Mooie producten, fantastische service.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Puur. Ik kocht een nieuwe sloop bij Puur omdat de oude weken onderin de wasmand achterbleef waardoor het weer erin ontstond. Ik bestelde een nieuwe en ze controleerden even of ik de juiste maat bestelde (dat konden ze zien aan mijn bestel historie). De volgende dag lag mijn nieuwe in de bus.

Geweldig slaapgenot

Ik had er al een die inmiddels 20 jaar oud was. Het fijne hieraan is dat je hem kan bijvullen of leger maken om de juiste stevigheid te creëren. Verder ben ik erg blij dat ook de tijk gewassen kan worden.

Er wordt waargemaakt wat op de website wordt beloofd.

Boekweit kussen aangeschaft. Inderdaad is ook mijn ervaring dat ik nooit meer op een ander soort kussen wil liggen. Snelle levering, degelijk ingepakt met ook natuurvriendelijk materiaal. 30 dagen uitproberen, en bij niet tevreden krijg je zonder meer het aankoopbedrag terug. Waar vind je dat nog. Daarbij is ook nog losse vulling te bestellen. Kortom, aanrader!

Prachtige service; vlotte rechtzetting van een niet geleverde bestelling

Na het plaatsen van een bestelling werd deze maar niet geleverd. Na contactopname met PUUR.SHOP werd dit professioneel PLUS vriendelijk aangepakt en binnen de 2 dagen was het hele issue verleden tijd. Dank voor de vriendelijke en doortastende aanpak. Puur.Shop is echt een aanrader

Prima service en prachtig product

Voor een vriend had ik het grote boekweitkussen besteld en laten bezorgen en dat ging allemaal lekker vlot en snel. Enig minpuntje was de bezorger, die zonder notificatie het pakket in een ruimte naast de voordeur van de flat had gelegd, waardoor het even 'kwijt' was... Heb ook voor mezelf een groot boekweitkussen besteld - mijn oude elders gekochte was wel eens aan vernieuwing toe! Wat fijn dat er een aparte zak in de stevige doos zat, om het teveel aan boekweitkafjes zo lang in te doen tot het kussen later weer bijgevuld kan worden, als het wat 'ingezakt' is. Mooi genaaid en mooie, kwalitatief goede stof (van bio katoen). En als klap op de vuurpijl: sinds ik slaap op een boekweitkussen, heb ik nooit meer last van koude voeten!

Blijft 's nachts niet goed

Kussen blijft 's nachts niet goed. Telkens wordt ik wakker om het kussen terug in mijn nek te duwen. Redelijk hard om te slapen maar dit zal wennen zijn.

Betrouwbare webshop

Alles naar wens. Goede prijs / kwaliteit met snelle levering. Thx!

Beste kussen ooit!

Was eerst even wennen, maar ik wil nooit meer anders. Ik slaap al jaren op een dergelijk kussen. Het was tijd alweer tijd voor een nieuwe. Kussen was voor mij iets te krap gevuld, maar heb kosteloos extra vulling toegestuurd gekregen. Top service!

Er was wat mis gegaan met de bestelling. Na contact via mail is alles super opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Topkwaliteit en super service!

Ik ben blij dat ik deze shop heb ontdekt.

Makkelijke site, snel besteld, goed product

De informatie is overzichtelijk en duidelijk, bestellen is makkelijk, goede track&trace, perfect verpakt en ik ben helemaal weg van het Japanse kussen. Even uitzoeken hoeveel boekweitdoppen eruit moeten en je slaapt heerlijk.

Heel blij mee

Keurig geregeld allemaal, snel en zonder problemen

Topproduct en service

Fijn product, netjes verpakt mooi verzorgd en vlot verzonden. Zeer tevreden klant.

Prima kussen en snelle bezorging

Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het kussen maar dat komt helemaal goed! Het slaapt heel goed.

Prima bestelproces

Afrekenen en versturen ging prima. Het bestelde artikel werd keurig volgens afspraak bezorgd. Helaas wel een mismatch tussen de productbeschrijving en hetgeen ik verwachte besteld te hebben. Daardoor was er een noodzaak het product retour te sturen. Daar was een kleine herinnering voor nodig maar daarna is het ook goed opgelost. Daarom geen 9. Maar een 8 is nog steeds netjes.

Eindelijk kan ik goed slapen

Het kussen neemt een natuurlijke vorm van je hoofd en schouder aan. Ik heb inmiddels 6 andere kussens gehad, maar dit kussen past het beste bij mij. Ik ben hier echt heel blij mee. #dankbaar Snel besteld en snel geleverd. Ruikt ook nog eens goed. Perfect dat je iets meer vulling bij krijgt. Je kan er altijd naar wens iets uithalen.

Super tevreden!

Kussen is top, komt overeen met wat site beschrijft. Service en persoonlijk contact met t maken van een keuze is super.

Uitmuntend producten en een prima shop

Had eerste instantie via via besteld, daarna de vervolg bestelling, wat allemaal perfect verliep. De kwaliteit van de producten is aanzienlijk beter dan wat ik ooit gehad heb. Zowel de kwaliteit van het boekweit kussen zelf is perfect..als zo de kussensloop ook perfecte kwaliteit. De prijs kwaliteit verhouding,...het is zeer zeker het geld waard!!!

Formidabel

Sinds ik op mn Japanse kussen slaap en dat is nu n klein maandje ,zijn mn nek en schouder spanningen bijna verdwenen ,heb niet hoeven te wennen ,t lijkt hard maar t wordt zacht ....slapen ....ik kan t iedereen aanraden voor wie rustig wilt slapen en niet voortdurend met zn slaaphouding wilt bezig zijn !

Prachtige service en super product

Prachtige service en super product

Zeer goed product, snel en vriendelijk op tijd geleverd

Zeer goed product, snel en vriendelijk op tijd geleverd

Goede kwaliteit, snelle levering

Wij hebben mond-neusmaskers besteld en die werden dezelfde dag op de post gedaan. De kwaliteit is goed, de maattabel duidelijk. Hierdoor hebben mijn man en ik beide perfect zittende maskers waar je het niet benauwd van krijgt. Bedankt!!

Serieus bedrijf

Goede communicatie. Goede service.

vlotte service en kwaliteitsproduct

Eenvoudige bestelling online en snel thuis geleverd.

Ik heb heel vaak last van hoofdpijn , en dat komt vanuit mijn nek. Sinds ik op dit hoofdkussen slaap is de hoofdpijn verdwenen en is zelfs mijn rugpijn vele malen minder. In 1 woord geweldig

Over PUUR.SHOP

PUUR.SHOP staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!