Geholpen zials ik graag geholpen wil worden.

Onbetrouwbaar

Op 2 September s' ochtends een bestelling geplaatst, in de hoop (zoals het op de site vermeld staat) dat het diezelfde dag verzonden werd. Maar na de betaling kreeg ik echter alleen de factuur met de aankoop doorgemaild, verder die dag helemaal niks. De dag erna nog niets, dus een mail gestuurd naar de klantenservice, tot op heden geen reactie. Zaterdag telefonisch contact gezocht, maar zij zijn gesloten in de weekenden. Kortom, mijn bestelling is niet meer nodig, deze verjaardag is alweer voorbij. Maar ik vind het niet netjes dat de klant niet te woord worden gestaan!

Snelle levering en produkt is van goede kwaliteit

Prachtig product

Prachtig eindproduct en snelle levering.

heb bestelling kokmuts en schort gedaan met logo was mooi en helder. Als iets even niet oli was werd er gecontracteerd en zo geregeld. Woon in belgie dus duurde wat langer dan normaal denk maar binnen de week binnen. Ik ga zeker vaker hier iets leuks halen na eigen keuze en bedrukking..

Goed opgelost en goede kwaliteit

Aanvankelijk bestelling niet goed doorgekomen. Na een paar dagen wachten een signaal naar PrachtigKado. Van hun zijde direct gereageerd, probleem opgelost en vervolgens alsnog snel geleverd. Prima kwaliteit, niets op aan te merken.

Snelle levering & goede kwaliteit

Blij met de sleutelhanger die ik heb besteld. Snelle levering en goede kwaliteit

kan beter

Ik heb een foto met tekst op waxinehouder besteld. Helaas was er een streepje vergeten bij de datum, jammer dat dit niet gezien is.

Goede klantenservice en mooi product.

De klantenservice helpt snel en goed. Badlaken was snel geleverd en is van een goede kwaliteit. Borduursel zag er mooi uit. Dit was mijn tweede aankoop en ik ben weer zeer tevreden.

Snelle levering en snelle reactie, maar toont helaas geen begrip voor klacht ver product.

Product werd super snel geleverd (echt heel fijn!). Op mijn reactie na ontvangst van product werd snel gereageerd (fijn!). Helaas was geborduurde naam op handdoek VERKEERD, nl. BOVENAAN geplaatst, waardoor bij ophangen van de handdoek het geborduurde niet zichtbaar is (of naam ondersteboven). Bij bestelproces is dit niet duidelijk en ook geen keuze mogelijkheid. Heel erg jammer van het verder mooie product, dat ik als geschenk had besteld maar zo niet cadeau kan geven. Ook heel jammer dat PrachtigKado.nl dit niet erkent en geen oplossing of tegemoetkoming biedt.

Supersnelle levering

Op vrijdagmiddag rond 15.30 uur gebeld voor twee handdoeken en geïnformeerd of de kleuren op voorraad waren. Gebeld na de bestelling te hebben gedaan en de volgende dag rond 13.00 uur in huis. Prima levering en zagen er goed uit.

Niet OK

Je besteld iets dat op de site voorradig is,nadien krijg je melding dat het er niet is maar ik heb wel betaald.Ondertussen twee weken verder en nog geen centen terug op de rekening!!Ik ga alvast klacht neerleggen voor oplichting want op deze manier zaken doen is niet done....het was voor mijn mama die nooit meer kan stappen van de ene op de andere dag en dan doen jullie nog zo met een mens!!Maar betalen moet je dan direct maar mijn centen terug storten dat gaat blijbaar niet direct!!!ECHT SCHANDALIG DAT JULLIE ZAKEN DOEN!!!

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooi kwaliteit foto op een kussensloop, fijne communicatie over verzending, snelle verzending.

Heel erg mooi gedaan Speciaal het embleem dat wij er op wouden hebben top!

Snelle, correcte levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Mooi product, geheel volgens wens. Aanrader.

Super!!

Persoonlijk en direct antwoord op een vraag. Top! Ik raad deze site zeker aan!

Slecht

’Luxe’ badjas besteld. Badjas was gepropt in de doos. Was niet gevouwen en ook niet in een plastic verpakking. Ik moest zelf de gekreukelde badjas stomen en netjes vouwen om het als cadeau te kunnen geven. Geen 70 euro waard.

Beste Maroua, Wat spijtig om te lezen dat we dit zo slordig verpakt hebben. Excuses! Toch bedankt voor je feedback, kunnen we alleen maar beter van worden. Hoor graag van je of we je nog tegemoet kunnen komen. Mvg Marleen

Top, ziet er prachtig uit,

Zegt genoeg denk ik

Toppers!

Ik had 3 schorten besteld met een tekst erop. Deze was helaas niet in het midden gecentreerd. Heb hen een mail gestuurd hierover en ik kreeg meteen 3 nieuwe schorten thuis opgestuurd met de print mooi in het midden. Dus ben helemaal tevreden! Dank jullie wel!

slecht

Ik heb een foto op een puzzel laten afdrukken, wilde niet zoveel stukjes maar wel een puzzel rond de a4 formaat. vervolgens kreeg ik het thuis gestuurd en is het 10x15 dus baal hier best van want goedkoop was het ook niet echt.

Makkelijk en snel

De website werkt makkelijk en de snoeppotten met eigen foto waren snel gemaakt en zijn ook op de afgesproken tijd geleverd. Eindresultaat is naar verwachting

Makkelijk gemaakt en snel geleverd

Het personaliseren van de mokken ging heel soepel. Mijn bestelling werd vervolgens snel bezorgd en het ziet er precies uit zoals ik wilde. De kwaliteit is ook top, van zowel de bedrukking als het mok. Ik ben er erg blij mee.

Geweldig opgelost

Eerst een schort besteld, super snel geleverd, Dank aan PostNL en natuurlijk Prachtigkado. Resultaat van opdruk door gekozen letter grootte Iets minder. Maar samen met de klantenservice een nieuw kado uitgezocht. Hier zeer teVreden mee. De Houten onderzetters zagen er prachtig uit en werden weer super snel geleverd. Over het geheel superblij.

Zeer slecht

In plaats van 6 handdoeken heb ik er één ontvangen. Het logo op deze handdoek is tweemaal kleiner dan op eerder bestelde handdoeken dit jaar. Ook de kwaliteit van de handdoek is een stuk minder in vergelijking met eerdere bestellingen.

Snel en supereenvoudig een gave mok

Mooie begrijpelijke site en erg handig. Leuk ideetje? Gauw op die mok ermee! De volgende dag het resultaat in huis. Keurig in de bubblewrap, gaat nix kapot. En het aangeleverde plaatje staat er netjes op.