Heel fijn!

Na lang wikken en wegen toch besloten om boekweit kussens te proberen. Na een aantal weken gebruik kan ik alleen maar concluderen dat deze kussen erg fijn zijn in gebruik. Niet meer wakker worden met nek- of spierpijn en daarnaast raak je ook niet oververhit, dit in tegenstelling bij het gebruik van synthetisch materiaal. Kortom: super product!

Goed gegaan

Bestelling ontvangen. Zat een gat in de pakket omdat er geen doos omheen zat maar wel met papieren ingepakt. Open gemaakt, en kussen waren niet gaan lekken.

Had het eerder moeten doen!

Bij het slapen gaan vindt mijn hoofd al vrij snel, op spontane wijze door de boekweit korrels, een stabiele positie. Die ik vervolgens zelf nog wat kan optimaliseren. Hier bij kies ik een houding die het snurken zo veel mogelijk tegengaat (zijligging) en die ook aangenaam aanvoelt. Deze, voor mij meest ideale positie, blijft ook door dit bijzondere kussen voor de rest van de nacht automatisch gehandhaafd. Al met al ben ik uitermate tevreden en had het boekweit kussen eerder moeten aanschaffen. Maar ‘beter laat dan nooit’!

Geweldige service, mooie producten.

Ik heb meerdere malen hier kussens gekocht, de eigenaar heeft me meerdere malen geholpen met mijn bestelling. 1 Keer belde ze me zelfs op om te vragen of mijn bestelling wel klopte omdat deze afweek van normaal! Het materiaal voelt zachter dan babybilletjes en ik lig er beter op dan op welk kussen dan ook. Een ander pittenkussen dat ik had, had veel te weinig pitten! De kussens van Puur bevatten meer dan genoeg vulling en je kan zelfs een deel bewaren voor een andere keer.

Fijn kussen en fijn verpakt in papier.

Mooi product met uitleg en fijn verpakt in papier.

Goed hoofdkussen, snel geleverd

Ondanks de aanduiding kingsize is kussen toch aan de kleine kant voor een bed van 90 cm breed. Kussen is wel goed gevuld en blijft de hele nacht goed ondersteunen.

Zó fijn!

Ik was heel nieuwsgierig hoe dit zou slapen en werd blij verrast! Het boekweit ondersteund heerlijk nek en schouders met een combinatie van stevig en aanpasbaar. Het slaapt heel ontspannen. Een week later heeft mijn partner er ook meteen een besteld. Dit kussen wint het voor ons van kapok, natuurlatex en schuim. En, dat het 100% natuurlijk, bio afbreekbaar materiaal is maakt mijn goede nachtrust helemaal compleet.

Gewoon perfect

Heerlijk kussen. Netjes en duurzaam verpakt. Duidelijk instructies.

Mooi comfortabel product. goeie service, zeer klant vriendelijk.

Ik heb een heel goede ervaring met puur, het kussen heeft mijn neck klachten verlicht. Dank ook voor het sloopje wat jullie zonder twijfel hebben vervangen ik kreeg het binnen een dag. Kortom zeer aan te raden.

alles ok

ik gebruik reeds een 40 tal jaren een "soyabean pillow" ( uit china) het is nu grondig aan vernieuwing toe dus ik zocht een alternatief en heb dit gevonden. ik slaap even goed als voordien op mijn oude sojaboonkussen vriendelijke groeten

Verrassend

Vlotte en heel nette levering, info en gebruik bijgeleverd, japanse maar ideaal zelfs voor volwassen man, na paar nachten nekklachten fel verminderd, zeker een aanrader

Verrassend

Vlotte en nette levering, info over product en gebruik netjes bijgeleverd, japans formaat ideaal ook voor volwassen man, na enkele nachten waren de nekklachten al veel minder, een aanrader!

Verrassend

Zeer vlotte verzending, heel netjes verpakt, wat info over het product en gebruik ervan, aangenaam om op te slapen, nekklachten na paar dagen fel verminderd, Japans formaat ideaal zelfs voor volwassen man.

Verrassend

Onverwacht aftastend nog, maar aangenaam verrast

Soms nog ietwat zoekend naar de ideale hoeveelheid vulling, maar verder aangenaam verrast dat zulk een dun kussen (standaard) toch aangenaam is om te slapen. Iets harder dan andere kussens wat soms kan resulteren in drukking ter hoogte van kaak of oren, dat bij langdurig liggen op één zijde ietwat onaangenaam kan zijn. Gezien het eerste ervaring is soms benieuwd of het grotere formaat mogelijk beter zou kunnen zijn voor mij, maar verder zeer zeker aangenaam verrast.

Goede service en goed product

Snel geleverd, goede kwaliteit en goede service

Super hoofdkussen

Ik had veel last van mijn schouder en nek en sedert dat ik op mijn nieuw hoofdkussen slaap van Puur .shop heel veel beter ..top ....heel tevreden en een echte aanrader !

Ik heb dit kussen jaren geleden voor de eerste keer besteld en was meteen tevreden. Omdat ik gewoon niet kan wennen aan een ander kussen heb ik weer gekozen voor deze. Nooit meer een andere.

Fijne website met fijne producten, ook tweedehands

Een mooie en fijne website met veel informatie over de producten, die ook tweedehands verkrijgbaar zijn. Goede verzending, duurzaam, ik kan niet anders dan lovend zijn. Prettig product met duidelijke instructies over het eerste gebruik en een fijne garantie die mij over de drempel had getrokken, als ik die nog had gehad.

Mooi product voor de juiste prijs.

Prachtig biologisch katoen, snel geleverd en zeer goede service.

heerlijk nauurlijk PUUR

Vlotte bestelling na duidelijke informatie op de site. Nette verpakking met bestelling Complete box met kussen, kussensloop en zak om teveel boekweit te kunnen bewaren. Topkwaliteit en Topservice. Barbara uit België

Snelle nette levering.

Snelle nette levering.

Fantastisch kussen

De boekweit was snel geleverd. Het kussen is fantastisch, ik slaap heerlijk.

Top kussen

Slaap er zelf al jaren op; mijn vriend met slaap problemen probeerde het uit, dus bestelde ik het voor hem. Erg blij mee; vertelt nog nooit zo lekker op een kussen te hebben gelegen!

Top , ik vindt heerlijk , en wat een leuke bijkomstigheid is, mijn meisje zegt dat ik niet meer snur

Dit kussen gaat heerlijk naar jou hoofd staan , 1 nadeeltje vindt ik , voor de vakantie om mee te nemen is het nogal zwaar. Voor de rest alleen maar +++++++++++

Groenstraat 20 5715 BD Lierop

0492-320052

Over Boekweitkussen.nl

boekweitkussen.nl staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!