Mooie kwaliteit en snelle verzending

Ik had een rompertje laten drukken met persoonlijke tekst en afbeelding, dit is echt super mooi geworden! De afdruk kwaliteit is heel goed, netjes scherp en zit echt 'in de stof' i.p.v. als zo'n print erop die al na 2x wassen eraf gaat. De prijs is daarnaast heel redelijk, soms zelfs veel goedkoper dan andere drukkers. Verder was de verzending heel snel (volgende dag al in huis), zeker voor iets dat custom made is! Kortom: ik ben heel tevreden!

Snel, efficiënt en mooie kwaliteit

De handdoeken waren van goede kwaliteit en ondanks dat de oorspronkelijke kleur niet meer beschikbaar was, toch snel een andere geregeld zodat ik alles op tijd binnen had.

Prachtig

We hebben een magic beker besteld. Levering was erg snel, goed verpakt. Product ziet er prachtig uit.

Precies wat ik verwachte

Hij is heel blij met zijn nieuwe pet met naam.

vroeger goed nu discutabel

Vroeger ging de bestelling altijd goed en vlot, nu duurde het lang en begreep degene die het cadeau kreeg niet zo goed wie de afzender was, de bestelling werd ook met vertraging verstuurd

Kwaliteit voor een goede prijs!

Snelle levering Uitstekende klantenservice Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Goede klantenservice, top resultaat

Een geboortestoeltje besteld, er werd mee gedacht met het ontwerp. Na het bestellen kon nog iets gewijzigd worden wanneer ik dat aangaf. En het resultaat is top! Enige verbeterpunten zou meer voor geprogrammeerde illustraties zijn. En evt mogelijkheid tot deel van de stoel geheel in een andere kleur te maken.

Ontroering bij de ontvanger

Daar doe je het voor. De ouders waren super blij met fit mooie kraamcadeau!

Goede snelle nette service, kwaliteit en communicatie. Zeer aan te bevelen!

Mooie puzzel, snelle levering, slechte online personalisatie tool

Ik heb een puzzel van 96 stukjes laten maken bij Prachtig Cadeau, met eigen foto. De puzzel is héél leuk geworden en was echt heel snel geleverd. Hier ben ik erg tevreden over! Waarom dan toch maar 2 sterren? Omdat de online personalisatie tool niet goed werkt. Je kunt er je foto in uploaden, maar er staat niet duidelijk in aangegeven welke rand bij afdrukken verdwijnt. Ik zag pas op het geleverde product dat de buitenste rand er af gevallen was. In mijn geval was de foto zodanig dat dit niet zo erg was, maar het is wel een essentieel punt. En het lijkt me niet moeilijk aan te passen in de online software (bij andere soorgelijke websites staat vaak goed aangegeven welke rand er bij afsnijden verdwijnt). Op het hoesje dat ik erbij af liet drukken viel nog meer van de foto's weg. Zodanig dat ik het hoesje niet kon geven als cadeau. Ik heb dit teruggekoppeld aan de klantenservice, maar op mijn (3!) berichten heb ik nooit antwoord gehad. Dit is 4 weken geleden. Vandaar hier mijn negatieve review...

snelle service en goede kwaliteit

De bestelling was binnen 24 uur op plaats van bestemming. De kwaliteit is goed en toppie gedaan.

Prachtig cadeau en supersnel!

Wij wonen in Thailand op deze manier kon ik binnen 1 dag een leuk cadeau afgeleverd krijgen.

Zeer slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit bedrukking van kleding, kleuren wijken extreem af en de foto's worden lelijk. Er is verder geen manier om het probleem op te lossen.

Suppergoed

Het pakketje was beter uitgekomen dan verwacht. Via foto weet je noit volledig wat je kan verwachten, maar dit was beter dan mijn verwachting. Ook een zeer snelle levering!

Super goede service

Jammer dat er een mok stuk was bij levering. Na contact met jullie wordt er een mok nageleverd . Dit vind ik super . Ook het afleveradres was anders dan het factuuradres . Dit leverde geen problemen. Ook de levering ging snel . Al bij al ben ik een super tevreden klant .

snelle service

ik kan het omschrijven als prima dienstverlening

sehr gut

gut

Mokken zijn erg mooi, levering te laat

Ik had een ander adres opgegeven voor de bezorging dan het factuuradres. Dit is genegeerd. Ik kreeg ook opeens een bevestiging en een factuur van een bestelling die ik niet gedaan had. Dit was een dag na mijn originele bestelling. Dit veroorzaakte nogal wat verwarring bij mij. Helaas werd er niet gereageerd op mailtjes of via fb-messenger. De levering was ook een dag te laat. Overigens zijn de mokken die ik besteld heb wel erg mooi geworden.

Snelle levering!

Prachtige sleutel opener met foto en super snel geleverd!

Erg mooi geworden.

Snelle levering, mooie bedrukking

Hele snelle levering van mooie mokken!

2e keer dat ik iets besteld heb en ook deze keer dik in orde.

zeer goede kwaliteit en snelle service

Niet helemaal tevreden

Resultaat van schort met foto en opschrift ok. Levering later dan men zegt. Vrijdag voor 4 uur bestelt. Kado kwam pas dinsdag rond 1:00. Dat is dus niet wat ze beloven.

Snelle en goede service!

Geboortestoeltje besteld, de volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit van het drukwerk, netjes al in elkaar gezet en dus ook super snel geleverd. Ga hier zeker meer bestellen. Een aanrader!

uitstekend verzorgd en bezorgd. aanrader!

Ik heb de verzending keurig verpakt bezorgd gekregen. Ik ga er in elk geval nog 2 mokken bestellen.