geweldige service.

Ik had een verkeerd adres ingevoerd. Zij hebben met mij contact opgenomen en opnieuw de kussen gestuurd. Verder zijn wij zeer tevreden over de kussens.

Snel, betrouwbaar, goede kwaliteit!

Slaap al jaren heel prettig op kussens gevuld met boekweitkaf. Je raakt er zó aan gewend! Eigenlijk slaap ik niet meer lekker op andere kussens. Maar mijn kussen is groot en zwaar, niet handig in mn rugzak. Totdat ik het ‘reiskussen’ ontdekte. Lekker klein, licht en toch heel fijn! Bijpassend sloop erbij… mij hoor je niet meer! Zzzzzzzzzzzx

super

Ik heb al lange tijd last van nek en schouders. Dokterbezoek, fysiobezoek. Ik heb alle kussens in het huis tot in den treure uitgeprobeerd, waaronder de dure ergonomische. Ander matras gekocht, van zacht naar hard. Maar toch werd ik 7 van de 10 keer wakker met nekklachten, hoofdpijn, misselijkheid, kortom rottig opstaan. Ik weet het aan de lichte artrose die in mijn nek zit. Maar nu heb ik sinds 2 weken een boekweitkussen, en ik wordt wakker zonder nekklachten!. Zodra het kussen naar mijn zin gevormd is, is het goed, en voelt het goed. Enig puntje is dat het zodra ik weer naar zij en weer terug draai, ik het kussen weer een beetje moet modelleren. Maar ik heb dat er heel graag voor over. Kortom, ik ben erg blij dat ik het boekweitkussen gekocht heb.

Met een nieuwe vulling is mijn kussen zo goed als nieuw.

Na drie jaar gebruik was het volume van mijn kussen sterk gedaald. Dank zij een nieuwe vulling is mijn kussen terug perfect.

heerlijk

ik slaap al meer dan 25 jaar met n boekweit kussen

Super !!!

Had al een boekweit kussen, deze waren aan vervanging toe!!!!! Maar slaapt prima!!!!

Top kussens

Hadden al ervaring met soakabakussen maar waren aan vervanging toe.

Nog niet fantastisch, wel prima

Ik moet nog wennen aan het kussen. Na er een week op geslapen te hebben vind ik ‘m nog steeds vrij hard en laag ondanks de kleine besteld te hebben. Ik vraag mij af of ik toch de grotere had moeten hebben en had daar meer advies/voorbeelden over willen lezen.

Een verademing om zonder nekpijn wakker te worden.

Wat een verademing wakker worden zonder pijn. Kussen is goed te vormen naar je eigen houding.

Prima product!

Heb vulling gekocht voor een zelfgemaakte kussen. Het is een fijn en mooi natuurlijk product! Enige verbeterpunt is: bij de productomschrijving is er geen omschrijving van hoeveel kg je ongeveer nodigt hebt per kussen afmetingen. Dit kan dus veel beter!! Uiteindelijk kg en formaat verhoudingen gevonden bij de kant en klare 'kussens maar koste meer tijd/ energie dan nodig.

Na 15 jaar weer nieuwe een kussen

I vraagje dat plastic zakje met zaden is dat voor thee of voor geurtjein de kussen.

Betrouwbaar

Bij hetvterugsturen van een te klein kussen, geld keurig snel terugbetaald en bij nieuwe bestelling ket kussen extra snel ontvangen.

Heerlijk kussen!

Snelle service en prima kussen. Aanrader

zeer prettig japans hoofdkussen

goed kussen naar keuze te vullen dik of dun

super lekker slapen

Ik heb vroeger al eens een boekweit kussen gehad maar dit was harder dan nu want er zaten echt boekweit doppen in. Lekker fris in de zomer en warm in de winter. Mijn huidig kussen is lichter maar heeft dezelfde eigenschappen. Weg met de nekpijn terug.

Even wennen maar na een week echt heerlijk

Het kussen ligt lekker. Ik werd wel de eerste paar dagen wakker met een hoofd die ligt zeer deed. Een beetje dat gevoel wanneer je op iets hards ligt. Maar binnen een week is dat gevoel weg en ligt het kussen nog steeds top. Ik zou het aanraden. Al helemaal gezien er geen synthetische stoffen in zit.

eindelijk!

eindelijk terug een kussen met echte steun, dat wat harder aanvoelt en waardoor de spieren veel meer kunnen ontspannen. Na 1001 hoogtechnologische kussens die me meer nek- en hoofdpijn bezorgden dan iets anders kwam de herinnering aan mijn studenten tijd terug boven en toen had ik er al eens kennis mee gemaakt, zodoende direct eentje besteld. beste keuze ooit! de eerste dagen was het even wennen, al heb ik het ondertussen zelfs wat bijgevuld want het mocht iets steviger zijn. Heerlijk kussen en geen vieze geurtjes. Het kraken valt ook best heel erg mee en het werkt bij mij eerder rustgevend.

lekker slapen :)

Sinds ik hem heb slaap ik heerlijk

Kwalitatieve service en snelle levering.

Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke website. Snel beslist om dit te bestellen!

Het proberen meer dan waard

Als hardleerse buikslaper ben ik eerst begonnen met 50% van de vulling uit het kussen te halen en veilig weg te bergen. Het grote voordeel van dit kussen ( voor een buikslaper ) is dat je het kan vormen in elke gewenste vorm , elke gewenste verdieping of verhoging. Ik ben nu nog in het proces om het kussen te optimaliseren ( opnieuw kleine hoeveelheden vulling bijsteken ). Het voelt ook veel koeler dan een polyestervulling ( ook moduleerbaar ) en dus is het "zweten" minder. Daar zoek ik nog een optimale sloop. Het is een leerproces maar reeds vanaf dag 1 heb ik geen aanpassingsproblemen ondervonden. Het "ideaal" maken van het kussen neemt wel wat tijd in beslag omdat je toch 2 of 3 dagen wil proberen na elke aanpassing.

Product erg klein

Product goed geleverd en snel. Was echter erg klein. Mijn man heeft ook een kussen die even duur is als het normale kussen van de website en deze is anderhalf keer zo groot. Viel tegen.

Veranderde kussens

Helaas ben ik ietwat teleurgesteld in de 4 kussens die ik afgelopen tijd gekocht heb. Enige jaren geleden hele fijne grote kussens besteld en deze waren ook dikker qua inhoud en stof die eromheen zat. Nu minder vulling kleinere kussens en gladde dunne stof. Waardoor ik na 2 dagen weer mijn oude kussen gepakt heb. Toen kingsize gekocht en ook nu weer 2 keer 2 kingsize gekocht. 2 ervan zijn voor waar ik ze voor gekocht heb groot genoeg maar voor mijn bedden thuis zijn ze te klein. Dat vind ik heel jammer.

Heel fijn kussen

Ik heb een paar jaar geleden een Japans kussen gekocht en ik die bevalt heel erg goed. En heb er later één voor mijn man gekocht omdat hij altijd klaagde over een warm hoofd en nu hoor ik hem er niet meer over. Wat ook fijn is dat je de boekweit ook los kan bestellen om het kussen bij te vullen, bovendien is de levering snel. Kortom wij zijn er blij mee

Een klein kussen, maar dat is voor mij geen probleem. Vanaf de eerste nacht heb ik er heerlijk op geslapen en mijn nekpijn lijkt echt minder. Het kussen gaat ook zeker mee op vakantie.

Meest comfortabele kussens die we gehad hebben. Wij hebben de reis/kinder maat besteld en dat is voor ons groot genoeg. Zou niet anders meer willen!

Beekstraat 54

6001 GJ Weert

0495 445000

Over Boekweitkussen.nl

boekweitkussen.nl staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!