Ik gebruik zowel thuis als in mijn kleine camper een boekweit kussen. Mooi klein maar voldoende groot. Als je even jouw bed verlaat en terugkomt dan is de bovenkant inmiddels koud, maar als je het omdraait dan merk je dat die kant nog lekker warm is. Het kussen vormt zich en voelt behaaglijk aan. De mooie witte kussensloop wordt bruin door de doppen , daarom zou ik liever een gekleurde sloop willen hebben. Met vriendelijke groeten, Herman

Levering conform afspraak. Netjes verpakt. Kussensloop past perfect om het kussen. Kussen is vrij klein (maar groter heb ik niet nodig :-)). Verder geen opmerkingen. Een boekweitkussen heeft mi als grootste voordeel dat het koeler is dan een traditioneel kussen. Mede omdat je er meer óp ligt ipv in wegzakt (wat mss niet iedereen prettig vindt).

Speciaal

Moet er nog een beetje aan wennen , geraak er goed mee in slaap Vermits ik heel veel migraine aanvallen heb en snachts nog wakker word van de hoofdpijn hoop ik dat het gaat beteren . Maar ik hou vol . Moet wel zeggen mijn nekpijnen beginnen te beteren . Het is nog vrij kort hè dat ik het heb binnen een maand zal ik er misschien meer over weten .

slaapt oke

paar dagen geprobeerd vond het te hoog en te hard, nu kussen iets dunner gemaakt nu slaapt het lekker

Ik heb volgens de stappenplan mijn boekweit kussen aangepast en ik slaap heel goed. Eerst was het wel even wennen, maaar ik voel en weet dat dit een goeie keus is geweest

Even wennen, maar daarna wil je niet anders meer

Ik ben een buikslaper, maar ik kreeg steeds meer last van mijn nek en schouders. Toen ben ik gaan zoeken naar een beter kussen. Eentje die mij ook zou kunnen helpen met het slapen op mijn zij of rug. Ik kwam uit bij de boekweitkussens van boekweitkussen.nl. De uitleg op de website is uitgebreid en duidelijk. Verzending was snel. Het was de eerste week echt even wennen om met dit kussen te slapen. Maar al snel voelde het heel natuurlijk en ik slaap vrijwel nooit meer op mijn buik. Dik tevreden over het kussen en de kwaliteit er van!

Zeer positief

Ondanks dat de kussens zwaar zijn geven deze een goede ondersteuning aan hoofd, wat voor mijn belangrijk is dat ook tijdens warme nachten het hoofd koel blijft in tegen stelling van andere kussens blijft, gebruik de boekweit kussens al meer dan 30 jaar naar grote tevredenheid

opnieuw heerlijk slapen en byebye nekpijn

Ik heb een tijdje geslapen zonder boekweitkussen en merkte dat ik vaker nekpijn en hoofdpijn had bij het wakker worden. Mijn vrouw had een speltkussen dat ze niet meer gebruikte, dus daar even mee geprobeerd, maar dat maakt veel meer lawaai bij het bewegen dan boekweit. Vandaar terug overgeschakeld naar een boekweitkussen. Het leuke aan dat van boekweitkussen.nl is dat het goed gevuld is en dat je er zelf vulling moet uithalen tot het voor jou goed is. zeker een aanrader

Top ervaring!

Ik heb een traditioneel japans formaat kussen besteld met bijpassende hoes. 'S avonds laat besteld en toch de dag erna al aan huis geleverd. Zowel kussen als hoes zijn heel mooi afgewerkt. Later die dag kreeg ik nog een email net instructies van ze. Helemaal top dus.

Geweldig kussen

Ouderwets goed, slaap hier al bijna 20 jaar op en was toe aan een nieuwe.

Super goed

Zeer aangename kussens om op te liggen, goede ondersteuning aan hoofd en nek. Zeer blij mee. Groetjes Luc

Prima kussen, makkelijk besteld.

Geen klachten.

Volgens verwachting : geslaagd

Levering ging makkelijk en goed. Het kussen - Japanse maat - is erg prettig in gebruik . Fijn dat ik er een sloop bij gekocht heb , die precies past .

Erg tevreden

Ik heb mijn boekwijt kussen nu al een hele tijd, 5+ jaar. Ik heb deze week alle kussens gewassen (hoezen) en de vulling helemaal vervangen. Op naar de volgende 5+ jaar heerlijk slapen.

Het is voor mij een grote aanpassing.

Aanvankelijk dacht ik dat de verandering van kussen ging meevallen maar gedurende de nacht werd ik verschillende keren wakker. Vooral wanneer ik mij wilde draaien, moest ik precies altijd dat kussen weer even opschudden of goed leggen. Daardoor ben ik uit mijn vaste slaap. Ik heb nu weer mijn oud kussen in gebruik. Het nieuwe staat nog binnen handbereik. Ik geef het nog niet op maar vind het vervelend dat ik er wakker van word.

Super tevreden

De kussen die ik heb besteld bevalt super goed! Snelle levering en keurig verpakt.

goed kussen waar je altijd weer op terugkomt

heb diverse kussens bij jullie besteld . was altijd zeer tevreden en heb dit ook aan andere vrienden doorgegeven. allen de laatste keer was het kussen matig gevuld.

Ik wil nooit meer anders

Het is nu mijn 2e bestelling. En ben zeer tevreden. Ik wil ook geen andere kussen vulling meer als Boekweit. Het heeft voor mij veel voordelen. Ik lig Ergonomisch heb dus geen rug of nek klachten meer. En daarbij is het Hygiënisch je vervangt de inhoud en vult naar gelieve bij. Ik doe dit zo om de twee jaar. In het begin misschien even wennen, (het knisterd wat, het voelt anders….je moet even zoeken wat bij je past qua vulling etc. Mij geeft het de ondersteuning en rust.

Geweldig,géén nekpijn meer

Nà 20 jaar toch weer gekozen voor een boekweitkussen. Vroeger 1 gekocht bij bekende huishoud winkel maar was toen een groot kussen,met een toch minder goede kwaliteit boekweit doppen,het sliep toen al wel fijn,maar de de inhoud verging na een tijd tot een bruin poeder,wat ik niet écht hygiënisch eruit vond zien,dus toch maar weggedaan. Intussen een 4 in 1 kussen van de hoofdpijn poli uit het Ziekenhuis gekocht,een flinke tijd hieraan moeten wennen, na een aantal jaren hier op geslapen te hebben,nog steeds bij het wakjer worden ,pijn in mijn nek. Nu dus toch weer terug naar het boekweit kussen,en vanaf de eerste nacht hierop geslapen te hebben,nu ongeveer 3 weken,nog steeds geen pijn in mijn nek bij het opstaan. Ook de compacte maat van het kussen is groot genoeg,en ligt écht geweldig lekker. Héél blij en dolgelukkig,met dit boekweit kussen. Kussen was heel netjes verpakt in een plastik zak,en in een doos,snelle bezorging ook,binnen 2 dagen bezorgd,dikke duim omhoog voorBoekweitkussen.nl. Nu nà al die jaren met veel pijnlijke rug en nekklachten,(versleten nekwervels) toch weer gekozen voor het boekweit kussen,

Heerlijk

Heerlijk slapen met dit kussen! Niet benauwend, eerste indruk was wat een klein kussen maar het is groot genoeg, top!

Betere nachtrust

Het kussen is aangeschaft voor mijn vrouw die een slechte nachtrust heeft. Sinds zij slaapt met dit kussen is haar nachtrust duidelijk verbeterd. Minder moeite met inslapen en doorslapen. Nu hoopt ze nog op vermindering van haar rugpijn maar ze begrijpt dat dit tijd kost. Maar met het resultaat tot nu toe is ze heel blij.

Super product!

Snelle levering, goede kwaliteit kussens en slopen!

Snelle levering, netjes verpakt. Ik was bang dat het boekweitkussen teveel geluid zou maken, maar daar heb ik geen moment last van gehad. Het vormt zich naar mijn hoofd, maar blijft stevig. Als ik op mijn zij lig, ondersteunt het goed. Ook is het heerlijk koel, geen zweterige nek en warm hoofd meer. Ik kan niet meer zonder dit kussen!

Heel fijn!

Na lang wikken en wegen toch besloten om boekweit kussens te proberen. Na een aantal weken gebruik kan ik alleen maar concluderen dat deze kussen erg fijn zijn in gebruik. Niet meer wakker worden met nek- of spierpijn en daarnaast raak je ook niet oververhit, dit in tegenstelling bij het gebruik van synthetisch materiaal. Kortom: super product!

Goed gegaan

Bestelling ontvangen. Zat een gat in de pakket omdat er geen doos omheen zat maar wel met papieren ingepakt. Open gemaakt, en kussen waren niet gaan lekken.

Over Boekweitkussen.nl

boekweitkussen.nl staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!