Top kussen

Slaap er zelf al jaren op; mijn vriend met slaap problemen probeerde het uit, dus bestelde ik het voor hem. Erg blij mee; vertelt nog nooit zo lekker op een kussen te hebben gelegen!

Top , ik vindt heerlijk , en wat een leuke bijkomstigheid is, mijn meisje zegt dat ik niet meer snur

Dit kussen gaat heerlijk naar jou hoofd staan , 1 nadeeltje vindt ik , voor de vakantie om mee te nemen is het nogal zwaar. Voor de rest alleen maar +++++++++++

Minder dan voorgaande jaren

Voor de 3e keer het boekweit kussen besteld, mijn man en ik hebben er beide . Laatste keer zat er bij 1 kussen geen kussensloop, hierover een mail gestuurd maar geen antwoord op gekregen ook vond ik de kwaliteit van de boekweit minder dan andere jaren. Als ik ze weer aanschaf dan ga ik toch ook even elders kijken.

Prima levering, goed product

Zie boven.

Al jaren een groot liefhebber van boekwijtkussens en ik was na 6 jaar echt aan een nieuwe toe. Ik ben geheel bedlegerig, dus lig ik er 24 uur op en ik zou of liever gezegd kan niet meer op een ander kussen liggen. Zelfs mijn dochter heeft mijn oude kussen meegenomen omdat ze zo slecht inslapen kan en we hebben mijn goede voorraad omgewisseld met gedeeltelijk de oude boekwijtdoppen en zij gaat er nu ook eentje aanschaffen omdat ze meteen in slaap valt sinds ze mijn kussen gebruikt. Hoe mooi is dit! Hanneke echt Top! Groetjes terug!

Meer mogelijkheden

Ik ben groot fan van boekweitkussens en heb daarom, ook voor onze camper, twee reiskussentjes besteld. Jammer genoeg kun je deze alleen met een kussensloop bestellen en niet zonder. Die mogelijkheid had ik graag gehad. Overigens: zeer snelle en verzorgde levering en een super kwaliteit kussen!

Ik had eerst het puur kussen van mijn vrouw geclaimd, nu heb ik mijn eigen puur kussen : geen pijn meer in m'n nek, schouders. Ook geen warm en gezweet hoofd meer. Top.

Uitstekende klantenservice

Ik koop elke twee a drie jaar een boekweit kussen. Lekker schoon en fris. Kwam altijd volledig afgevuld binnen en kon worden aangepast naar wens. Nu voor ca 70% afgevuld. Ik slaap echter heerlijk op een volledig afgevuld kussen, waarbij ik totaal geen last meer heb van nekpijn. Één telefoontje was voldoende om extra vulling nagestuurd te krijgen. Contact verloopt ook soepel en zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over het product en de service. Aanrader!!

Alles perfect !! Levering en het kussen

Snelle levering en ben erg tevreden over het kussen. Wil niet anders meer !!

Uitstekende kwaliteit

Hoofdkussen Japans formaat heeft een uitstekende kwaliteit. Het geeft geen allergische effect en door natuurlijke ventilatie geeft het geen zweterige hoofd en nek. Het product heb ik al meer dan 12 jaar in gebruik .....

Zalige kussens.

Het kussen ondersteunt mijn hoofd perfect, zowel in zijligging als op de rug.

Al heel lang was ik niet blij met mijn kussen, vroeger had ik een verenkussen die in model bleef en niet te hoog was voor mij als buikslaper. Op zoek naar een alternatief voor veren/dons kwam ik uit op boekweit. Mooie site goede uitleg en prima prijs. Besteld en snel goed en mooi ingepakt met persoonlijke groet (superleuk) ontvangen. Paar nachten testen, wat boekweit eruit en het slaapt heerlijk! Ik ben er heel blij mee.

Super tevreden

Mijn man slaap al jaren op een boekweit kussen en was aan vernieuwing toe ik ben het gaan opzoek en ben op jullie site terecht gekomen heb het besteld voor zijn Nieuwjaar had het al veel eerder moeten doen het is een top kwaliteit en zijn super tevreden hij slaap er zalig op echt top!!!

perfect

echt goede kwaliteit, snelle levering

Ligt echt lekker

Pas een paar weken, kussen ligt echt lekker!

Zo als een webwinkel moet zijn

Gewoon super Snel antwoord zelfs telefonisch Snelle levering En alles netjes verpakt En alles was aanwezig Gewoon super

Prima kussen

Heb al jaren een boekweitkussen. Was toe aan een nieuwe. Prima kussen , goede prijs, snelle bezorging, Handige accessoires.

Prima kussen

Gebruik nu de hele nacht het zelfde kussen. Slaapt heerlijk.

Mooie producten, fantastische service.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Puur. Ik kocht een nieuwe sloop bij Puur omdat de oude weken onderin de wasmand achterbleef waardoor het weer erin ontstond. Ik bestelde een nieuwe en ze controleerden even of ik de juiste maat bestelde (dat konden ze zien aan mijn bestel historie). De volgende dag lag mijn nieuwe in de bus.

Geweldig slaapgenot

Ik had er al een die inmiddels 20 jaar oud was. Het fijne hieraan is dat je hem kan bijvullen of leger maken om de juiste stevigheid te creëren. Verder ben ik erg blij dat ook de tijk gewassen kan worden.

Er wordt waargemaakt wat op de website wordt beloofd.

Boekweit kussen aangeschaft. Inderdaad is ook mijn ervaring dat ik nooit meer op een ander soort kussen wil liggen. Snelle levering, degelijk ingepakt met ook natuurvriendelijk materiaal. 30 dagen uitproberen, en bij niet tevreden krijg je zonder meer het aankoopbedrag terug. Waar vind je dat nog. Daarbij is ook nog losse vulling te bestellen. Kortom, aanrader!

Prachtige service; vlotte rechtzetting van een niet geleverde bestelling

Na het plaatsen van een bestelling werd deze maar niet geleverd. Na contactopname met PUUR.SHOP werd dit professioneel PLUS vriendelijk aangepakt en binnen de 2 dagen was het hele issue verleden tijd. Dank voor de vriendelijke en doortastende aanpak. Puur.Shop is echt een aanrader

Prima service en prachtig product

Voor een vriend had ik het grote boekweitkussen besteld en laten bezorgen en dat ging allemaal lekker vlot en snel. Enig minpuntje was de bezorger, die zonder notificatie het pakket in een ruimte naast de voordeur van de flat had gelegd, waardoor het even 'kwijt' was... Heb ook voor mezelf een groot boekweitkussen besteld - mijn oude elders gekochte was wel eens aan vernieuwing toe! Wat fijn dat er een aparte zak in de stevige doos zat, om het teveel aan boekweitkafjes zo lang in te doen tot het kussen later weer bijgevuld kan worden, als het wat 'ingezakt' is. Mooi genaaid en mooie, kwalitatief goede stof (van bio katoen). En als klap op de vuurpijl: sinds ik slaap op een boekweitkussen, heb ik nooit meer last van koude voeten!

Blijft 's nachts niet goed

Kussen blijft 's nachts niet goed. Telkens wordt ik wakker om het kussen terug in mijn nek te duwen. Redelijk hard om te slapen maar dit zal wennen zijn.

Betrouwbare webshop

Alles naar wens. Goede prijs / kwaliteit met snelle levering. Thx!

Beekstraat 54

6001 GJ Weert

0495 445000

Over Boekweitkussen.nl

boekweitkussen.nl staat garant voor kwaliteit en service. Met trots en aandacht maken wij al 15 jaar lang natuurlijke gezondheidsproducten. Wij onderscheiden ons door het gebruik van eerlijke en natuurlijke, biologische materialen en hechten daarbij veel waarde aan duurzaamheid, kwaliteit en esthetiek. Wij garanderen topkwaliteit tegen een gangbare prijs. Met onze behulpzame klantenservice voorzien wij je graag van persoonlijk advies. We zouden van je willen horen hoe jouw ervaring met onze service en producten is. Zodoende kunnen wij blijven verbeteren, en kunnen toekomstige klanten beter tot een keuze komen. Alvast hartelijk dank!