijn

Gewoon super Snel antwoord zelfs telefonisch Snelle levering En alles netjes verpakt En alles was aanwezig Gewoon super

Over PUUR.SHOP

PUUR.SHOP staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!