Mooie mokken

De bestelde mokken waren heel mooi, alleen helaas iets te laat verstuurd.

Kwaliteit mokken helaas niet zo goed,

Diverse mokken met bedrukking besteld. Na een paar maanden liet de folie op 1 mok los. Netjes gemeld bij ze en ook netjes een nieuwe mok ontvangen. Helaas liet na een tijdje bij meerdere mokken de folie los. Na 3x mailen eindelijk een reactie dat men erna zou gaan kijken. Daarna niks meer gehoord, nog wel 2x gemaild maar nooit meer een reactie mogen ontvangen helaas. Erg jammer, de bedrukte mokken zag er op het eerste gezicht prima en netjes uit, jammer dat de kwaliteit (op termijn) minder is.

Niet best

Kunnen jullie nalezen in al de mails die we gestuurd hebben

Niet tevreden

Handdoeken laten bedrukken en vooraf gevraagd of de plaats van de tekst op de handdoek ook anders kon. Dit was mogelijk als ik dit bij de bestelling in de opmerkingen zou zetten. Echter is hier niet naar gekeken en zijn de handdoeken verkeerd geleverd. Ook zijn de voorbeeldfoto's en het bewerkingsprogramma niet heel betrouwbaar. De kleur van de handdoek viel veel lichter uit dan verwacht waardoor de tekst nu bijna wegvalt.

100% tevreden

Even wat strubbelingen, maar na een telefoongesprek was alles opgehelderd en was alles duidelijk. En het vervolg ging honderd procent, en precies volgens de afspraken. Dus wil ik aan jullie werkwijze niets veranderen, ga zo verder, wij zullen jullie bij iedereen aan bevelen. Gr Bernard.

Top dikke vette 10!

Hele mooie magische mok de dag na bestelling al in huis.

Prachtige Uitvoering, Snelle Levering

Een penning voor mijn hond om trots op te zijn, naja, ik dan. DE levering was super snel, de foto is echt perfect qua kleur en de uitkomst is boven verwachting. Of het kwalitatief ook top is is nog even afwachten en ook de bevestiging-ring was niet echt een succes. Maar nogmaals, boven verwachting!

slecht

zwarte handdoeken besteld, maar donkerblauwe geleverd.

Goede service, maar product heeft weinig uitstraling.

De service was goed. Ze belde nog op of ik andere letters wilde omdat het dan beter zichtbaar was. Het product was snel binnen. Alleen bij het openen moest ik echt goed lijken wat er voor foto opstond. En de tekst tja daar moet ik ook moeite voor doen. Voor het geld had ik toch wel iets anders verwacht.

Niks ontvangen

Ik heb een mail gehad 3 dagen geleden dat me bestelling verzonden is maar nog niks binnen dus kan geen beoordeling geven sorry staat snelle levering maar kan er niet over mee praten

Slecht

We hebben een kado gehaald voor onze vriendin en wilde een custom made badjas halen. De website zag er leuk uit, geen opmerkingen. Maar toen we de badjas kregen waren we wel echt teleurgesteld in hoe klein de letter zijn borduurd. Voor de prijs verwachtten we wel wat meer. Daarnaast vonden wij het apart dat we het niet terug konden sturen. Konden we wel maar dat is een heel gedoe. Voor de prijs-kwaliteit verhouding hadden we veel meer verwacht.

Snelle en goede service

Goed contact toen een item een week niet leverbaar was.

Snel geleverd en product is erg mooi!

Late levering

Op zich een leuke knuffel, foto wel wat donker. Helaas pas na 5 dagen geleverd waardoor het te laat kwam voor de verjaardag. Ze waren de order vergeten

Perfekt!

Er werd goed gecommuniceerd vanwege de vertraging in de levering. De kwaliteit/prijs verhouding van dit produkt is prima.

kwaliteitsvol en snelle service!

Prachtige handdoek en zeer snelle service!

Mooie pul, snel geleverd

Geweldig voor last-minute mensen! Ik had voor de 50e verjaardag van aan vriend een mooie, bedrukte bierpul keurig de volgende dag huis! Echt waar voor mijn geld.

Geweldige service, kwaliteitsvol product

Donkere kleuren

De bedrukte mok bleek in realiteit veel te donker gedrukt. Hij is mooi, naar de kleurechtheid laat te wensen over...

Slecht

Order niet verwerkt. Dus veel te laat binnen:( wel excuses toen ik eenmaal ging bellen. Maar geen korting of iets anders

Kwaliteit!

Mijn dochter had al eens een cadeautje van PrachtigKado gegeven. Was toen zeer onder de indruk van de kwaliteit. Nu zelf 2 kado's via hen besteld. Levering was iets later dan ik hoopte, maar wel net op tijd voor de gevraagde datum binnen. Kwaliteit wederom perfect!

Topperrrr

Ik was in het begin een beetje huiverig omdat ik prachtigkado niet kende, maar ik ben er heel goed geslaagd, echt top, bedankt.

Goede service, fout van PostNL op een klantvriendelijke manier opgelost!

Twee keukenschorten met bedrukking besteld, netjes op tijd op de post gedaan door PrachtigKado. Maar helaas kwam maar 1 pakketje aan door knullig handelen van PostNL. Gebeld met de klantenservice en ze hebben meteen een nieuwe gedrukt!

Super artikel, super service

Mooie artikel, heel zachte stof en volgens verwachting. Snelle en correcte levering!

Snelle levering, goede service.

Snelle levering, mooie opdruk, goed product.