Super goede service

Jammer dat er een mok stuk was bij levering. Na contact met jullie wordt er een mok nageleverd . Dit vind ik super . Ook het afleveradres was anders dan het factuuradres . Dit leverde geen problemen. Ook de levering ging snel . Al bij al ben ik een super tevreden klant .

snelle service

ik kan het omschrijven als prima dienstverlening

sehr gut

gut

Mokken zijn erg mooi, levering te laat

Ik had een ander adres opgegeven voor de bezorging dan het factuuradres. Dit is genegeerd. Ik kreeg ook opeens een bevestiging en een factuur van een bestelling die ik niet gedaan had. Dit was een dag na mijn originele bestelling. Dit veroorzaakte nogal wat verwarring bij mij. Helaas werd er niet gereageerd op mailtjes of via fb-messenger. De levering was ook een dag te laat. Overigens zijn de mokken die ik besteld heb wel erg mooi geworden.

Snelle levering!

Prachtige sleutel opener met foto en super snel geleverd!

Erg mooi geworden.

Snelle levering, mooie bedrukking

Hele snelle levering van mooie mokken!

2e keer dat ik iets besteld heb en ook deze keer dik in orde.

zeer goede kwaliteit en snelle service

Niet helemaal tevreden

Resultaat van schort met foto en opschrift ok. Levering later dan men zegt. Vrijdag voor 4 uur bestelt. Kado kwam pas dinsdag rond 1:00. Dat is dus niet wat ze beloven.

Snelle en goede service!

Geboortestoeltje besteld, de volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit van het drukwerk, netjes al in elkaar gezet en dus ook super snel geleverd. Ga hier zeker meer bestellen. Een aanrader!

uitstekend verzorgd en bezorgd. aanrader!

Ik heb de verzending keurig verpakt bezorgd gekregen. Ik ga er in elk geval nog 2 mokken bestellen.

Makkelijk, snel, correct, mooi !

Makkelijke site ! Correcte en snelle levering ! Mooi product ! Blij met mijn eerste bestelling.

mooie snelle service

De eerste keer dat ik hier bestelde. Ontwerpen en doorsturen was heel gemakkelijk. Snelle levertijd, had pakket al na een dag. Kwaliteit is superieur, mijn foto was zoals ik het had verwacht (soms vallen ze donkerder uit dat origineel) maar deze is TOP. echt een aanrader.

Service viel tegen

Het was heel moeilijk om contact te krijgen met jullie. Heb heel lang in de wacht gehangen en zodra ik dan aan de beurt was viel de verbinding weg. Ook via de mail geen reactie. Ik had gevraagd om het resultaat nog te mailen voordat de bestelling definitief gemaakt zou worden. Helaas ook hier geen reactie op gehad. Ik zou in aanmerking komen voor staffelkorting ivm grote bestelling. Ook dit is niet in de factuur meegenomen.

bestelling niet geleverd

Heb een bestelling gegaan en ook meteen betaald, hoorde niets en kreeg niets. Toen maar gebeld. Blijkt de bestelling niet leverbaar. Waarom hoor ik dan niets en moet ik er zelf achteraan? Ook heb ik het geld nog niet terug ontvangen.

Goed op tijd maar niet correct

Artikel mooi op tijd geleverd en goede informatie. Heel jammer dat het niet zo was als ik heb besteld.

Oke

Goed product dat snel geleverd werd. Alleen jammer dat ik er ook twee cadeauverpakkingen bij besteld had ( tegen betaling 1,95 per stuk) en deze niet werden mee geleverd. Telefonische contact proberen op te nemen, maar helaas bleef het bij proberen aangezien de telefoon niet opgenomen werd. Ik bleef in de rij staan met 2 wachtende voor mij.

Leuke winkel met enthousiaste en vriendelijke klantenservice

Prima.

Gekregen wat ik heb besteld

Prachtig kado heeft mij gegeven wat ik heb besteld

Handdoek is naar wens en mooi van kleur. Wel aan de prijzige kant door de hoge verzendkosten!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie afdruk op de beker en zeer snel geleverd. Heel tevreden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering Keurig verzorgd Toegankelijk bij vragen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

overzichtelijk en snel geleverd, makkelijke website

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed product, snelle service.

Belofte levering binnen 24 uur niet gehouden. Geen reactie op melding daarover.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en professioneel